Vybitá baterie

Zamčeno
xchodecx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07.06.2016 20:06
Bydliště: Návsí

Vybitá baterie

Příspěvek od xchodecx » 10.07.2016 11:11

Ahoj, potřeboval bych poradit..... Mám ford mondeo mk4 1,8tdci rv. 2008. Už potřetí se mi stalo že jsem ráno přišel k autu a bylo totálně vybité!!!! Dnes zas:-( Když jsem přišel k autu, něco pískalo v motoru, asi čerpadlo. Auto bylo zamknuté. Neumíte mi někdo poradit???? Díky moc

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vybitá baterie

Příspěvek od lucky.jack » 10.07.2016 12:36

Změřit klidovej odběr, poté vyndávat pojistky a zkoušet kdy odběr klesne. Nic jinýho asi poradit nejde. Vybité baterie se tu řešili xkrát. Jsou tam i spotřebiče, které baterku vysávají? Máš tam něco domontovávaný? HF, kamery atd...?
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

xchodecx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07.06.2016 20:06
Bydliště: Návsí

Re: Vybitá baterie

Příspěvek od xchodecx » 10.07.2016 18:10

Nic navic tam nemam. Kdyz jsem rano prisel k autu jelo asi palivove cerpadlo(melo by jet kdyz mam auto zamknute). Dela to jen nekdy...

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vybitá baterie

Příspěvek od ZaQik » 10.07.2016 20:04

predpokladam, ze auto bylo odstavene pres noc - tam po rano nema byt nic pod napetim ... vyndavej pojistky a sleduj odber

napr. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2050
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Griftak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 11.08.2014 21:58

Re: Vybitá baterie

Příspěvek od Griftak » 11.07.2016 18:15

Ahoj mám podobný problém s vybíjením baterie. Odpojil jsem + pól a připojil mezi něho a svorku ampérmetr. Auto stálo v klidu déle než 45 minut, dveře byly zavřené a naměřil jsem trvalý odběr 0.2147 A (214,7 mA) což je strašně moc. Když s autem nejezdím např. 5 dnů nemůžu nastartovat. Začal jsem odpojovat pojistky a po vytáhnutí pojistky F42 - 5A - Přístrojový panel mě odběr spadnul na hodnotu 0,0025 A (2,5 mA). Vyzkoušel jsem to několikrát a bylo to stejné. Nevíte prosím Vás, v přístrojovém panelu na co by se měl člověk zaměřit ?Co vše zahrnuje ? Díky na radu.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vybitá baterie

Příspěvek od ZaQik » 11.07.2016 19:47

duplicitni vlakno - zamykam
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Zamčeno

Zpět na „motor - mondeo mk4 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti