Vadne turbo FF 1,6 TDCi
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Sitko tam určite dám, mám najazdené necelých 130000 a nechcem vedieť kolko bordelu mi ostáva vo vani po každej výmene. Idem síce dole dať aj vaňu a vyklepať odtial sajrajt, ale aj napriek tomu tam to nové sitko dám. Pokiaľ je lepšie (dlhšie, možno priepustnejšie) tak to bude určite lepšie ako s pôvodným (problém zatiaľ nebol)
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Dostat se k trubce a vyndat to sítko není zas taková hračka, a dělat čištění při každý měně oleje by se mi fakt nechtělo(jak tady někdo psal).
Na nějaký nový sítko se vyprdni. Měň olej pravidelně po 10-13tkm, dávej kvalitní olej a filtr a máš klid.
Na nějaký nový sítko se vyprdni. Měň olej pravidelně po 10-13tkm, dávej kvalitní olej a filtr a máš klid.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Jasné že to nebudem robiť pri každej výmene. Predok bude dole kvôli lepeniu IC, tak si hovorím, že pokiaľ to bude dole, škoda nevyužiť. Keby som aj nedal to nové, minimálne by som pôvodné vyčistil. To čistenie vane mi doporučil mechanik kvôli tomu, že to už má niečo natočené. Myslím, že ju dole budem dávať prvý a posledný krát.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
myslim, ze sitko je tam fakt nahouby... pokud je moznost ma jit ven...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
No a nemôže sa dostať bordel do turba? Či toľko ho tam zas nebude?
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
muj nazor: lepsi je olej se sajrajtem nez vubec zadny. Zalezi na typu znecisteni. pokud je to kovovy svincik, tak ten se z toho auta jen tak nedostane a udela paseku i jinde nez v turbu. ale trochu pripecenych castecek musi turbo zvladnout, ktery by jinak sitko zacpaly.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Jiný auta sítka taky nemají a jezdí. Co projde motorem skončí v sítku ve vanu a co projde musí končit ve filtru. Když se něco potento v motoru za filtrem tak ani nejlepší filtr nebo sítko tomu nezabrání. Sítko z holendru pryč a hotovo.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Aj preventívne? Aj keď doteraz problém nebol?
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
v nejakym fordu v brne mi rikali, ze pokud maj moznost vyhazuji to z toho. Novejsi revize trubek to maj lepe osetrene, ale jak o moc lepe, to se uz nevi, nebo ja nevim.
turbo ma asi radej hlavne kratsi servisni interval.
turbo ma asi radej hlavne kratsi servisni interval.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Ja ho teda vyšmarím. Len budem musieť pritlačiť mechoša, lebo bol proti 

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
pokud veris tomu, ze ted mas cisty motor bez velkych usazenin, prutok oleje turbem taky dostatecny, jeste k tomu posledni revizi trubky oleje do turba, budes menit olej po 10 t, tak si myslim, ze to risknout muzes. Ale to bych delal zkousku prutoku oleje turbe pri kazde vymene oleje.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
No...po dnešnej konzultácii vo Forde sa vraj zhruba od r. 2008 dávali nové banjo skrutky aj s tým neštastným sitkom, ale čo sa konkrétne zmenilo som sa nedozvedel. Tak to nechám tak, pri najbližšej príležitosti ho ale vyčistím.
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Já jsem tam měl originál zanešené vypouklé železné sítko v banjo šroubu( dá se snadno vyjmout, ale už né vrátit)), které bylo ve vstupu šroubu a mělo vnitřní průměr šroubu( asi 5mm), Takže se snadno zaneslo a bylo vymalováno. Pak se dávali banjo šroub, který měl plastové sítko, takovou trubičku, která byla v celé délce onoho šroubu. Takže byl vylepšen průtok a menší možnost zanášení sítka šroubu.
Já tam žádné sítko už přes 50tis. km nemám a ťuk ťuk zatím žádný problém, najeto přes teoretických 150 tis km.
Já tam žádné sítko už přes 50tis. km nemám a ťuk ťuk zatím žádný problém, najeto přes teoretických 150 tis km.
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.05.2011 20:27
- Bydliště: JM kraj
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Ahoj, já sundával taky vanu a taky to nešlo! Jediný co mi helflo, byl takový ten zalamovací nožík, který jsem vsunul mezi vanu a motor a pomalu odřezával! Samozřejmě jsem se nevyhnul drobným rýhám jak na vaničce, tak na bloku, které jsem poté musel začistit! To kladívko, ale bude určitě lepší. Ve vaně byl hrozný bordel, špóny, mazut a sací koš taky řádně zas.aný až hrůza! Vůbec se nedivím, že mi tenkrát odešlo turbo. Zařekl jsem se, že tu vaničku budu čistit radši každý rok, už jenom pro to, že při vypouštění oleje ho bohužel díky imbecilnímu řešení vystouplého odtoku nevypustím všechen!lucky.jack píše:Jj když jsem se posléze ptal u zkušenějších co už to dělali, tak mi taky doporučili gumový kladívko. To mě ani nenapadlo, kor když jsem tam nemohl strčit ani ten šroubovák
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15.07.2012 08:41
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Sítko v nových motorech je systém punčoška (prstýnek) zvenku na průtokovém šroubu, je vidět okamžitě jak se šroub vymontuje. Původní provedení je malinké, strčené dovnitř do díry v průtokovém šroubu. Pro odstranění je nutno šťourat slabým šroubováčkem anebo vyklepnout.
Také se změnila spodní část trubičky na měrku oleje, nové provedení již nemá tvar ,,S,, a je tedy možné odsát olej odsávačkou. Trošku je i změněný tvar sacího sítka olejové pumpy.
Od kdy jsou ale změny zavedeny nevím..
Také se změnila spodní část trubičky na měrku oleje, nové provedení již nemá tvar ,,S,, a je tedy možné odsát olej odsávačkou. Trošku je i změněný tvar sacího sítka olejové pumpy.
Od kdy jsou ale změny zavedeny nevím..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host