Spotřeba
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5340
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Spotřeba
Tdci mi kecalo o cca 0,3l nahoru a EB zase o 0,3 dolů (vím, že to jde upravit). To si nevyberete.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Ja jsem si to parkrat taky overoval a taky jsem nenasel vyznamny rozdil. U MK3 totez.
Kazdopadne u akt.spotreby jasne vidim rozdily. Pri 80km/h po rovine se spotřeba mota lehce pres 5 na petku. Schválně sem hodim spotrebu na 3 a 4.
Kazdopadne u akt.spotreby jasne vidim rozdily. Pri 80km/h po rovine se spotřeba mota lehce pres 5 na petku. Schválně sem hodim spotrebu na 3 a 4.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3704
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Spotřeba
U mě je to na 1,5 EB cca o 0,4 litru proti realnýmu stavu. Vím, že to jde mírně upravit, ale neřeším.
Realně dle tankování po 17k km je to za 7 rovných, PP ukazuje 6.6 tak nějak pořád bez změny stylu jízdy
Eko jízdu moc neřeším, takže asi ok.
Realně dle tankování po 17k km je to za 7 rovných, PP ukazuje 6.6 tak nějak pořád bez změny stylu jízdy
Eko jízdu moc neřeším, takže asi ok.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 663
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Spotřeba
Ja jsem palubak "zkalibroval" přes servisni menu, od te doby to vždy sedí s tankovanim (zapisuju vše do spritmonitoru), čas od času je to o jednu desetinu mimo. Ta kalibrace je otázkou <5 minut prace, návod tu je..
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1116
- Registrován: 11.12.2018 23:36
Re: Spotřeba
Ne u vsech to jde, me to jde jen po stovkách kdyz mam nějakých 975
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Spotřeba
Hlavne pak prifouknes kola a zas to keca, nedelal bych nic jineho nez furt kalibroval
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Junior
- Příspěvky: 437
- Registrován: 23.01.2018 19:06
- Bydliště: Liberec
Re: Spotřeba
Spotřebu neřeším Jízdu si užívám
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Tak dneska jsem si udelal maly test tady nedaleko na jedne rovince kde je 70. Tacho cca 73 na tempomat se spotrebami (pisu stredni hodnoty, samozrejme to kolisa +/- nejaka desetinka - rychlost/ot./spotreba:Ma.rt píše:Ja jsem si to parkrat taky overoval a taky jsem nenasel vyznamny rozdil. U MK3 totez.
Kazdopadne u akt.spotreby jasne vidim rozdily. Pri 80km/h po rovine se spotřeba mota lehce pres 5 na petku. Schválně sem hodim spotrebu na 3 a 4.
3/3500/8.2
4/2600/6.3
5/2000/5.2
Zazrak se nekona a netreba prepisovat ucebnice cekali jste neco jineho?
Ballu ted napise, ze nemam ocejchovan PP, ja ho k temto zaverum ani nepotreboval.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Ne nic jiného jsem nečekal jelikož koukám pořád na aktuální spotřebu, tak mi to bylo jasný
Jinak ano, menší spotřebu mám na nižší kvalt, když pojedu třeba na podtočenou 4ku a přeředím si na lehce vytočenou 3ku, tak pak mám nižší spotřebu Proto mám třeba vypnutý šipky řazení, protože to pak mělo vyšší spotřebu
Jinak ano, menší spotřebu mám na nižší kvalt, když pojedu třeba na podtočenou 4ku a přeředím si na lehce vytočenou 3ku, tak pak mám nižší spotřebu Proto mám třeba vypnutý šipky řazení, protože to pak mělo vyšší spotřebu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Bylo mě jasný, že test provede na rovince s tempomatem. Na okrskách do 90km/hod na čtverku, kdy se ubírá a přidává, za pět bude spotřeba trochu jiná oproti čtverce.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Trošku to prekrucujes. Tohle jsi napsal nedávno. Ja take zrychluji ke stovce klidne na ctyrku, ale kazdopadne petka pak spotrebu snizi... ne ze je petka nanic a nevim, v jake kondici mas motor, ale pri 90/2500 na petku to uz za plynem jde docela hezky.ballu píše:Rozdíl mezi čtverku a pětkou je 500 otáček. Abych na pětku jel úsporně, musel bych řádit ve 140 A držet to na krouťáku kolem 4000 otáček. Jinak ta pětka vezme více, než lehkou nohou točená čtverka.
Když to shrnu, na okrskách je mně pětka k ničemu, jen zvyšuje spotřebu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Sipky tam nastesti nemam ale 50 na trojku nebo ctyrku je treba z hlediska spotreby celkem jednophofy píše:Ne nic jiného jsem nečekal jelikož koukám pořád na aktuální spotřebu, tak mi to bylo jasný
Jinak ano, menší spotřebu mám na nižší kvalt, když pojedu třeba na podtočenou 4ku a přeředím si na lehce vytočenou 3ku, tak pak mám nižší spotřebu Proto mám třeba vypnutý šipky řazení, protože to pak mělo vyšší spotřebu
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
A co je na tom nejasného, nebo napsáno něco jiného. Dle členitosti cesty čtverka kolem 140-ti vezme více, než pětka.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Je to marny... ty o voze a ja o koze... jeste ze si kazdy muze jezdit, jak chce
To je jasny, ze vezme vic, ale nema zadny vyznam ctyrku trapit do 140 za vsech okolnosti. Ja bych to fakt chtel videt live. 140 jezdim po dálnici prakticky porad na petku, jedine, kdyz me v kopci zbrzdi nějakej blbec s kamionem, dostanu se klidne na trojku. Ale >95% tam mam petku..kopec nekopec.
To je jasny, ze vezme vic, ale nema zadny vyznam ctyrku trapit do 140 za vsech okolnosti. Ja bych to fakt chtel videt live. 140 jezdim po dálnici prakticky porad na petku, jedine, kdyz me v kopci zbrzdi nějakej blbec s kamionem, dostanu se klidne na trojku. Ale >95% tam mam petku..kopec nekopec.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Jo, je to tím, že se to blbě popisuje, abychom se trochu přiblížili k názoru, v obci jezdím za tři, protože čtverka to taky vezme, ale má výšší a větší rozptyl spotřeby. To samé mimo město, nemůžeš porovnávat trojku s pětkou na sedmdesátce.
A jak byla zde řečena ekojízda, tu nejezdím, na spotřebu nehledí, jen zvýšení spotřeby mně avízuje, že něco není OK. Svíčky, benzín, filtr...
A jak byla zde řečena ekojízda, tu nejezdím, na spotřebu nehledí, jen zvýšení spotřeby mně avízuje, že něco není OK. Svíčky, benzín, filtr...
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů