1.8 - volnoběžné otáčky

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 17.05.2006 22:54

mě to dělalo uplně hrozně,pak sem šel do Fordu na servisní prohlídku a od té doby nic, a le nevím co s tím dělali,.

Uživatelský avatar
ADDraj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od ADDraj » 16.06.2006 10:21

Mám taky problém s otáčkama. Při řazení zůstanou tak na 0,5 s vyset a až pak klesnou. Nejdřív jsem si myslel, že je to zpoždění plynu, ale v servisu mi řekli, že Focusy tento problém s plynem nemají. Zvláštní je, že mi to začalo dělat až po servisu ve Fordu po 90.000 km + výměna rozvodů. Před tím žádný problém. Tak jsem zajel znovu do servisu a jediná věc, na kterou přišli byla mírně ztrouchnivělá hadice přetlaku klikovky. Objednal jsem si za 330,- s DPH novou a uvidíme.
Ford FOCUS 1.8 16V combi r.v.99

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 16.06.2006 10:51

Tymto problemom trpia najviac prave motory 1,8 benzin.....

Uživatelský avatar
PHECZ
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PHECZ » 16.06.2006 11:28

K tomu se přidávám, 1.8 na to prý hodně trpí.
ObrázekFF 1.6 Ti-VTC,85kW,r.10, 5dv, Hatchback, černá panther"Galerie"

ObrázekFF 1.6 16V,74kW,r.99 5dv,Hatchback,stříbro "Galerie"

Uživatelský avatar
ADDraj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od ADDraj » 18.07.2006 16:42

Tak hadici jsem vyměnil a problém je vyřešený tak na 50 %.
Zatím mi to stačí. Zbytek už bude asi vážně "jen" problém v továrním nastavení elektroniky u motoru 1.8 16V.
Ford FOCUS 1.8 16V combi r.v.99

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 18.07.2006 19:26

ADDraj píše:Tak hadici jsem vyměnil a problém je vyřešený tak na 50 %.
Zatím mi to stačí. Zbytek už bude asi vážně "jen" problém v továrním nastavení elektroniky u motoru 1.8 16V.
To je ta hadice co vede pod tou sirokou hadici od vzduchoveho filtru? Co muze zpusobit jeji odpojeni od filtru, respektive k cemu tam vubec je?
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
ADDraj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od ADDraj » 21.07.2006 08:30

Ta hadice by měla sloužit k odvzdušnění klikovky.
To odpojení od filtru by stálo za zkoušku. Tím by se dalo poznat, jestli její netěsnost (prasknutí, steření) má ne něco vliv.
Ford FOCUS 1.8 16V combi r.v.99

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 21.07.2006 12:00

ADDraj píše:Ta hadice by měla sloužit k odvzdušnění klikovky.
To odpojení od filtru by stálo za zkoušku. Tím by se dalo poznat, jestli její netěsnost (prasknutí, steření) má ne něco vliv.
Po posledni navsteve servisu, kde pokracovali v reseni mych volnobeznych otacek a chcipani za studena (po GO hlavy, po cisteni volnob. ventilu - ted ho mam pry vymenit a pak se asi zase uvidi), byla ta hadice vytazena z filtru. Ujel jsem s ni takhle skoro 100 km, pak jsem si ji nahodou vsimnul, zacvakl ji zpatky a zadny rozdil jsem nespozoroval, tak proto se ptam.
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 21.07.2006 17:32

Já mám podobná problémy, ale jenom když jedu se světlama a s klimoškou. Jedu rychleji, dojíždím na křižovatku, vyřadím a brzdím a sem tam to chcípne, nebo otáčky sletí na 800, někdy míň a někdy slítnou až na nulu a znovu startuju. Dělá to tak 1x za den, ale jenom s klimatizací. Volnoběžnej motorek je vyčištěnej. Tak nevím.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 21.07.2006 20:54

Když to tak pročítám, tak si myslím, že je chyba v SW řídící jednotky. Poněkud se nepamatovalo, že když je zapnutá klima, tak má řídící jednotka udržovat vyšší volnoběžné otáčky než bez klimy a bylo by po problému.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 21.07.2006 21:56

No asi jo, protože bez klimy mi to nechcíplo ani jednou. A v servisu na mě taky koukali jako na blázna.

Uživatelský avatar
hape
Junior
Junior
Příspěvky: 287
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Orlová

Příspěvek od hape » 21.07.2006 22:13

Tak to jsem zatím v klidu. 8) Jediné co jsem pozoroval je, že když mám zapnutou klimu, je potřeba při rozjezdu dát více plynu, jinak má motor tendenci "kuckat", má prostě jakoby málo otáček. Je to jen o zvyku jak se rozjíždět.
FF Combi GHIA 1,6 Zetec, r.v.7/99, Pacific green
Obrázek

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 22.07.2006 10:24

Hide: A chcipe to i kdyz uz je motor zahraty nebo jenom za studena? Me to obcas chcipne cca 2 s po nastartovani, kdyz auto vic jak den stoji. Pokud uz se rozjedu, tak to sice brbla, ale drzi. Vliv na to ma zapnuty nejaky spotrebic (staci mit ventilator na I nebo hned zapnout svetla), takze to prisuzuju baterce (ktera uz asi rok odchazi :lol:).
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 22.07.2006 14:04

Teplota motoru na to nemá vliv. Jenom ty spotrebice. Driv, kdyz se pres den nesvitilo, tak to bylo dobry. Ale kdyz se ted ke klimatizaci pridalo sviceni, tak to tak jednou za den chcipne. Ale dela to treba kdyz dojizdim na krizovatku, vyradim, brzdim a uz sviti kontrolky. To bude spatny urcite nejaky cidlo. Nebo se jeste podivam, jestli neni venku nejaka hadice. :?
Jo a baterku jsem pres noc dobil a dnes mi to zase opet JEDNOU chciplo.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 23.07.2006 00:00

Mas pri dojizdeni podrazovat, aspon to min zere :D RJ jsi teda restartnul, kdyz jsi mel odpojenou baterku, ze? Mozna by se dalo jeste zkusit jet s klimou hned po pripojeni baterky, nez se to nauci, pokud jsi to neudelal, ale nevim no...
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host