volnoběžný ventil
-
- Junior
- Příspěvky: 256
- Registrován: 20.02.2010 19:35
- Bydliště: Brno
Re: volnoběžný ventil
Borci prosba, focusa nastartuji, pomalu to klesne do 5s na volnoběh a chcípne. Nejprve mě včera začal jako by se dusit při přeřazení a na volnoběh to lítalo 900 - 200 a dneska už nic. Mám jít zřejmě po ventilu co? Hadičky jsou ok, svíčky mám nové (200km najeto). Jakou značnku ventilu doporučujete? Díky za rady.
Ford Mondeo kombi 2.0 (107kW), 2010
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: volnoběžný ventil
Najprv vycisti stary ventil.
A si si isty, ze podtlakova hadica, ktora ide do sania, je presne v ohybe pred vstupom do sania OK? Stiahni ju dole a tak kontroluj.
A si si isty, ze podtlakova hadica, ktora ide do sania, je presne v ohybe pred vstupom do sania OK? Stiahni ju dole a tak kontroluj.
-
- Junior
- Příspěvky: 256
- Registrován: 20.02.2010 19:35
- Bydliště: Brno
Re: volnoběžný ventil
Čištěn už byl v listopadu. Na hadici ještě zítra radši mrknu pořádně.
Ford Mondeo kombi 2.0 (107kW), 2010
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
volnoběžný ventil
Opravena dalsi 1.6 s vysokym volnobehem po startu - sundana klapka prosvicena lampou - sedrena tesnici hmota tak ze klapka prisavala i zavrena. A dalsi 1.8 - sterele popraskane zaslepky podtlaku na sani - prisavani falesneho vzduchu a vysoke otacky po startu a vyrazeni,casta zavada. Bacha na tyhle veci nez zacnete neco serizovat. Snad to nekomu pomuze ale pochybuju ze to tady jeste neni 

Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 639
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: volnoběžný ventil
[quote="Fofan"]Opravena dalsi 1.6 s vysokym volnobehem po startu - sundana klapka prosvicena lampou - sedrena tesnici hmota tak ze klapka prisavala i zavrena.
Ja jsi řešil tu těsnicí hmotu? Mmch. při čištění klapky jsem jí tam prakticky nenašel a volnoběh mám naprosto v pořádku a bez kolísání, před čištěním i po něm (plyn před čištěním nešel úplně lehce, musel se "odlepit", po čištění "odlepení" zmizelo)...
Nebyly tam spíš zbytky hmoty tak že dělaly "kopce" a tím se vytvořila mezera?
Ja jsi řešil tu těsnicí hmotu? Mmch. při čištění klapky jsem jí tam prakticky nenašel a volnoběh mám naprosto v pořádku a bez kolísání, před čištěním i po něm (plyn před čištěním nešel úplně lehce, musel se "odlepit", po čištění "odlepení" zmizelo)...
Nebyly tam spíš zbytky hmoty tak že dělaly "kopce" a tím se vytvořila mezera?
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
Ta spatna nelepila protoze mela velkej fuk,sla krasne dokola prosvitit lampou cos je spatne, dal sem druhou z jinyho auta ale ta lepila musel sem ji ocistit,je to blbe poznat nesmi se to sedrit moc. Zajimavy ze na 2.0 sem to mel sedrany uplne a dolihala a bul volnobeh v pohode taky,tady to bylo ale jasny.
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
staci jen povolit doraz aby sedla lepe...ja mam delanou klapku z duralu a ze by nejak extra tesnila to fakt ne...a chova se to normalne....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
0.83V? ..ja mam tuseni ze prez 0.7 voltu by to jit nemelo...ja teda osobne mam 0.46V pri zavrene klapce...mam za to ze rj od 0.7v vejs uz si mysli ze je klapka otevrena...az pujdu do dilny kouknu kolegovi do chytre knihy ....abych tu nemlel nesmysl
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
Od 0.6 - 1.0
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=tps
0.46 teda urcite neni v poradku nechci rejpat ale jestli si zkousel vselijaky ty vychytavky tak si hybal i cervem na klapce zejo? Mas tam nastaveny malo a dohnany to necim jinym treba serizenim volnobezneho ventilu a tak nevim. Cos nemusi byt na skodu to nerikam,jen vychazim z nejakych zakladnich nastaveni. Jen sem chtel ukazat ze kdyz je problem tak je potreba fakt vsechno do detajlu zkontrolovat nez se zacne hybat serizovacima sroubama, cos neni tvuj pripad ja vim ze mas zkontrolovany vsechno a mas to ted dobre nastaveny podlozkou atd

0.46 teda urcite neni v poradku nechci rejpat ale jestli si zkousel vselijaky ty vychytavky tak si hybal i cervem na klapce zejo? Mas tam nastaveny malo a dohnany to necim jinym treba serizenim volnobezneho ventilu a tak nevim. Cos nemusi byt na skodu to nerikam,jen vychazim z nejakych zakladnich nastaveni. Jen sem chtel ukazat ze kdyz je problem tak je potreba fakt vsechno do detajlu zkontrolovat nez se zacne hybat serizovacima sroubama, cos neni tvuj pripad ja vim ze mas zkontrolovany vsechno a mas to ted dobre nastaveny podlozkou atd

Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
volnoběžný ventil
Tak to ma byt 

Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Ale ta cena 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
na 0.46 voltu zavrena klapka ...to mne funguje bez problemu..i s tema vsema upravama co v tom mam...tak to neresim..protoze cim vic se do houna stoura tim vic smrdi...ford vubec s tema jejich ekoteroristickejma vynalezama...
viz treba co je eko na vetsi spotrebe? ...pri stejnem stylu jizdy a trati mne 1.8 fofo zere kolem 10 litru...a bmw 2 litr se vejde do 8.5 litru vzdy...neni to tim ze jedno ma euro3 a to co jede levneji euro 2



Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
volnoběžný ventil
Volnobeh ti pujde dobre i kdyz tam naladis 0.01V
u motoru s volnobeznym ventilem,tady jde spis potom o otvirani klapky,ale tu mas treba zase otocenou a tim se ty zbyly volty kompenzujou jestli mi rozumis,kazdopadne i kdyz ty motory mam rad tak tohle je fakt blbe reseny. S tou spotrebou to je tezky,na druhou stranu kdyz jedu s ecoboostem 1.6 182hp tak jedu za stejnou nebo nizsi sptrebu nez s mou 1.6mkII, to je proste ruzny

Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů