Ševelení u převodovky

Odpovědět
Schtany
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05.01.2015 01:09

Ševelení u převodovky

Příspěvek od Schtany » 13.07.2017 17:24

Ahoj, mám ford mondeo 2.0i 107kW 2006 kombi.
Na neutral a volnobeh je slyset u prevodovky takove seveleni- nejdriv jsem si myslel, ze je uvolneny ten plastovy box na filtr a poklepava sebou na drzaku(podle zvuku), ale kdyz zmacnu spojku, motor jde pekne potichu.
Nevite, drzi prevodovka jeste na nejakem silenbloku?
Prevodovka je zespodu sucha.
Kdyz pridam plyn, nevim jestli to dela, pres hluk motoru to nejde slyset.
A jeste, kdyz se to deje a polozim bosou nohu na spojkovy pedal, tak cejtim jak to trosku vibruje-skube pres botu to neni citit.

Diky za reakce

Alon
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 19.12.2009 15:59
Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín

Re: Ševelení u převodovky

Příspěvek od Alon » 13.07.2017 17:50

To silentblok nebude, klidně to může dělat dvouhmota (pokud je tyto mondea už měly), spojkový ložisko.....
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Ševelení u převodovky

Příspěvek od Ma.rt » 04.08.2017 13:24

Dvouhmotu má. Klidně by to mohla být příčina, jestli má už hodně najeto.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Pavel_t
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 28.11.2012 23:18

Re: Ševelení u převodovky

Příspěvek od Pavel_t » 04.08.2017 14:46

Ma.rt píše:Dvouhmotu má. Klidně by to mohla být příčina, jestli má už hodně najeto.
Sice asi tim tazatele nepotesim ale mysim, ze jsou to 2 samostatny zavady. To chveni muze byt dvouhmota nebo neco v motoru. To seveleni je spise lozisko v prevodovce. To by se teoreticky dalo testnout tak, ze se postavi z kopce a se seslapnutou spojkou a zarazenim kvaltem rozjede. Pokud to neprehlusi hluk od pneu a bude seveleni slyset a menit se stoupajici rychlosti tak je to nejspise lozisko na hnaci hrideli v prevodovce.

Jeste k tomu chveni. Ventilator topeni pri vysich otackach docela dobre rozkmita celou palubku. Je to slabe a je to citit prave pri dotyku. U me to je typicky pravou nohou na plynu o stredovou cast palubky. Nez jsem si na to zvykl tak mi chvilku trvalo. Nevim jak je to s pedaly, ale zkuste vypnout ventilator a nebo jej naopak zapnout pri vypnutem motoru.
Mondeo kombi, 1.8 SCi, 9/2004

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti