OUT
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: OUT
Dnes, když vidím budíky třeba u koncernu, tak si myslím že by ty displeje mohli být konfigurovatelné a zobrazovat to co chce uživatel. Ale zase pochybuju, že budou do každýho auta cpát čidla teploty oleje, měření baterky apod.
Joo pamatuju jak jsem v 18ti sednul do peugeotu 106ky a v polovině jizdy zjistil, že místo otáčkoměru jsou hodiny
Joo pamatuju jak jsem v 18ti sednul do peugeotu 106ky a v polovině jizdy zjistil, že místo otáčkoměru jsou hodiny
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6754
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: OUT
Na to si vzpomínám v autoškole - felda na plyn - místo otáčkoměru hodiny a slova instruktora. Nastartujeme, vytočíme nad dva tísíce aby nám přepl plyn, takes šlapalo víc a víc až se ze zadu ozvalo cvak a můžeme vyrazit. V jednoduchosti je síla - tachometr, otáčkoměr, palivo, voda a kdyby byla teplota oleje. Víc není potřeba.
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: OUT
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nem ... -internetuTomFocus píše:Jsem zvědavej co z toho vyleze určitě nic příjemného pro méně majetné a majitele klasiků a youngtimerů. Plno lidí je z různých důvodů používa denně. Kdo zdaní ferrari, lambo a jinné se stovkami gramů CO2?
Proč nikoho nezajímají auta bez stk, spz atd co jezdí na soukromích pozemcích typu skládky, lomy atd. Pohybují se tam starý jeřáby, ještěrky, náklaďáky, tahače...který každý čudí za desítky aut euro 0-3.
A to nemluvím o říční plavbě...např. Praha, Vltava...téměř všechny lodě mají motor Liaz takže euro -10
A traktory ,,drobných,, rolníků? No o tom ani nemluvě!
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: OUT
http://www.autoforum.cz/technika/takhle ... -internetu
Teď je otázka -pomůže tomu VIF a podobné věci do benzínu?
Teď je otázka -pomůže tomu VIF a podobné věci do benzínu?
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12849
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: OUT
Ten sajrajt tam vznika z odvetrania motora - z olejovej hmly. A este sa to zhorsi, ked sa olejova hmla stretne s vyfukovymi plynmi z EGR. Samotny vyfuk obsahuje dalsie sadze. Plus pomaly prietok vzduchu v potrubi - a je z toho toto.
Neviem ako ma pomoct VIF, nafta, benzin.
Neviem ako ma pomoct VIF, nafta, benzin.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: OUT
Jo jasně ,když jsem si naposled takhle řádil na dálnici a dělal z auta letadlo tak mi to akorát sežralo 2dc oleje navíc
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12849
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: OUT
TomFocus: To, ze zaisti lepsie prehorenie moze byt pravda (neverim marketingovym kecom a o nezavislom laboratornom teste neviem).
Aky to ma vplyv na usadzanie bordelu z olejovej hmly z odvetrania?
Zazihovy na naftu nejazdi, ale tento problem uz davno trapi naftaky, ktore su priamovstrekovane ovela dlhsie ako benzinaky. Vid taky 1.6TDCi/HDi, ktory to znasobuje sirokymi a objemnymi sacimi zvodmi (na 80kW stacia aj tretinove) a az 8 sacimi ventilmi. A ked sa s tym jazdi kludne, tak rychlost pretekajuceho vzduchu je v sani dost nizka a vsetko sa pekne uklada. http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Aj preto maju inovovane naftove 1.6 iba 4 sacie ventily a podstatne mensie zvody a mensie priemery trubiek.
Aky to ma vplyv na usadzanie bordelu z olejovej hmly z odvetrania?
Zazihovy na naftu nejazdi, ale tento problem uz davno trapi naftaky, ktore su priamovstrekovane ovela dlhsie ako benzinaky. Vid taky 1.6TDCi/HDi, ktory to znasobuje sirokymi a objemnymi sacimi zvodmi (na 80kW stacia aj tretinove) a az 8 sacimi ventilmi. A ked sa s tym jazdi kludne, tak rychlost pretekajuceho vzduchu je v sani dost nizka a vsetko sa pekne uklada. http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Aj preto maju inovovane naftove 1.6 iba 4 sacie ventily a podstatne mensie zvody a mensie priemery trubiek.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: OUT
Jsi chytrej dost, aby jsi věděl proč líp hoří kval. benzín s přidaným aditivem, který zvyšuje okt. číslo a má čistící ucinky, k nim se váže ol. mlha atd. ve spal. komoře. Mě unavuje to psát dokola. Ano nafta je to stejný a tam ještě pomáhá včasna vym. oleje do 15k km.
Tohle vše dělám a ti kdo si odemne nechají poradit nemají nikdy problémy s motorem NIKDY!!! Celá má rozvetvena rodina a ost. Jsou to desítky aut za desitky let a milióny km.
Pokud jezdím kolem komína nepoužívám 2,0 TDI, ale malej benzín, kterej tocim. A pokud ne....DIVÍM SE...
Klidně si VIF demonizuj negativně jak chceš já a desítky mich známých, přátel jej pouzivame od 80let do současných vozidel a ani po stovkach tis. km jsem neslyšel že by dělali cerpadlo, vstriky a pod. při 150-300k km, kdy auta prodávají Ja jsem extrém, pokud dělají půlku toho co já...mají klidný užívání
Tohle vše dělám a ti kdo si odemne nechají poradit nemají nikdy problémy s motorem NIKDY!!! Celá má rozvetvena rodina a ost. Jsou to desítky aut za desitky let a milióny km.
Pokud jezdím kolem komína nepoužívám 2,0 TDI, ale malej benzín, kterej tocim. A pokud ne....DIVÍM SE...
Klidně si VIF demonizuj negativně jak chceš já a desítky mich známých, přátel jej pouzivame od 80let do současných vozidel a ani po stovkach tis. km jsem neslyšel že by dělali cerpadlo, vstriky a pod. při 150-300k km, kdy auta prodávají Ja jsem extrém, pokud dělají půlku toho co já...mají klidný užívání
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12849
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: OUT
Neviem kde vidis, ze negativne demonizujem VIF. Pouzivam ho tiez. Na tebou popisovane pripady (hlavne zlepsenie mazivosti nafty). Ale ze pomaha lepsiemu prehoreniu zmesi... ako? Je to potvrdene? Na diesloch zvysuje cetanove cislo..ok. Ale pri benzinoch? Oktanove nedviha. A to prehorenie by znamenalo, ze budu nizsie emisie. Tiez neviem, ze by nieco take namerali.
Takze skor napisem takto: VIF ma zmysel, funguje, ale zlepsuje len konkretne vlastnosti paliva. Nie su to zazracne kvapky, co magicky ozivia motor a najazdi milion km bez problemov.
Ze marketingove a aj laboratorne testy potvrdili cistiace vlastnosti VIFu na sacich ventiloch - ano, ale na nepriamo vstrekovanom. To iste aj napr. Shell Vpower. Na priamovsteku si radsej namontuj catch-can. Vyjde ta to na menej a pomoze to ooovela viacej.
A to ostatne - zda sa mi, ze rozporujes nieco, co (udajne) tvrdim. Ale ja som nic take nepisal, takze neviem, co sa snazis rozporovat.
Takze skor napisem takto: VIF ma zmysel, funguje, ale zlepsuje len konkretne vlastnosti paliva. Nie su to zazracne kvapky, co magicky ozivia motor a najazdi milion km bez problemov.
Ze marketingove a aj laboratorne testy potvrdili cistiace vlastnosti VIFu na sacich ventiloch - ano, ale na nepriamo vstrekovanom. To iste aj napr. Shell Vpower. Na priamovsteku si radsej namontuj catch-can. Vyjde ta to na menej a pomoze to ooovela viacej.
A to ostatne - zda sa mi, ze rozporujes nieco, co (udajne) tvrdim. Ale ja som nic take nepisal, takze neviem, co sa snazis rozporovat.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: OUT
Aktuální číslo SMTomFocus píše:Jsem zvědavej co z toho vyleze určitě nic příjemného pro méně majetné a majitele klasiků a youngtimerů. Plno lidí je z různých důvodů používa denně. Kdo zdaní ferrari, lambo a jinné se stovkami gramů CO2?
Proč nikoho nezajímají auta bez stk, spz atd co jezdí na soukromích pozemcích typu skládky, lomy atd. Pohybují se tam starý jeřáby, ještěrky, náklaďáky, tahače...který každý čudí za desítky aut euro 0-3.
A to nemluvím o říční plavbě...např. Praha, Vltava...téměř všechny lodě mají motor Liaz takže euro -10
A traktory ,,drobných,, rolníků? No o tom ani nemluvě!
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: OUT
Co říkáte na návrh "nové" delší hymny?
Co jsem si tak poslechl tak bych zůstal u toho co máme. Věřím, že sportovci těch 10 vteřin nebo kolik oželí, a to nové zhudebnění mi přijde jen jako přidání bastlu na stávající prvek, díky kterému ten text k hudbě vůbec nesedí.
Nebo jsem hold asi konzerva
Co jsem si tak poslechl tak bych zůstal u toho co máme. Věřím, že sportovci těch 10 vteřin nebo kolik oželí, a to nové zhudebnění mi přijde jen jako přidání bastlu na stávající prvek, díky kterému ten text k hudbě vůbec nesedí.
Nebo jsem hold asi konzerva
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů