Baterie / autobaterie / nabijecka

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarod72pm
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2217
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: Baterie

Příspěvek od jarod72pm » 07.02.2018 12:22

Dá se tedy nějak odhadnou odchylka +- ,když teda diagnostika hlásí 12,4V tak kde se asi pohybovat v rozmezí přesnosti např diagnostika 12,4V = "skutečnost" 12,5V ?
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od phofy » 07.02.2018 16:37

Jako podle článku bychom měli pak koupit baterii AGM místo EFB co tam máme teď. AGM by měla víc vydržet :wink:

Uživatelský avatar
LeonardoTM
Junior
Junior
Příspěvky: 333
Registrován: 10.04.2012 23:11

Re: Baterie

Příspěvek od LeonardoTM » 08.02.2018 15:07

TomFocus píše:Dnešní SM 8) - test autobaterií
Mě překvapilo, že v rozhovoru uvedl prodejce autobaterií svůj subjektivní názor na kvalitu a vyzdvihl tam myslím Banner a Duracell, zatímco Varta skončila podle něj dost nízko (že by zaspali nové technologie?)
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Baterie

Příspěvek od TomFocus » 08.02.2018 15:12

Teď to zrovna čtu :mrgreen: je tam polopaticky vysvětleno nabíjení moderním autem i nabijeckama.
Přílohy
IMG_20180208_150945.jpg
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Baterie

Příspěvek od hihi » 08.02.2018 18:09

Průběh napětí při startu. Vzorkovací frekvence je 3kHz.Trefit se s normálním voltmetrem do minima asi moc nepůjde :-).
start.jpg
Jde tu hlavně o časový průběh, ne o hodnotu napětí, protože těch 10V je maximum měřitelné mým čidlem.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13557
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Baterie

Příspěvek od stano. » 09.02.2018 00:16

Skoda, ze je to len do 10V. Inak by to bolo zaujimavejsie.
Tie 2 prepady su v priebehu necelych 200ms. Ako som spominal, normalny multimeter nema sancu.

memento
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 716
Registrován: 24.12.2012 08:01
Bydliště: Greater Bratislava

Re: Baterie

Příspěvek od memento » 09.02.2018 14:44

Ta moja cinska hracka to dokaze (ale nie vzdy). :D

Az po piatich rokoch clenstva a citania som natrafil ne releventne informacie o poklese napatia pri startovani, doteraz len take ze "ak napatie klesne pod 12.3, treba vymenit bateriu za novu".
Bol som dost sokovany ked som kupil novu Vartu a do frasa, 9V!
Cinsku hracku som pozical dvom inym FF2-karom a namerali to iste. :)
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13557
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Baterie

Příspěvek od stano. » 09.02.2018 17:34

Ak to mas v zasuvke zapalovaca, tak ti meria aj pokles napatia na svorkach baterie a kabloch.

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od ACEMajky » 10.02.2018 09:13

Skoda ze ten clanek nevysel o 14 dni drive, mohl jsem si odpustit mereni, laborovani a sileni, ze mi de do kopru bazerie (start-stop mam odpojeny natrvalo, ale to to nestaci... At zije pdeudo-ekologie

http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... ora-113291
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od phofy » 10.02.2018 10:29

Ford takhle nedobiji, dneska jsem se na to soustredil, po nastartovani jsem mel nejaky 14,9 - 15V, po 30km napeti spadlo na 14,7V a je uplne jedno, jestli se jeden na N, akceleruje, nebo brzdi...

Uživatelský avatar
bembek
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 179
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Re: Baterie

Příspěvek od bembek » 10.02.2018 11:03

Ale dobíja, viem o tom svoje. Má to každý Ford od roku výroby 2011...

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2565


a práve preto som to inteligentné dobíjanie odpojil a mám už takmer rok pokoj.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od ACEMajky » 10.02.2018 11:37

phofy - asi nepresny mereni, ja se jel pred asi 14 dny. projet (jak jsme. se bavili, ze dame vyjizdku), cca 200km sem dal a presnemerak china v zapalovaci. Najednou kouam, ze za jizdy ukazuje 12,1V,ale uz sem si rekl, ze na to mrdam - cili odpojuje nabijeni

bembek - tak az bude zase auto doma, tak na to kouknu, pokud bude pojistka i na FF3 (RS), tak de ven...
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od phofy » 10.02.2018 11:45

Je to mozny, a z prace drahy merak tahat nebudu, jelikoz mi to je jedno, takze asi tak :mrgreen: Ono mam treba baterku zase vybitou :mrgreen:

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13557
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Baterie

Příspěvek od stano. » 10.02.2018 12:00

Dobre vediet. Mozem sa ja cudovat, preco na starom FF mam po par hodinovej jazde peknych 12,6-12,7V. A na Cmaxe v najlepsom pripade 12,6V, vacsinou 12,5V.
To cyklicke vybijanie a nabijanie pri 80% nabitia baterii pomaha. No ze po jazde nema 100% je :dih:
Ked si niekto doma vymeni bateriu za novu, domrda aj tu novu ovela skor. Som zvedavy, ci aj v autorizovanych servisoch vedia o resete BCM.

Slava kurvitkam :wallbash:

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od ACEMajky » 10.02.2018 12:01

jj, u me je ted priorita, aby v ssrvisu dali motor dokupy...

Pak poresim ten BMS modul a sbad to zase bude o kus lepsi
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů