Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 16.05.2011 22:33

Fossa :
:palec_nahoru: :beer:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od wilder01 » 17.05.2011 19:53

Ved hej, mat nemecky plat tak tiez kupim nove, pojazdim do 100 000km a s usmevom predavam a idem si po nove. A chudak dalsi majitel trap sa.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 17.05.2011 21:39

Treba kupit nieco take, co nema turbo, 180 MPa vstrekovace, DPF atd. - Hemi V8 :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 17.05.2011 22:25

Hemi motor jsem měl v USA pár týdnů pujčený. Byl to Dodge Charger, myslim... Nejaky trilitr. Bylo to v celku líné. ale pěkný zvuk. Fokus jezdí líp. :wink:

Lepší byl nissan z. 300 koní? už nevím. To jelo, panečku... Na jezdeni do práce super.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 18.05.2011 09:06

Americke auta nevedia zatacat. Dokazal to aj Clarkson s Fiestou, ked ho v obchodaku nahanala korveta.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

kwitecko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.05.2011 11:57
Bydliště: Olomouc

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od kwitecko » 22.05.2011 23:11

Tak v sobotu jedeme s fofem k doktorovi.Pán sice není odborník na ford,ale má pozitivní reference. Tak uvidíme.Už mě i napadlo naftu poslat ze světa,a koupit fofo v benzínu.Pokud bude cena za opravu opravdu nehorázná,tak zřejmě vyřeším tímto způsobem.
Bylo:Ford Focus 2006 1,6 TDCi 66kw, Peugeot 406 2001 2.2i 16v 116kw Škoda Felicia 1998 1.3i 40kw, BMW 318Ci cabrio 2001 2.0i 105kw
Je: Ford S-max 2010 2.0i, Ford Fiesta 2007 1.3i 51kw LPG

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 23.05.2011 06:08

Tak co, ako si dopadol ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Fossa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 05.05.2011 20:27
Bydliště: JM kraj

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Fossa » 23.05.2011 07:15

No taky jsu zvědavej :shocked: , samozřejmě i proto, že mám stejnou motorizaci, ale píše, že až v sobotu, tak si budem muset týden počkat. Doufám, že nám kwitecko napíšeš a že se rozepíšeš!
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue

kwitecko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.05.2011 11:57
Bydliště: Olomouc

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od kwitecko » 29.05.2011 09:52

Takže nakonec mi v servisu řekli, že turbo je ok,jediné co,tak mi přetěsnili všechny vstřiky,a hadici,ze které mi prolínal olej, viz foto č.1.Potvrdilo se mi, že v autorizovaných servisech jsou pouze neschopní lemplové,kteří se snaží vás odrbat za každou cenu.Když jsem se ptal mechanika,proč jew olej v hadici vedoucí od turba k vzduchovému filtru,ukázal mi, že je to uplně normální,že tam ten olej teče jakýmsi přepadem.Ve fordu olomouc byla tahle "ztávada" hlavním důvodem, proč chtěli turbo měnit.Jinak mi ještě mechanik poradil,at se Fordíka v naftě zbavím.Říkal,že to je konstrukčně špatný motor, že je hodně problémový a náhradní díly jsou neskutečně drayahé.Pokud fofo,tak benzín, pokud chci jezdit na naftu,tak at zavítám ke koncernu.Takže asi tak.
Bylo:Ford Focus 2006 1,6 TDCi 66kw, Peugeot 406 2001 2.2i 16v 116kw Škoda Felicia 1998 1.3i 40kw, BMW 318Ci cabrio 2001 2.0i 105kw
Je: Ford S-max 2010 2.0i, Ford Fiesta 2007 1.3i 51kw LPG

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od wilder01 » 29.05.2011 13:57

potom kupit stare Galaxy s motorom 1,9 TDI a mas koncernovy spolahlivy diesel vo Forde. Keby som mal vo svojom Focuse rovnaky som spokojny. Alw zas myslim ze ked budes menit olej skor ako po 15 000, sledovat ci nepodfukuju vstreky a setrit turbo tak ten motor tiez nieco vydrzi. Na mobile.de su inzeraty s 1,6 HDi a 1,6 TDCi s viac ako 300 000km...
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od foki » 29.05.2011 14:41

wilder01 píše:potom kupit stare Galaxy s motorom 1,9 TDI ..
mam a uz jsem tam druha prevodovka , druhy motor , jednou striky , jednou turbo , najeto cca 320000km .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

kwitecko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.05.2011 11:57
Bydliště: Olomouc

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od kwitecko » 29.05.2011 19:48

wilder01 píše:. Alw zas myslim ze ked budes menit olej skor ako po 15 000, sledovat ci nepodfukuju vstreky a setrit turbo tak ten motor tiez nieco vydrzi. Na mobile.de su inzeraty s 1,6 HDi a 1,6 TDCi s viac ako 300 000km...
Já na to spoléhám.forda mám rok,chtěl jsem si ho nechat minimálně ještě dalších 5 let,tak doufám, že vydrží
Bylo:Ford Focus 2006 1,6 TDCi 66kw, Peugeot 406 2001 2.2i 16v 116kw Škoda Felicia 1998 1.3i 40kw, BMW 318Ci cabrio 2001 2.0i 105kw
Je: Ford S-max 2010 2.0i, Ford Fiesta 2007 1.3i 51kw LPG

paw
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 12.02.2010 23:34
Bydliště: Praha

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od paw » 02.06.2011 15:03

Na tohle video jsem nahodou narazil na netu. Je to dost podobny zvuk, ktery slysim i ja. Zajimave je, ze v popisu u videa je uvedeno, ze nakonec nebyl problem s turbem, ale s alternatorem
http://www.youtube.com/watch?v=iaLmtUCf ... re=related

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od wilder01 » 02.06.2011 16:01

Podobny zvuk som mal aj ja a zmizol po vymene turba.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 02.06.2011 16:28

Zvuk choreho turba sa za otackomerom vzdy mierne oneskoruje. Ked sa ale dobre zapocuvas do toho zvuku a budes pozerat na otackomer, zistis, ze je viazany na otacky. Takze ta zmienka o alternatore je velmi realna, toto podla mna turbo na 90% nie je. Ak to robi aj pri vysliapnutej spojke, je to niekde na motore, s najvacsou pravdepodobnostou ten altik. Ak to po vysliapnuti spojky prestane, chybu treba hladat v prevodovke - lozisko vstupneho hriadela.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host