Chcípání při studeném startu
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.04.2011 14:57
- Bydliště: Hradec Králové
- Olut
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 13.01.2012 10:02
Re: Chcípání při studeném startu
Vrozená vada. Soudruzi ve Fordu o ní ví, ale řešit ji by bylo drahé. Levnější je uvést v návodu větu "pokud auto nestartuje, stiskněte pedál na podlahu a zkuste to znovu".
Obvykle to funguje (1,8 16V).
Obvykle to funguje (1,8 16V).
1,6 16V 2000
Fix Or Repair Daily
Drivers Return On Feet
Fix Or Repair Daily
Drivers Return On Feet
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 18.11.2010 17:28
Re: Chcípání při studeném startu
Lidi už vím kde je co na 1,6
, ale ještě se mi nepovedlo najít to čidlo teploty motoru na mé 1,8. Prosím někoho at mi to popíše, kde ho najdu, nebo sem hodte fotku. Já jsem z toho chcípání už zoufalý. displej hlásí DTC-D262, tak snad to bude ono. už se mi nechce ani přepnout plyn - tak snad to bude zase tím. |Díky

ford focus hatchback 2003, 1,8 benzín + LPG, Black panther, GHIA
tuning: koupeno v AAA
tuning: koupeno v AAA

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13546
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Chcípání při studeném startu
Ked ho najdes, daj vediet 

-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 18.11.2010 17:28
Re: Chcípání při studeném startu
mám to chápat tak, že tam prostě není?
ford focus hatchback 2003, 1,8 benzín + LPG, Black panther, GHIA
tuning: koupeno v AAA
tuning: koupeno v AAA

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13546
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Chcípání při studeném startu
1.4 a 1.6 maju aj cidlo teploty hlavy. 1.8 a 2.0 maju "iba" cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípání při studeném startu
..v podstate je mezi motorem a alternatorem...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Chcípání při studeném startu
A, u 1.8+2.0-- nemaj nic společného s TEPLOTOU vody.stano. píše:1.4 a 1.6 maju aj cidlo teploty hlavy. 1.8 a 2.0 maju "iba" cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípání při studeném startu
no stano....cidlo u 1.8 je taky nasroubovany do hlavy...teda v cem je rozdil kdyz ..."iba" vody?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Chcípání při studeném startu
Koukám že se řeší stále jeden a ten samí problém, sice s focusem nemám zatím velké zkušenosti ale můj poznatek k tomuto problému. Před zimou mě napadla taková chujovina hodit místo original airboxu otevřenej kužel. nejprve dobrý zresetoval sem řídící jednotku aby se začala učit s novým filtrem a najednou když se ochladilo +-5°C se mi začal projevovat problém se startováním, auto nastartovalo ale jakmile startér přestal točit chcíplo to a takhle třeba 5x za sebou a když to konečně chytlo tak se to rozbíhalo spíše nepravidelně s cukáním a hroznými zvuky. Dal jsem na rady a zkusil nejprve vyčistit volnoběžný ventil. subjektivně bych řekl že to mohlo startování zlepšit ale problém se vyskytuje tak vzácně že se na to nelze spoléhat stoprocentně. Pak mne napadla váha vzduchu, za chodu kdy se motor ohřál jsem jí zkusil odpojit a motor po odpojení nejevil žádné změny chování žádné zacukání chcíípání nic. z toho bych usoudil že je vadná, skoro jsem z toho udělal závěr když mě napadlo sundat kužel filtr a vrátit airbox a celé to zopakovat a světe div se chod motoru na odpojení váhy razantně zareagoval rozhozením otáček a kolísáním jak to má dělat při odpojení. takže váha "asi" funguje, zdálo se že se problém vyřešil od té doby jsem pokaždé nastartoval nicméně startuje jako když se mu nechce, a můj názor je že exiistuje nějaké čidlo možná i samotná váha vzduchu které nefunguje úplně stoprocentně jak by mělo za každých podmínek jako je chladnějí a vlhký počasí.... což přítomnost otevřeného kuželového filtru ještě více umocnila. to je můj názor že to hraje se sáním. Zároven bych řekl že to musí mít souvislost s podivným padáním otáček při dobrždění. Po vyřazení a zastavení kdy otáčky klesají na volnoběh, nejprve lehce volnoběžných 850cca podkroží až motor zavibruje div nechcípne a hned zase naskočí na volnoběžné a drží. děje se tak pouze přesně v momentě kdy se auto zastaví. Ještě doplním že cítím koncentrovaný smrad spalin kolem svodů (motor 1.6) a při chcípání i slyším že to tam někde ufoukne. určitě to bude někde na svodech nebo vlnovec nebo taky jen těsnění, Doufám že to nejsou svody. ale otázka pro ty co měli prasklej vlnovec - bylo to tolik cítit kolem motoru těma spalinama? přeci jen už je to krapet dál. pochopil jse že se rozsype většinou zevnitř. může to nějak ohrozit na životnosti katalyzátor a mělo by to souvislost s těmi starty? spotřeba? i s tímto unikem fofíka docela krmim na dálnici bezproblému akceleruje až na 180km/h (cca 20sekund jízdy) bez jakékoliv ztráty výkonu a spotřeba se mi pohybuje mezi 6.5-7.1litru na sto což by mělo být v normě na 1.6 takže je mi to divné když tam mam unik. a hlavně to startování
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13546
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Chcípání při studeném startu
To cidlo zboku, pri alternatore, je cidlo teploty vody, nie?petulak píše:A, u 1.8+2.0-- nemaj nic společného s TEPLOTOU vody.stano. píše:1.4 a 1.6 maju aj cidlo teploty hlavy. 1.8 a 2.0 maju "iba" cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípání při studeném startu
meri to teplotu hlavy...coz je v podstate jedno jestli vodu a nebo hlavu...jen vim ze kdyz se vysroubuje tak voda ven netece....proste to meri teplotu motoru aby jednotka vedela jestli jed na sitic a nebo uz ne....a myslim ze slovickareni "teplota hlavy" nebo "teplota vody" je v podstate uplne stejne mereni..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13546
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Chcípání při studeném startu
Moja chyba.
Myslel som, ze 1.4/1.6 ma jedno cidlo medzi 2. a 3. svieckou (teplota hlavy) a druhe zboku (teplota vody). A ze 1.8/2.0 ma teplotu vody (zboku). Teraz pozeram, ze 1.4/1.6 ma iba medzi 2. a 3. svieckou. A 1.8/2.0 ma iba zboku, pri altiku. Sorry
Myslel som, ze 1.4/1.6 ma jedno cidlo medzi 2. a 3. svieckou (teplota hlavy) a druhe zboku (teplota vody). A ze 1.8/2.0 ma teplotu vody (zboku). Teraz pozeram, ze 1.4/1.6 ma iba medzi 2. a 3. svieckou. A 1.8/2.0 ma iba zboku, pri altiku. Sorry

- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Chcípání při studeném startu
to čidlo teploty hlavy by mělo měřit teplotu oleje jestli se nepletu mělo by být v oleji ne?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípání při studeném startu
ne...je proste jen nasroubovane v hliniku hlavy..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů