prvni dil vyfuku - vlnovec

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Uživatelský avatar
jesenik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 04:18

prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od jesenik » 21.09.2007 22:55

v casti kde se vlnovec napojuje na takovy drateny kos (?)-tusim ze za tim kosem pokracuje druhy dil vyfuku, se mi to komplet urvalo. Nevite jestli ma cenu to svarovat? V servisu nabizeji novy vlnovec s praci za 11.000,- / je to FF combi, 1,6 benzin, rok 2000. Dik za napady.

Uživatelský avatar
HonzaV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 199
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od HonzaV » 22.09.2007 07:19

jesenik píše:v casti kde se vlnovec napojuje na takovy drateny kos (?)-tusim ze za tim kosem pokracuje druhy dil vyfuku, se mi to komplet urvalo. Nevite jestli ma cenu to svarovat? V servisu nabizeji novy vlnovec s praci za 11.000,- / je to FF combi, 1,6 benzin, rok 2000. Dik za napady.
To je moc, pozeptej se i v jiném serisu, 3.000,- by na to mělo stačit.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

KUTY

Příspěvek od KUTY » 22.09.2007 08:29

to jesenik: mne menili vlnovec a dal som za to nieco cez 2000.-Kc aj s pracou...niekde som to tu pisal na fore...11.000.- je vela, to je cena tusim za cele svody (parohy) aj s vlnovcom

Uživatelský avatar
PetrS
Junior
Junior
Příspěvky: 310
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Uherské Hradiště; (kousek vedle)

Příspěvek od PetrS » 23.09.2007 08:31

Mě vlnovec taky měnili, nabídli mi origo za 7000, ten je i se svody, nebo neorigo, čistě jen vlnovec, který by navařili místo originálu za 2000, zvolil jsem originál, nechtěl jsem svařování.
je: Focus II FL 1,8 16v Ghia 7/08
byl : Focus 1,6 16v 74kW, 1/02 s drobnými úpravami

Uživatelský avatar
avatar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 04:18

Příspěvek od avatar » 23.09.2007 09:24

Vlnovec jsem koupil neoriginalni za cca 800,- nekde v kelly nebo ellitu. Je to i v katalogu na internetu.

Je treba si dobre overit rozmer. Kolega mi to zavaril za dalsich par stovek. Ve fordu za to chteli 11 tis., coz je dost, ale je to komplet i se svody.
Ford Focus 1,6 16V r.v. 98, střibrna

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 23.09.2007 22:45

Tolik penez za kousek sitene trubky?
http://www.autobroz.cz/index.php/cPath/ ... f21b254aee
Vzdyt se to da vymenit doma.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
maki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od maki » 24.09.2007 06:52

Pružný člen (vlnovec) koupíš v autoprodejně, viděl jsem je kolem 800-1000 Kč, podle délky. Pak potřebuješ ještě novou přírubu k napojení na další díl výfuku, starou bych tam nedával, já ji měl pekelně shnilou a šrouby v ní byly zavařeny. Nové svody stojí nové okolo 6-7 tis. Kč, ale ty nepotřebuješ.
Prostě se musí starý vlnovec odříznout a vložit nový. Problém je při povolování svodů, šrouby jsou zatuhlé a nejde to moc povolovat. Já je nepovolil a musel jsem to odtransportovat do servisu.

Uživatelský avatar
jesenik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 04:18

Příspěvek od jesenik » 24.09.2007 08:06

OK, diky za tipy, dnes se na to zkusim podivat a vyspekulovat co s tim. Videl bych to taky jen na navareni noveho vlnovce.

Uživatelský avatar
Thomas_333
Nováček
Nováček
Příspěvky: 109
Registrován: 02.02.2008 04:18

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od Thomas_333 » 24.04.2009 13:25

Potřeboval bych jednu menší radu.. jaký je rozměr vlnovce na FF 1999, 1.6 benzín? Thanks...

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od Skubi » 27.04.2009 15:31

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
JaLoMe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 118
Registrován: 26.06.2008 15:58
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od JaLoMe » 03.05.2009 01:44

Thomas_333 píše:Potřeboval bych jednu menší radu.. jaký je rozměr vlnovce na FF 1999, 1.6 benzín? Thanks...
Před třemi týdny mi měnily vlnovec tady v O-Porubě kluci v servisu a platil jsem 850,-Kč, za dvě hoďky hotovo. Nechali to zvednuté, abych viděl jak práci odvedli. V 8 ráno jsem dovezl auto a v deset mi volali, že je to hotové. Není třeba shánět vlnovec, oni si to sami vyměří.
Ford Focus Hatchback GHIA 03/2003, 1.6 ZETEC-SE FYDB, zelená Vitro

Wolf2

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od Wolf2 » 04.11.2009 00:46

Pánové potřebuji poradit , zná někdo rozměry VLNOVCE na motoru 1,8 - 16v benzin Focus I ???? Všude kam koukám jsou rozměry na 1,6 ,ale 1,8 nikde :cry:

Uživatelský avatar
Zdennal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od Zdennal » 09.01.2011 00:50

Rozměry nového vlnovce pro Focus Mk I 1.8 TDCi 85kW: 280x55 mm
Původní měl délku 255 mm (svár-svár).

Tak jak bylo několikrát zmiňováno, průměr trubek se liší. Blíže k motoru má cca 57 mm, za vlnovcem má 54mm. Samostatně prodávané vlnovce mají na obou stranách stejný průměr. Průměr 55 je OK, délka 280 je taky ideál, vyzkoušeno.
Ford Focus 1.8TDCi 85kW, 2003, wagon, Ghia, Moondust Silver, tempomat, Webasto TT-EVO 5
Ford Focus 1.8 16V 85kW, Ambient, 5D, 1999, Pacific Green

Uživatelský avatar
marcelV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Chomutovsko

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od marcelV » 03.04.2011 11:55

Tak mě taky čeká výměna vlnovce, uhnil na straně ke katalyzátoru. Přečetl jsem vše, co k tomuto tématu šlo najít, přesto bych měl ještě pár dotazů:
Dle diskuzí to vypadá, že ta výměna za nový není nějak na dlouho (chápu dobře, že se odmontují svody, navaří se nový vlnovec, na straně ke katalyzátoru s novou nebo původní přírubou, a namontuje se zpět?) Ptám se kvůli ceně za práci - kolik se může pohybovat? (obávám se poněkud vyšší částky, než jak tady všichni uvádí ty přívětivé hodnoty...)
Rozměr nového k navaření na 1.6 benzin 99 je vhodný (dle uvedené foto s rozměry původního) 50x230 mm, nebo raději s rezervou 250 mm? A rozdíl průměrů na straně k motoru se řeší pouze svárem?
Na aukru jsem našel vlnovec s již navařenou přírubou a na druhé straně nachystáno ke spojení bez sváru.
http://tr.aukro.cz/pruzny-dil-vlnovec-f ... 12848.html
Dá se o tomto řešení uvažovat?
Moc dík za rady.
Ford Focus 1.6 16 V, combi, 1999

Uživatelský avatar
pbjun
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4747
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Dolní Domaslavice
Kontaktovat uživatele:

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Příspěvek od pbjun » 03.04.2011 16:20

No mi se prave zacal sypat taky panove :D Ale resim to uplne jinak - ve ctvrtek sem psal do dvou firem kde inzeruji nerezove svody (vcetne vlnovce) na focuse 1,6 do 7tis tak uvidime co odpovi :)
Ford Focus combi 1,6 16V/74kW r.v. 2002 255 000 km flexi fuel E85
Ford Focus combi 1,6 16V/74kW r.v. 2001 17 000 (402tis) km
Ford Fiesta 1,3/51kW r.v. 2005 150 000 km
Volvo V70 2,4i/103kW r.v. 2001 314 000 km

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů