madbugie.............pokud máš horké hadice vycházející od termostatu ke chladiči už před dosažením provozní teploty (80-90°C -- podle druhu termostatu) , je termostat po smrti (nedovírá se).madbugie píše:matys... to s tym odvzdušnovanim je zaujimava info... (ale logicka... keby bol okruh uzavrety a voda by sa zohriavala tak by sa tam asi niečo roztrhlo...)
čiže skúška by mala byť, že nechať zohrievať auto na 60 - 70 °C... tie dve hadice (alebo jedna) by mali byť len trošku vlažné ako to tam prepúšťa... a až ked dosiahne 90 °C by mal otvoriť okruh a hadice by mali začať byť horúce...
čiže ak sú horúce skôr tak je termostat v kýbli... (dobre hovorím ?)
mne sa zatial do 2,5 km jazdy po meste zohrial motor vždy... ale sa mi zdá že mu to nejak začína trvať dlhšie a dlhšie kujva...
Termostat 1.6 F2
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Termostat 1.6 F2
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Termostat 1.6 F2
no zatial som to vyskušal len pri 60 °C (ako sa odlepila ručička) a boli len vlažné...
cez víkend to vyskúšam, že kedy sa to spustí a pri akej teplote budú horúce...
cez víkend to vyskúšam, že kedy sa to spustí a pri akej teplote budú horúce...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
Hoši,
Sory že se tak blbě ptám ale jak poznám podle "Nepérovi přílohy", že mám elekt. nevyhřívaný termostat který otvírá při cca 98C a nebo elekt. vyhřívaný který otvírá při 78C. Když jsem byl ve Fordu a ptal jsem se na termostat tak se mě taky ptali jakej chci jestli při otvírání 98 nebo 78c.
Dále by mě zajímalo jakej je teda postup při odvzdušnovaní systému.
Díky za vaše postřehy.
Sory že se tak blbě ptám ale jak poznám podle "Nepérovi přílohy", že mám elekt. nevyhřívaný termostat který otvírá při cca 98C a nebo elekt. vyhřívaný který otvírá při 78C. Když jsem byl ve Fordu a ptal jsem se na termostat tak se mě taky ptali jakej chci jestli při otvírání 98 nebo 78c.
Dále by mě zajímalo jakej je teda postup při odvzdušnovaní systému.
Díky za vaše postřehy.
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
Tak už fakt nevím
před 2 měsíci mi psali z fordu, že termostat mě bude stát 1877,- kč. Dneska jsem psal znovu a cena byla 3240,-
by mě zajímalo co se za ty 2 měsíce změnilo! 



1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
nic jen preceneni
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Termostat 1.6 F2
To je tím, že pro rok výr. Od: 19-07-2004 Do: 13-03-2006 stojí 3240,-lalinek píše:Tak už fakt nevímpřed 2 měsíci mi psali z fordu, že termostat mě bude stát 1877,- kč. Dneska jsem psal znovu a cena byla 3240,-
by mě zajímalo co se za ty 2 měsíce změnilo!
a Od: 27-03-2006 Do: 03-12-2007 stojí 1780,-
Evidentní chyba lidského faktoru...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Termostat 1.6 F2
Ahoj chlapí
Mám stejný problém jako ostatní když je okolo mínus 10 tak se mi auto ohřeje až po patnácti km.
Tak jsem měl taky podezření na termostat.Tak jsem ho koupil u forda a pustil do výměny.
Auto se ohřívá stejně jak před výměnou,starej termostat jsem vyzkoušel v hrnci s vodou a funguje bezvadně plně se otevřel před bodem varu.Tak že chyba je někde jinde.Nemáte někdo nějaký nápad?
Jinak termostat se mění pěkně na prd,je to na pevný nervy a je to o ruce.
Mám stejný problém jako ostatní když je okolo mínus 10 tak se mi auto ohřeje až po patnácti km.
Tak jsem měl taky podezření na termostat.Tak jsem ho koupil u forda a pustil do výměny.
Auto se ohřívá stejně jak před výměnou,starej termostat jsem vyzkoušel v hrnci s vodou a funguje bezvadně plně se otevřel před bodem varu.Tak že chyba je někde jinde.Nemáte někdo nějaký nápad?
Jinak termostat se mění pěkně na prd,je to na pevný nervy a je to o ruce.

je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
ne ten starsi ma cidlo v sobe , ten novejsi je bez cidla . taky jsem to resil u jednoho auta , psalo to chybu termostatu ale v poznamce bylo ze nektere nejsou vybaveny cidlem a tato chyba se ma ignorovat .lucky.jack píše: To je tím, že pro rok výr. Od: 19-07-2004 Do: 13-03-2006 stojí 3240,-
a Od: 27-03-2006 Do: 03-12-2007 stojí 1780,-
Evidentní chyba lidského faktoru...
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Termostat 1.6 F2
vbery.........na termostatu je důležité , jestli začíná otevírat až ve °C která jsou na něm vyznačena a po zchladnutí se dovře úplně .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Termostat 1.6 F2
foki: další případ, kdy je ecat úplně na ho.no a je lepší se spoléhat na to co oči vidí na autě a ne v katalogu 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Termostat 1.6 F2
teploměr jsem v hrnci neměl.ale úplně se otevřel před bodem varu,po vychladnutí se plně uzavřel.termostat otvírá od 82-97stupňů.podle údaje na termostatu
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
Borec z Fordu asi trochu zariskoval a poslal mi fotku zkopírované obrazovky kde byla vidět historie ceny za celý rok na tomto termostatu. Za celý rok tam byla změna v řádu desítek korun ale po novém roce to opravdu skočilo o jednou tolik. Jak psal "FOKI" termostat , který mám já, má v sobě čidlo a lze ho koupit pouze včetně toho plastového domečku.
Vrátil bych se ale k vyjádření "vbery" něco na tom asi bude. Do této chvíle jsem měl za to, že termostat je definitivně po smrti ale za poslední 3 jízdy termostat spínal. Jednoduše to poznám na palubovce kdy se ručička začla konečně hýbat. Možná je opravdu špatný ale změnil jsem i proces vytápění v interiéru. Topení mám teď nastevané na 20°C z původních 27 hned při nastartování a ofuk jen na 2 čárečky. Před chladič jsem dal karton. Nevím jaký vliv tohle všechno na to můžr být ale zatím to funguje. Budu to pozorovat a uvidíme.
Vrátil bych se ale k vyjádření "vbery" něco na tom asi bude. Do této chvíle jsem měl za to, že termostat je definitivně po smrti ale za poslední 3 jízdy termostat spínal. Jednoduše to poznám na palubovce kdy se ručička začla konečně hýbat. Možná je opravdu špatný ale změnil jsem i proces vytápění v interiéru. Topení mám teď nastevané na 20°C z původních 27 hned při nastartování a ofuk jen na 2 čárečky. Před chladič jsem dal karton. Nevím jaký vliv tohle všechno na to můžr být ale zatím to funguje. Budu to pozorovat a uvidíme.
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
Nový poznatek: Dnes jsem jel z Kopřivnice do NJ- cca 10 km. Po silnici 1 třídy ( přůměrná rychlost 120 km/hod.) Topení nastaveno na straně řidiče 24°C a na straně spolujezdce 20°C, venku teplota +3°C. Ručička vody na palubce stále 60°C a nehejbe se. Cestou zpět nastaveno na straně řidiče rovných 20°C jako u spolujezdce a odhaduju tak do jedné minuty že se ručička začla zvedat na 75°C.
Nevím, ať si o tom udělá obrázek každý sám. Mě už to hlava nebere
Popřípadě jestli budete mít nějaké poznatky tak sem s nimi.
Nevím, ať si o tom udělá obrázek každý sám. Mě už to hlava nebere

1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
Je jasny, ze cim mene budes topit, tim bude teplota vody vyssi. Topeni proste odebira teplo a to nijak zanedbatelne. Nastav si teplotu na 10 a uvidis, ze se nakonec dostanes i k tem 90 
Tahle informace ale nijak nemeni nic na tom, ze je termostat nejspis KO.
Pokud nechces investovat do termostatu, tak karton pred chladic bude mit efekt, ale necekej zazraky.

Tahle informace ale nijak nemeni nic na tom, ze je termostat nejspis KO.
Pokud nechces investovat do termostatu, tak karton pred chladic bude mit efekt, ale necekej zazraky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host