Právě, upravuje rychlostní stupně dle zátěže, to tu tvrdím i já. Prostě se snaží motor držet v ideálních otáčkách pro danou zátěž. To dělaj i automaty na Dieslu, až jsem sám koukal jak vysoký otáčky to točí, kolikrát jsem mu do toho aji začal kecat, protože se mi otáčky zdály přiliš vysoké na danou zátěž. Hlavně nevyhovující na studeném motoru, to automatům do toho kecám skoro vždy a otáčky se snažím srazit níž. Na rovinkách pro udržení rychlosti řadím i já vždy co nejvyšší rychlostní stupeň který točí aspoň nad 1500ot.V12 píše:OK. Ked kopec, tak kopec - Fabia TSI 77kW DSG - jazda do solidneho kopca normalnym sposobom - iba udrziavanie rychlosti, ziadna divocina - 2000 rpm. A to je benzinak. Sice s turbom, ale benzinak nauceny na trochu vyssie otacky. Sralo ma len, ze ked som pred zakrutou ubral plyn, automaticky tam supol 6, raz sa dokonca zmohol aj na 7 s vyslednymi otackami 1200Po prvom dotyku plynu podradil na 4 a 2000 rpm... Az ked som mu poriadne stupil na krk, nechal sa tocit az k 5000. Diesel s modernym automatom som v kopcoch nejazdil.
Vadne turbo FF 1,6 TDCi
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 836
- Registrován: 01.08.2008 20:07
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Stupeň 6 , stupeň 7 - to byl vážně automat a nebo robot ?V12 píše: Sralo ma len, ze ked som pred zakrutou ubral plyn, automaticky tam supol 6, raz sa dokonca zmohol aj na 7 s vyslednymi otackami 1200Po prvom dotyku plynu podradil na 4 a 2000 rpm... Az ked som mu poriadne stupil na krk, nechal sa tocit az k 5000.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Fabia TSI 77kW DSG 7-kvalt.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 836
- Registrován: 01.08.2008 20:07
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
To jsou věci - člověk se pořád učí - sedmistupňový automat : http://www.auto.cz/prevodovka-dsg-podrobny-popis-16887V12 píše:Fabia TSI 77kW DSG 7-kvalt.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
PeS píše:To jsou věci - člověk se pořád učí - sedmistupňový automat : http://www.auto.cz/prevodovka-dsg-podrobny-popis-16887V12 píše:Fabia TSI 77kW DSG 7-kvalt.
6 dopredu + 1 dozadu , to je 7 ne ?

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Blbost.
Na začiatok si však zhrňme pár faktov. Fabiu 1.2 TSI (s výkonom 77 kW/105 k) môžete mať s päťstupňovým manuálom alebo sedemstupňovou prevodovkou DSG. Ide už o druhú generáciu prevodoviek DSG, čo znamená sedem stupňov pre jazdu vpred a dve suché spojky, ktoré robia všetko preto, aby bola zmena stupňov plynulá a neprichádzali ste pritom o záťah od motora.
Zdroj :
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/234- ... a-dvojica/
Na začiatok si však zhrňme pár faktov. Fabiu 1.2 TSI (s výkonom 77 kW/105 k) môžete mať s päťstupňovým manuálom alebo sedemstupňovou prevodovkou DSG. Ide už o druhú generáciu prevodoviek DSG, čo znamená sedem stupňov pre jazdu vpred a dve suché spojky, ktoré robia všetko preto, aby bola zmena stupňov plynulá a neprichádzali ste pritom o záťah od motora.
Zdroj :
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/234- ... a-dvojica/
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
A este cosi na temu radenia DSG :
Celý čas využíva jeho pružnosť a „kvalty“ tam hádže jeden za druhým bez toho, aby púšťala motor do zbytočne vysokých otáčok. Pri normálnom zrýchľovaní motor nedosiahne ani 2000 otáčok a DSG už radí o stupeň vyššie. Dovoľuje vám tak vznášať sa na vlne krútiaceho momentu, ktorého max. hodnota je vám k dispozícii už od 1550 ot./min a podľa údajov výrobcu neklesne až do hranice 4100 otáčok.
Zdroj - ako v predoslom pripade.
Celý čas využíva jeho pružnosť a „kvalty“ tam hádže jeden za druhým bez toho, aby púšťala motor do zbytočne vysokých otáčok. Pri normálnom zrýchľovaní motor nedosiahne ani 2000 otáčok a DSG už radí o stupeň vyššie. Dovoľuje vám tak vznášať sa na vlne krútiaceho momentu, ktorého max. hodnota je vám k dispozícii už od 1550 ot./min a podľa údajov výrobcu neklesne až do hranice 4100 otáčok.
Zdroj - ako v predoslom pripade.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
to V12 :
zdroj VW : DSG - 6stupňová nebo 7stupňová automatická převodovka s dvojitou spojkou s možností manuálního řazení
zdroj VW : DSG - 6stupňová nebo 7stupňová automatická převodovka s dvojitou spojkou s možností manuálního řazení
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
OK, beriem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Zdravím pánové,
pojďme ale zpět k turbu o tom tohle vlákno přece je, nebo NE?
Možná vám tato moje otázku připadne legrační, ale "Pokusil se už někdo z vás opravit vlastnoručně svoje turbo?".
Trochu jsem brouzdal po netu a objevil jsem pár docela poučných a zajímavých věcí. Ukázku rozložení,opravy,složení turba a ukázku konečného vyvážení.
Díl 1) http://www.youtube.com/watch?v=PSZtP949JHU
Díl 2) http://www.youtube.com/watch?v=wqXe0ln7 ... ure=relmfu
Díl 3) http://www.youtube.com/watch?v=TMA5RFpG ... re=related
K tomu aby jste měli čím opravovat vaše turbo bude potřeba asi nějaké nářadí, to buď každý doma má nebo se dá od známeho zapůjčit. A nakonec opravná sada.
Díl 4) http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-Rebuild ... 5ae00524a7 cena sady 30-60USD. (pozor sada v odkazu nemusi byt ta správna, ne aby ste to hned objednali)
Podle ukázky nahoře se jedná o docela normální montážní operace až na finální odzkoušení těsnosti a vyvážení. Myslím, že tohle musí zvládnout každý šikovný mechanik a fanda Fordu.
Otázkou je pouze, který turboservis a za kolik provede finální odzkoušení a vydá protokol o úspěšném otestování. Pokud cena za tuto zkoušku bude přijatelná a firma ochotná ji provést, může být oprava turba za pár kaček. Odhaduji to na cca 2000Kč. Což je zlomek ceny nového a nesrovnatelná cena oproti nabízeným repasům.
Jen pro informaci: po obvolání 7 turbo servisů nikdo znich nanabídl cenu opravy nižší než 3000Kč a to bylo pouze čištění, za střední opravu 6000-8000Kč, za velkou opravu 8000-12000Kč.
Samozřejmě nové je nové a turbo po totální destrukci už ho asi neopravíte. Ale myslím si, že turbo které je prostě jen proběhem opotřebováné a nebo má nějaké poškození ložisek nebo těsnění se dá tímto způsobem za rozumný peníze opravit a najezdit na něm další 60tis km.
Tak co kdo už to zkusil nebo to zkusí jako první???
PS:
Pro toho kdo má více poškozené turbo sada i s turbínami za pouhých 200 liber (4500Kč)
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Peugeot- ... 1c289178ae
nebo kompletní už smontovaný střed včetně vyvážení za pouhých 200 liber (6000Kč)
http://www.ebay.co.uk/itm/FOCUS-TURBO-T ... 3a7532536d
No a kdo by to chtěl v novotě má tady za 300liber (9000Kč) funglovku
http://www.ebay.co.uk/itm/FOCUS-TURBO-T ... 3f11a7e5a4
pojďme ale zpět k turbu o tom tohle vlákno přece je, nebo NE?
Možná vám tato moje otázku připadne legrační, ale "Pokusil se už někdo z vás opravit vlastnoručně svoje turbo?".

Trochu jsem brouzdal po netu a objevil jsem pár docela poučných a zajímavých věcí. Ukázku rozložení,opravy,složení turba a ukázku konečného vyvážení.
Díl 1) http://www.youtube.com/watch?v=PSZtP949JHU
Díl 2) http://www.youtube.com/watch?v=wqXe0ln7 ... ure=relmfu
Díl 3) http://www.youtube.com/watch?v=TMA5RFpG ... re=related
K tomu aby jste měli čím opravovat vaše turbo bude potřeba asi nějaké nářadí, to buď každý doma má nebo se dá od známeho zapůjčit. A nakonec opravná sada.
Díl 4) http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-Rebuild ... 5ae00524a7 cena sady 30-60USD. (pozor sada v odkazu nemusi byt ta správna, ne aby ste to hned objednali)
Podle ukázky nahoře se jedná o docela normální montážní operace až na finální odzkoušení těsnosti a vyvážení. Myslím, že tohle musí zvládnout každý šikovný mechanik a fanda Fordu.

Otázkou je pouze, který turboservis a za kolik provede finální odzkoušení a vydá protokol o úspěšném otestování. Pokud cena za tuto zkoušku bude přijatelná a firma ochotná ji provést, může být oprava turba za pár kaček. Odhaduji to na cca 2000Kč. Což je zlomek ceny nového a nesrovnatelná cena oproti nabízeným repasům.
Jen pro informaci: po obvolání 7 turbo servisů nikdo znich nanabídl cenu opravy nižší než 3000Kč a to bylo pouze čištění, za střední opravu 6000-8000Kč, za velkou opravu 8000-12000Kč.

Samozřejmě nové je nové a turbo po totální destrukci už ho asi neopravíte. Ale myslím si, že turbo které je prostě jen proběhem opotřebováné a nebo má nějaké poškození ložisek nebo těsnění se dá tímto způsobem za rozumný peníze opravit a najezdit na něm další 60tis km.

Tak co kdo už to zkusil nebo to zkusí jako první???

PS:
Pro toho kdo má více poškozené turbo sada i s turbínami za pouhých 200 liber (4500Kč)
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Peugeot- ... 1c289178ae
nebo kompletní už smontovaný střed včetně vyvážení za pouhých 200 liber (6000Kč)
http://www.ebay.co.uk/itm/FOCUS-TURBO-T ... 3a7532536d
No a kdo by to chtěl v novotě má tady za 300liber (9000Kč) funglovku
http://www.ebay.co.uk/itm/FOCUS-TURBO-T ... 3f11a7e5a4
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Myslím, že by si mohl začít ty...aspoň sem pak doplníš jak "jednoduše" to šlo
Teorie je krásná věc, ale praxe tě kolikrát hodně vyškolí
. Možná tak začít na nějakým mrtvým turbu, aby člověk měl představu o co jde a potom se pouštět do vlastního, ještě živýho, i když třeba nemocnýho.

Teorie je krásná věc, ale praxe tě kolikrát hodně vyškolí

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
kiblik :
Netreba zabudat na to, ze objednavat to podla typu auta nestaci. Treba objednat PRESNE podla celeho ciselneho kodu povodneho turba, pretoze tam mozu byt drobne odchylky, ktore vo vysledku sposobia, ze to nebude chodit ako treba, alebo to jednoducho nebude pasovat.
Netreba zabudat na to, ze objednavat to podla typu auta nestaci. Treba objednat PRESNE podla celeho ciselneho kodu povodneho turba, pretoze tam mozu byt drobne odchylky, ktore vo vysledku sposobia, ze to nebude chodit ako treba, alebo to jednoducho nebude pasovat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Já do toho tada jdu.
¨
Ale potřebuju turbomrtvolu. Nemáte někdo doma vylágrovaný turbo pokud možno se zachovalou osičkou a turbínama? Dneska jsem jedno viděl ve Fordu v Brandýse, ale bez kompresorovýho kola. Bylo sežraný asi od roztrhanýho vzduchovýho filtru.

¨
Ale potřebuju turbomrtvolu. Nemáte někdo doma vylágrovaný turbo pokud možno se zachovalou osičkou a turbínama? Dneska jsem jedno viděl ve Fordu v Brandýse, ale bez kompresorovýho kola. Bylo sežraný asi od roztrhanýho vzduchovýho filtru.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Odvaha ti nechybí,ale než se do toho pustíš,zajisti si servis,kde ti udělají kontrolu a vyvážení turba.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Hlavně všechno foť natáčej a přidej k tomu poznámky
Držím Ti palce




Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti