DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Boban » 26.01.2009 13:52

což o to motory sou podobný, ale převodovka je taková jak z náklaďáku :idea: :wink: chtělo by to zjistit a třeba i ford vyrábí setrvák který je možný jen prostě vyměnit, ale určitě tohle nenajde nikdo v nějakým úžasným softu od forda :idea: :mrgreen: protože třeba mondeo 2.0 benál má i nemá dvouhmoťáky a motor s převodovkou sou stejný :idea: :roll:

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Regulos » 26.01.2009 14:24

Jestli má teda Mondeo u stejnýho motoru oba druhy setrváku, tak z toho jasně plyne, že ten dvouhmotový bazmek je tam jenom kvůli "komfortu řidiče" a aby mohl každých 100tis. odejít dát práci servisu. :) Převodovce a polosám je to jedno. :wink:
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Boban » 26.01.2009 14:29

jenže to je benzín a tam to ani neodchází :idea: :wink:

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 26.01.2009 15:48

O těch 100 tis. km bych pochyboval, mám nalítaný 130 + určo když jsem to kupoval minimálně 30 stáhli + ještě tak 20 najedu jsme na 180, to už zřejmě je čas vyměnit i spojku.
Samozřejmě to nechci nějak obhajovat, myslím si, že kdyby to udělali pořádně mělo by to alespoň 2 spojky vydžet, ale pokud jsem si koupil komfortní auto a nechci mít z toho traktor, budu muset koupit to co tam má být.
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Boban » 26.01.2009 16:33

nejde ani tak o počet km jak o to jakým způsobem sou najetý :idea:

milansputnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 05.09.2008 12:08

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od milansputnik » 29.01.2009 16:42

vozgrunt píše:O těch 100 tis. km bych pochyboval, mám nalítaný 130 + určo když jsem to kupoval minimálně 30 stáhli + ještě tak 20 najedu jsme na 180, to už zřejmě je čas vyměnit i spojku.
Samozřejmě to nechci nějak obhajovat, myslím si, že kdyby to udělali pořádně mělo by to alespoň 2 spojky vydžet, ale pokud jsem si koupil komfortní auto a nechci mít z toho traktor, budu muset koupit to co tam má být.

Přesně tak,také mám nalítáno za 4 roky 180tisíc a začínám cítit že spojka jde pomalu do háje. Setrvák mi začel před 3 týdny a v létě chci jet na Sicílii. Výměnu udělat musím. Teď jde oto kde a kolik to bude stát. Ve fordu za vše chtějí 25.000,- což je palba. Poraďte někdo dobrého mechanika, který je spolehlivý a cenově dostupnější.

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 02.02.2009 14:09

http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=SP 835019&Sender=Catalog&CatalogPath=SP 835019
Tak tady maj zaujímavou sadu spojky i se setrvákem a údajně VALEO dávaj i FORD.
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od foki » 02.02.2009 18:41

milansputnik píše:. Teď jde oto kde a kolik to bude stát. Ve fordu za vše chtějí 25.000,- což je palba. Poraďte někdo dobrého mechanika, který je spolehlivý a cenově dostupnější.

neni problem to udelat
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 02.02.2009 19:40

vozgrunt píše:http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=SP 835019&Sender=Catalog&CatalogPath=SP 835019
Tak tady maj zaujímavou sadu spojky i se setrvákem a údajně VALEO dávaj i FORD.
,
Ještě bych dodal, že velkoodběratelé maj běžně 30-50% slevy, navíc údajně má probíhat tento týden nějaká akce na tyto sady. :idea:
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od jamaka » 02.02.2009 22:25

Ford a Valeo??? to je zasa co za novinka? ale ved jasne ked chce predavac predat.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
focusik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 09.12.2008 18:49

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od focusik » 03.02.2009 21:03

Keby Ford a LUK, tak to by som pochopil, ale Valeo ???
Ford Focus Combi 1.6 TDCi Ghia 80kW, 09/2008, grafit metalíza
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW, 11/2002, Blue Print
v minulosti:
Ford Sierra 2.0i DOHC 88kW, 12/1989 sedan, biela
manželka - Ford Ka 1.3 44kW, 11/1999 zelená metalíza

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Maverick_cz » 08.02.2009 12:14

zdravím, psal jsem závady u mého auta, které si myslím, že souvisí s dvouhmotovým setrvačníkem do topicu "dvouhmotový setrvačník" ale pro mondeo. Pošlu to tedy i sem, kdyby jste mi někdo dokázal potvrdit, nebo vyvrátit, že to onen setrvačník je.

-----------
mám několik decentních problémů na autě, který mě zatím nijak neovlivňujou, ale protože mám rád, když auto funguje, tak jak má, tak mě ty maličkosti nedaj spát.
Chyba1:Když vyšlápnu spojku a zpátky jí pustím, tak se mi ozve takové klapnutí.
Chyba2:Mám zařazenou rychlost, jedu, nepřidávám plyn... potom přidám a ozve se podobné (né-li stejné klapnutí jako když vyšlápnu tu spojku a pustím), ve chvíli, kdy při té akceleraci úplně pustím plyn a zase nechám auto brzdit motorem, tak se ozve stejné klapnutí a takhle postupným mačkáním plynu si můžu cvakat do alelůja.
Chyba3:Při chcípnutí a nastartování motoru se motor rozklepe.
Chyba4:V spektru otáček od 1800-2000 v tahu cítím vibrace.

Z toho co jsem si tady na foru všechno přečetl, tak chyba 2,3,4 tedy krom té spojky by mohla být způsobena homokynetickými klouby. Ale co ta spojka? Dál je tu dvouhmotový setrvačník, který mi sedí asi na všechny závady, ale auto má najeto pouze necelých 60000 a tak mi to přijde brzo. Stav km samozřejmě nemůžu odpřísáhnout, jelikož jsem auto nekupoval nové, ale dokážu odhandnout, jestli má auto najeto 100000, nebo 40000 a auto jsem si kupoval právě proto, že bylo ve skvělém a odpovídajícím stavu až na zvuky, které vydávala spojka o kterých tu píšu, ale bral jsem to jako, že to nemusí nutně být závada. Spojka ani neklouže a chodí naprosto přesně.

No a tím je dána otázka na ty co s tím mají zkušennosti, jestli mi můžou potvrdit, že tyto závady spojuje jedna věc, jak si myslím já.

Ještě upřesním, že to klapnutí spojky je pouze, pokud motor běží. Při vypnutém motoru se toto neděje a tak u mě vypadla myšlenka na axiální ložisko u spojky
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
mirec1000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 08.08.2008 19:44

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od mirec1000 » 08.02.2009 19:15

...je to zotrvacnik.

Pisal som o tom tiez v inom vlakne, ze som tam dal jazdeny a teda lacnejsi. Mal byt udajne dobry, ale klepe skoro tak isto a tiez citit klapnutie pri pridani plynu aj ubrati.

Nema cenu setrit, ale otazka znie: Prestane to klepat ked sa da fungl novy zotrvak?

Napiste, kto s tym mate skusenost.

Dik
Ford Focus Combi Ghia 1.8TDCi, 74kw, 12/2003 Machine Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Maverick_cz » 08.02.2009 19:37

aha výborně, takže konečně někdo s stejnýma příznakama. A ve chvíli, když vyšlápneš spojku a vrátíš zpátky, tak ti to taky klapne? A motor při startování a chcípání zavibruje? A co vibrace v některejch otáčkách při akceleraci? I když je fakt, že ty otáčky jsou jenom vlastní frekvence něčeho rotačního, takže to můžeme mít každý jinak. Chtěl bych vědět, jestli všechny tyhle závady jsou z jedné příčiny. Vypadá to, že teda máme setrvačník ve stejný fázi. Nevíš z jakýho auta (motoru) to bylo? A kolik to auto mělo najeto? Myslím si, že člověk, který měl auto předemnou, tak auto hodně podtáčel a tím pádem je setrvák načatej. Docela by mě zajímalo, kolik má ještě před sebou, ale podle toho co si napsal, tak to zřejmě bude nějaká ranná fáze a v háji ještě zdaleka neni, ale počátky problému už tam jsou.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od foki » 08.02.2009 23:57

mirec1000 píše:
Nema cenu setrit, ale otazka znie: Prestane to klepat ked sa da fungl novy zotrvak?



Dik
pokud se ti tam vybracema jeste neco dalsi neuvolnilo tak by to melo zmizet . ale chce to od forda ne od elitu nebo kelly .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host