Vadne turbo FF 1,6 TDCi
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Foki:
si ma vydesil hned poranu (uz tu mame 25st o 7hod , ale na stranke Forda je stale rovnaka cena 120A 3377Kc, 150A 5475Kc + DPH...) tak asi som len off v tomto teple
si ma vydesil hned poranu (uz tu mame 25st o 7hod , ale na stranke Forda je stale rovnaka cena 120A 3377Kc, 150A 5475Kc + DPH...) tak asi som len off v tomto teple
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Tak se pochlub a neházej sem neurčitý odpovědicr4sh3r87 píše:Myslím si že s více autama než ty

Každej může mít svůj názor, i když podle tebe třeba blbej a když není zrovna podle tvých norem tak je člověk PITOMEC?cr4sh3r87 píše: Já bych to už nějak uzavřel tuhle kapitolu, je mi jedno jak si kdo jezdí... Když tu řeknu svůj názor tak se akorát od PITOMCŮ dočkám urážek...


EDIT: nic opravovat nebudu, důvod jsem ti napsal a další SZ k mé osobě jsou automaticky mazány. Díky za pochopení.
Naposledy upravil(a) lucky.jack dne 03.07.2012 07:59, celkem upraveno 1 x.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Komi píše:Foki:
si ma vydesil hned poranu (uz tu mame 25st o 7hod , ale na stranke Forda je stale rovnaka cena 120A 3377Kc, 150A 5475Kc + DPH...) tak asi som len off v tomto teple
120A 1477737 6836bez DPH
150A 1708322 7670 bez DPH
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
nepotesil jste mne...
asi je to nejaka novinka pozitivna pre Forda...
pozeram v D stale figuruju za 169€, otazka je teda dokedy...napr:
http://www.ebay.de/itm/120A-1-6-2-0-TDC ... 4ab2263ef6
asi je to nejaka novinka pozitivna pre Forda...
pozeram v D stale figuruju za 169€, otazka je teda dokedy...napr:
http://www.ebay.de/itm/120A-1-6-2-0-TDC ... 4ab2263ef6
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Ceny od fokiho jsou z oficiální sítě Ford. Pochopitelně na e-bay apod. budou ceny nižší 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
jj to je jasne, ta cena na ebay je este stara, ale zrejme platna, uvidime ci lacnejsi typ zmizne - aj na fordoriginalnidily.cz je este stale diel s kodom 1229258 za 3377Kc a zrejme novsi model alebo od ineho vyrobcu 1477737 co pise Foki za cca dvojnasobnych 6836Kc ....fuj velebnosti...jdu bl..
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
on tam bude stale , ale kdyz se podivas do katalogu , tak ti jako nahrada za 1229258 vybehne 1477737 .Komi píše:jj to je jasne, ta cena na ebay je este stara, ale zrejme platna, uvidime ci lacnejsi typ zmizne - aj na fordoriginalnidily.cz je este stale diel s kodom 1229258 za 3377Kc a zrejme novsi model alebo od ineho vyrobcu 1477737 co pise Foki za cca dvojnasobnych 6836Kc ....fuj velebnosti...jdu bl..
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
CR4... no tak se pochlub, kolika jsi jel autama. Já ročně najedu dohromady nějakých 50000km a jel jsem cca asi 60 různýma autama ( co kdo půjčil a 1/2 jsou z toho firemní )
Jinak opravdu tvé argumenty to jsou perly. A nechápu, když teda všechno víš, tak proč sem píšeš?
PS: borec není namachrovanej člověk, ale ten co něco umí.
Jinak opravdu tvé argumenty to jsou perly. A nechápu, když teda všechno víš, tak proč sem píšeš?
PS: borec není namachrovanej člověk, ale ten co něco umí.
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Seš si jistej že to patří k tématu? Ja myslím že už ne... Ale naposledy ti odpovím...phofy píše:CR4... no tak se pochlub, kolika jsi jel autama. Já ročně najedu dohromady nějakých 50000km a jel jsem cca asi 60 různýma autama ( co kdo půjčil a 1/2 jsou z toho firemní )
Jinak opravdu tvé argumenty to jsou perly. A nechápu, když teda všechno víš, tak proč sem píšeš?
PS: borec není namachrovanej člověk, ale ten co něco umí.
50tkm já najedu autam tak za čtvrt roku. Počet aut je diskutabilní, ale pokud se budou počítat i trasy okolo 5km, tak jich je tak 4x tolik než ty. Ono je to tím že půlka rodiny dělá do aut a já je i vozím na servis

Zbytek už asi nemá cenu zde rozebírat, je to mimo téma. Pokud se chce na tohle téma někdo bavit, tak už leda přes SZ, nebo založte nový topic o pracovních otáčkách motoru...
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Mimo jiné jezdím i automatama a je zajímavý jak jsou naprogramovaný kde držet otáčky motoru. Navíc já všechno nevím, lecčemu se zde i přiučím.
velmi zaujimave vety
jazdil som najmenej s tolkymi vozmi ako ty...od Fiata Topolino po najnovsie sucasne auta - za mladi sme este za komanca opravovali v garazach auta na ktore u nas nebol servis, posledne desatrocia jazdim s mojim kamosom novinarom na novych autach ktore on testuje (od Fabie po Jaguara) takze viem o com hovorim , snad jedine pravdive co si tu napisal je vsechno nevim....
snazim sa spomenut si ale neviem ani o jednom automate dieslovom co by v meste pri ustalenej 55kmh isiel nad 1500ot - ale ty ich urcite poznas tisice alebo aj viac , je mi uplne jedno ake kraviny tu vypisujes, vacsina citatelov sa nad tym zrejme len usmeje, ale je tu aj par mladych ktori naozaj nevedia ako jazdit a jedine kvoli tomu toto pisem,aby nebrali vazne ze s motorom co ma Mmax pri 1750 sa ma jazdit len nad 2000ot - kvoli tebe by som nenapisal ani slovo, fakt za to nestojis...howgh
velmi zaujimave vety
jazdil som najmenej s tolkymi vozmi ako ty...od Fiata Topolino po najnovsie sucasne auta - za mladi sme este za komanca opravovali v garazach auta na ktore u nas nebol servis, posledne desatrocia jazdim s mojim kamosom novinarom na novych autach ktore on testuje (od Fabie po Jaguara) takze viem o com hovorim , snad jedine pravdive co si tu napisal je vsechno nevim....
snazim sa spomenut si ale neviem ani o jednom automate dieslovom co by v meste pri ustalenej 55kmh isiel nad 1500ot - ale ty ich urcite poznas tisice alebo aj viac , je mi uplne jedno ake kraviny tu vypisujes, vacsina citatelov sa nad tym zrejme len usmeje, ale je tu aj par mladych ktori naozaj nevedia ako jazdit a jedine kvoli tomu toto pisem,aby nebrali vazne ze s motorom co ma Mmax pri 1750 sa ma jazdit len nad 2000ot - kvoli tebe by som nenapisal ani slovo, fakt za to nestojis...howgh
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Tak to su potom hodne stare automaty...cr4sh3r87 píše:...Mimo jiné jezdím i automatama a je zajímavý jak jsou naprogramovaný kde držet otáčky motoru....
Moja skusenost s automatmi (DSG, PowerShift, Kia / Hyu) je taka, ze pokial netlacim na plyn, automaticky to radi tak, aby motor tocil 1200 - 1500 rpm. A je uplne jedno, ci je to benzin (Fobia TSI 77kW), alebo diesel.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Ano při ústálené rychlosti na rovince. Já stále mluvím o jízdě do kopce s naloženým autem, tudíž s motorem v zátěži. O rovinkách tu nepadla řeč, to jezdí snad každý na nízký ot. I já!
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Pánové, vážně mě nebaví se zde hádat. Vždy vytrhujete věci z kontextu a vybíráte si jen co se hodí, čeho by jste se mohli chytnout. Taková debata je o ničem. Příště když si něco čtete, tak si pamatujte celý text, na který máte reagovat, ne jen na to co se vám hodí, nebo co jediný vám zůstane v hlavě.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
OK. Ked kopec, tak kopec - Fabia TSI 77kW DSG - jazda do solidneho kopca normalnym sposobom - iba udrziavanie rychlosti, ziadna divocina - 2000 rpm. A to je benzinak. Sice s turbom, ale benzinak nauceny na trochu vyssie otacky. Sralo ma len, ze ked som pred zakrutou ubral plyn, automaticky tam supol 6, raz sa dokonca zmohol aj na 7 s vyslednymi otackami 1200
Po prvom dotyku plynu podradil na 4 a 2000 rpm... Az ked som mu poriadne stupil na krk, nechal sa tocit az k 5000. Diesel s modernym automatom som v kopcoch nejazdil.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
A co že se to tady vlastně řeší o vadném turbu?? Nějak se v tom začínám ztrácet



Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti