1.8 - volnoběžné otáčky
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- ADDraj
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mám taky problém s otáčkama. Při řazení zůstanou tak na 0,5 s vyset a až pak klesnou. Nejdřív jsem si myslel, že je to zpoždění plynu, ale v servisu mi řekli, že Focusy tento problém s plynem nemají. Zvláštní je, že mi to začalo dělat až po servisu ve Fordu po 90.000 km + výměna rozvodů. Před tím žádný problém. Tak jsem zajel znovu do servisu a jediná věc, na kterou přišli byla mírně ztrouchnivělá hadice přetlaku klikovky. Objednal jsem si za 330,- s DPH novou a uvidíme.
Ford FOCUS 1.8 16V combi r.v.99
- PHECZ
- Pokročilý
- Příspěvky: 656
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Votice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava, Bílovec
To je ta hadice co vede pod tou sirokou hadici od vzduchoveho filtru? Co muze zpusobit jeji odpojeni od filtru, respektive k cemu tam vubec je?ADDraj píše:Tak hadici jsem vyměnil a problém je vyřešený tak na 50 %.
Zatím mi to stačí. Zbytek už bude asi vážně "jen" problém v továrním nastavení elektroniky u motoru 1.8 16V.
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03
-
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava, Bílovec
Po posledni navsteve servisu, kde pokracovali v reseni mych volnobeznych otacek a chcipani za studena (po GO hlavy, po cisteni volnob. ventilu - ted ho mam pry vymenit a pak se asi zase uvidi), byla ta hadice vytazena z filtru. Ujel jsem s ni takhle skoro 100 km, pak jsem si ji nahodou vsimnul, zacvakl ji zpatky a zadny rozdil jsem nespozoroval, tak proto se ptam.ADDraj píše:Ta hadice by měla sloužit k odvzdušnění klikovky.
To odpojení od filtru by stálo za zkoušku. Tím by se dalo poznat, jestli její netěsnost (prasknutí, steření) má ne něco vliv.
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03
- hide
- Pokročilý
- Příspěvky: 872
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumperk
Já mám podobná problémy, ale jenom když jedu se světlama a s klimoškou. Jedu rychleji, dojíždím na křižovatku, vyřadím a brzdím a sem tam to chcípne, nebo otáčky sletí na 800, někdy míň a někdy slítnou až na nulu a znovu startuju. Dělá to tak 1x za den, ale jenom s klimatizací. Volnoběžnej motorek je vyčištěnej. Tak nevím.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- hape
- Junior
- Příspěvky: 287
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Orlová
-
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava, Bílovec
Hide: A chcipe to i kdyz uz je motor zahraty nebo jenom za studena? Me to obcas chcipne cca 2 s po nastartovani, kdyz auto vic jak den stoji. Pokud uz se rozjedu, tak to sice brbla, ale drzi. Vliv na to ma zapnuty nejaky spotrebic (staci mit ventilator na I nebo hned zapnout svetla), takze to prisuzuju baterce (ktera uz asi rok odchazi
).

Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03
- hide
- Pokročilý
- Příspěvky: 872
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumperk
Teplota motoru na to nemá vliv. Jenom ty spotrebice. Driv, kdyz se pres den nesvitilo, tak to bylo dobry. Ale kdyz se ted ke klimatizaci pridalo sviceni, tak to tak jednou za den chcipne. Ale dela to treba kdyz dojizdim na krizovatku, vyradim, brzdim a uz sviti kontrolky. To bude spatny urcite nejaky cidlo. Nebo se jeste podivam, jestli neni venku nejaka hadice. 
Jo a baterku jsem pres noc dobil a dnes mi to zase opet JEDNOU chciplo.

Jo a baterku jsem pres noc dobil a dnes mi to zase opet JEDNOU chciplo.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host