Oni ti prodejci jsou ale s mechanikama velmi uzce spojeni

Praxe je bohuzel takova, ze ten clovek co to auto prodava umi akorat spocitat leasing, objednat auto (to se jim obcas nepovede

)
a kecat blbosti, tim jejich prace
a jakykoli zajem konci. Ve Fordu se prevazne prodava Fiesta, Fusion, Focus, Mondeo
a Transit, ty Connecty, apod. neresim, min. 3 auta jsou postavene ze stejnych dilu
a ti super znalci aut nejsou schopni si precist 4-5 manualu
a naucit se ty auta ovladat, vetsinou ani nevi co prodavaji, pac neznaji ani polozky v akcnim ceniku.
Pri predavani mojeho noveho focuse jsem to auto znal lepe, nez ten clovek ktery ho kazdy den prodava nebo predava. Kdyz jsem s jinym manikem jel na zkusebni jizdu s Fusionem, tak jsme se zacali bavit o focusu, tak jsem se ptal, proc neni v nabidce 1,6TDCi
a on zacal hucet o te 1,8 - tak jsem se ptal, jestli je to porad ten stary 1,8TDCi 8V nebo jestli je to novy motor. Na to mi rekl, ze nevi ze by to melo jenom 8 ventilu
a ze ten motor je proste super

Pak jsem se uz radeji na nic neptal.
Precist si manual
a projit par A4 s nabidkama
a prolistovat katalog podle me zvladne clovek se zakladnim vzdelanim, ale panove v kravatach ci kozenych bundach bohuzel ne.