
Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
a ještě lehce na 3 a na 4,5 už to není cítit, ale na 1 a 2 to je skokem vpřed skoro 

- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
No ja si myslim, ze je za to zodpovedny dvojhmotak, ale nie som si tym isty na 100%. Mne to robi od 1. kilometra (auto kupene nove). Vyrazne trhnutie citim pri pusteni plynu, ale aj pri rychlom pridani to trhne. Na ziadnom aute s pevnym zotrvacnikom, co som jazdil, to nerobilo. Myslim, ze to trhnutie je dane tym, ze sa natahuju/uvolnuju tie struny v dvojhmotaku. Ale je to len hypoteza.phofy píše:Jo mě to taky děláAle horší je když jedu přez město, tak musím pomalu pouštět plyn jinak to cukne jako blázen a nevím čím to je

Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
Tak setrvák, bych chtěl vyměnit na jaře tenhle ještě doklepu
No mě právě příjde divný, že to dělá jenom když se motor ohřeje, za studena vůbec to můžu pouštět plyn jak chci a ani cuk 


- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
cereus :
Spravna hypoteza.
Spravna hypoteza.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lukash
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.03.2011 18:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
phofy: Myslím, že výměna nepomůže, já už mám po výměně a pořád je to stejný, cereus to má taky od novoty ... je to vlastnost
FoFo II Kombi, 1.8 TDCi, 2007
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
Chvááááála bohu
...asi si budeme musieť na niektoré vlastnosti jednoducho zvyknúť




- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
Mi neříkej, že to je vlastnost když za studena to nedělá a dřív to taky nedělalo, až když jsem jednou 1/4 nádrže projel hodně ostrým stylem
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
Ja si myslim, ze to bude vlastnost, lebo to robi od novoty a navyse ziadne pazvuky ani vibracie. Nic, co by naznacovalo, ze je chyteny. Pri tom trhnuti navyse citim take pruzenie, ze sa auto trochu zahupe. Preto myslim, ze to robia tie pruziny. Pri ubrati plynu sa uvolnia, pri pridani idu viac do zaberu. Vsetko je to o cite v nohe. Ked robim s plynom jemne, vtedy je to plynule.
Najvacsi paradox je ten, ze tato predrazena pi...vina je tam uplne zbytocna. V robote jazdim na firemnom Peugeote s jednohmotou a ziadne vibracie ani hluk navyse necitim oproti tomuto zazraku. Dokonca sa mi zda pri radeni rychlosti prijemnejsi ten jednohmotak. To iste bolo na starej 1.9 TDI. Obycajny kus zeleza a nebolo to o nic horsie.
Ked citam tie zvasty o ucinnom filtrovani vibracii v prospektoch o dvojhmotach, je mi z toho zle. Ja som subjektivne ziadny prinos tohto zazraku nepocitil.
Najvacsi paradox je ten, ze tato predrazena pi...vina je tam uplne zbytocna. V robote jazdim na firemnom Peugeote s jednohmotou a ziadne vibracie ani hluk navyse necitim oproti tomuto zazraku. Dokonca sa mi zda pri radeni rychlosti prijemnejsi ten jednohmotak. To iste bolo na starej 1.9 TDI. Obycajny kus zeleza a nebolo to o nic horsie.
Ked citam tie zvasty o ucinnom filtrovani vibracii v prospektoch o dvojhmotach, je mi z toho zle. Ja som subjektivne ziadny prinos tohto zazraku nepocitil.

Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
tak ja tu moznost mam vymenit za jednohmotu, ale ta dvojhmota tam z nejakeho duvodu je. To cuknuti mam dost silne, jako skokem v pred a driv to nedelalo a za studena to taky nedela az za tepla. Jeste me napadl silentblok na motoru nebo prevodovce.
- dex9
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 26.05.2012 22:57
- Bydliště: Hustopečskobrněnsko
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
když už se to tu řeší .... víte o někom, kdo na Focusu vyměnil dvouhmotu za pevnej setrvák? Nějaký zkušenosti, změny.....
Taky sem přemýšlel, že bych dal pevnej, ale cenovej rozdíl bude tak do 5 tis, tak to možná ani nestojí za to.
Taky sem přemýšlel, že bych dal pevnej, ale cenovej rozdíl bude tak do 5 tis, tak to možná ani nestojí za to.
Ford Focus II Turnier 1.8 TDCi FL, r.v. 2008
byl:
Nissan Almera 1.5i sedan, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.6i Sport, r.v.1993
Škoda 120 L, r.v. 1986
byl:
Nissan Almera 1.5i sedan, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.6i Sport, r.v.1993
Škoda 120 L, r.v. 1986
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
Já jsem to trochu ověřoval, ale jen na mjauto.cz a bylo mi sděleno, že na FoFo II 1.8 TDCi náhrada (kit jednohmota za dvouhmotu) údajně není. Ale nějak do hloubky jsem nepátral.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- Sirk9
- Nováček
- Příspěvky: 148
- Registrován: 02.01.2011 20:38
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
phofy: kolik máš najeto na autě?Popř. si myslíš, že auto má víc?Už jsi měnil setrvačník a spojku?(při kolika kilometrech?).
Jeden mechanik co dělá ve Fordu, mi říkal, že to zaměnit nejde, jen prý u Transita a s tím se ještě něco mění, ale už nevím co říkal.
Jeden mechanik co dělá ve Fordu, mi říkal, že to zaměnit nejde, jen prý u Transita a s tím se ještě něco mění, ale už nevím co říkal.
Ford C-max, 1,6 TDCi, 85kW, r.v. 3/2014 (od 2017), ~5,5l/100km za 3 roky
- dex9
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 26.05.2012 22:57
- Bydliště: Hustopečskobrněnsko
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
no a já mám zase od Wolodyjowsski (kterej to má ze servisu??) informaci, že to zaměnit jde. A i v autokelly ti to k 1.8 TDCi vyhodí v nabídce sadu s pevným setrvačníkem od Valea 

Ford Focus II Turnier 1.8 TDCi FL, r.v. 2008
byl:
Nissan Almera 1.5i sedan, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.6i Sport, r.v.1993
Škoda 120 L, r.v. 1986
byl:
Nissan Almera 1.5i sedan, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.6i Sport, r.v.1993
Škoda 120 L, r.v. 1986
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
na niektoré benzínové motory ti napríklad vyhodí palivový filter v ponuke a od výroby ho nemajú...to len tak btw...a na 66 kw 1.6TDCi niektoré zdroje uvádzajú že nemajú dvojhmotu...v ponuke Fordu ju ale napríklad majú...nikto s týmto motorom mi však zatial nepotvrdil že dvojhmotu menil...teraz sa v tom vyznaj
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké chvění při stání na neutrál a nejspíš špatné žhaviče
Sirk9: já mám na autě 114 000km nejspíš poctivejch mám od auta všechny faktury, ověřený na cebii ( tam je 8 záznamů ) a mechanik taky říkal, že má zachovalej stav
nevím poslední dobou o tom dost silně pochybuju, ale před tím s autem jzdila ženská nějaká doktorka a ta jezdila po praze a okolí ročně najela ccca 20 000km, když jsem auto kupoval tak mělo 105 000km a bylo úplně v pohodě, až po těch velký mrazech se začalo dost sr....


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host