Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6603
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
v clanku je popsan i pocet predpisu co svazuje vyrobce a dalsi veci i proc to vlastne automobilky delaji https://www.auto.cz/nove-veterany-na-ce ... lil-129124
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tohle je pekna kravovina. Pohybuju se v oboru, kde lidi maji hodne nadprumerne platy. Co vim, tak mozna i tretina jezdi v atmobenzinech, vetsina v TD a neco malo v TB. Auta vetsinou nizsi stredni tridy za rozumny peniz, bezne kolem 6 let stara auta, ale i o dost vice. A vis proc? Protoze se jedna o inteligentni lidi, kteri si nemusi honit ego autem. A vi moc dobre, ze ty penize umisti lepe jinde, aby zajistili sebe na stari a zajistili take deti, cestuji, maji nadstandardni bydleni, ktere si realnou hodnotu udrzi . Kecy o tom, jak člověk se starsim autem nema penize, bleje zpravidla ten, kdo si vyluxuje ucet, napujcuje kdovi kde, pak dela venku ramena s novym autem a doma zere suche rohliky a pije vodu z vodovodu. paradoxne nejlepsi auta maji u nas mladi, kteri do toho vrazi vechny prachy a bydli v najmu. Top managenent ma auta sluzebni.stano. píše:Druhá skupina je na tom veskrze podobně, jen vám nebude tvrdit, že chtějí řidičské sportovní auto. Budou vám tvrdit, že chtějí poctivou starou mechaniku bez zbytečné elektroniky a výbavy, kterou stejně nepotřebují. Budou vám tvrdit, že jejich jedničková Fabia, Octavia nebo nejlépe Felicia jsou nejlepší držáky pod sluncem a do smrti budou jezdit radši nimi, než aby je vyměnili za ty nové předražené a nekvalitní krámy. Jako argument budou obvykle uvádět libovolné průšvihy poslední doby, ať už to jsou vozy koncernu Volkswagen s první generací motoru 1.2 TSI, všeliká BMW z nedávné doby, nepovedené turbodiesely a cokoliv dalšího, co se prostě nepovedlo. Takovým lidem chybí jen peníze, ale neschovávají se za pojem petrolhead. Svou touhu po novém a lepším, frustrovanou vědomostí, že ji však nemůžou uspokojit, ventilují glorifikací starých aut.
Dost lidi ma tahle stara auta jako druhe v rodine. Protoze se to nekazi a na popojizdeni je to idealni volba. Takze asi tak
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak ty snad do tý skupiny nepatří ne.On mluví o lidech co mají plečku jako jediný auto.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
1.2 tsi jsem měl byl to hodně dobrej motor
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja to nepsal kvuli sobe ja jen, ze ta korelace mezi cenou auta a bonitou vlastníka neni vubec tak jednoznacna
Zrovna kolega jezdi v octavce I a z fleku by si mohl jit pro novou. Ale co mu to prinese navic? Auto funguje spolehlive, spotreba 4,5 a ja mu vždycky rikam, at to neresi. Na jezdeni po CR to uplne staci, pokud clovek nema auta trochu jako koníček.
Zrovna kolega jezdi v octavce I a z fleku by si mohl jit pro novou. Ale co mu to prinese navic? Auto funguje spolehlive, spotreba 4,5 a ja mu vždycky rikam, at to neresi. Na jezdeni po CR to uplne staci, pokud clovek nema auta trochu jako koníček.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23480
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Druhá skupina je na tom veskrze podobně, jen vám nebude tvrdit, že chtějí řidičské sportovní auto. Budou vám tvrdit, že chtějí poctivou starou mechaniku bez zbytečné elektroniky a výbavy, kterou stejně nepotřebují. Budou vám tvrdit, že jejich jedničková Fabia, Octavia nebo nejlépe Felicia jsou nejlepší držáky pod sluncem a do smrti budou jezdit radši nimi, než aby je vyměnili za ty nové předražené a nekvalitní krámy.
jenze lide jako Tvuj kolega nechodi na autofora psat, ze chce ridicske auto ... takovy clovek Ti maximalne osobne sdeli, ze je se svym autem spokojen ... ale nebude psat nekolikrat denne prispevky, jak je jeho auto to posledni nejlepsi na sveteMa.rt píše:Ja to nepsal kvuli sobe ja jen, ze ta korelace mezi cenou auta a bonitou vlastníka neni vubec tak jednoznacna
Zrovna kolega jezdi v octavce I a z fleku by si mohl jit pro novou. Ale co mu to prinese navic?
proste existuje i velka skupina lidi, kteri maji auto do te doby, dokud se jim ekonomicky vyplati a splnuje predpisy (jsou to "uzivatele") ... a to je i pripad Tveho kolegy
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Principielne asi jo. Jen na jsem asi vyjimka prispevku uz mam dost a nemam problem si drzet auto starsi > 10 let.
Ono treba mondeo mk3 melo neco do sebe z pohledu ridicske zabavnosti.
Ono treba mondeo mk3 melo neco do sebe z pohledu ridicske zabavnosti.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zaqik mě předběhl.Těchhle haterů jsou plný diskuse.Jejich téma je,že poslední dobrej motor 1,9 tdi a poslední nejlepší auto felicia a nemají ani na novou Dacii v holobytu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To myslis me toho hatera?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ne.Na diskusích o novejch autech.Oturbený sekačky atd. ikdyž je vidět,že tam odsuď jistí lidé čerpají inspiraci a stejně si to auto nikdy nekoupí.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak to snad ani nemuzes brat vazne...
Kazdy motor ma sve vyhody/nevyhody a ktery je lepsi muzes rict az pote, kdyz vis, na co se bude pouzivat. Neznamena to, ze kdo jezdi v atmosfere, ze autum nerozumi, nema na lepsi a podobny blbosti.
Mimochodem zrejme nejpovolanejsi clovek zde, ktery nas tu svymi znalostmi vsechny prevalcuje, jezdi take v atmosfere. A jistě k tomu ma sve racionální důvody.
Kazdy motor ma sve vyhody/nevyhody a ktery je lepsi muzes rict az pote, kdyz vis, na co se bude pouzivat. Neznamena to, ze kdo jezdi v atmosfere, ze autum nerozumi, nema na lepsi a podobny blbosti.
Mimochodem zrejme nejpovolanejsi clovek zde, ktery nas tu svymi znalostmi vsechny prevalcuje, jezdi take v atmosfere. A jistě k tomu ma sve racionální důvody.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6603
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
druhe auto do rodiny? https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... ntent=main
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23480
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
prvni pokus o zdaneni elektroaut
https://auto-mania.cz/v-illinois-jdou-p ... ktromobilu
https://auto-mania.cz/v-illinois-jdou-p ... ktromobilu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3704
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Diskuze o tom, kolik má kdo peněz a jestli je dá do auta, to moc o budoucím vyvoji aut nerekne. Jsou lidi, co se v penězích topí a auto maj jak z vrakoviště, protože je to prostě vůbec nezajímá, nebaví.
A naopak jsou s prominutím "socky", co nemaj ani na nájem, ale vozí se v relativně drahým autě a jsou zadlužený až po uši. To bych asi vůbec nějak neřešil, každýho volba.
Ohledně budoucího vývoje, jsem zvědav jak moc se rozšíří takovej ten kryptokomunistickej sdílecí model aut, ve městech a pro mladou generaci se to možná i rozjede... Přemejšlí už nad autama úplně jinak než generace 30-40+
A ještě k budoucímu vývoji, vono by se to taky si vyvíjelo uplně jinak, kdyby do toho úředník z bruselu od stolu furt neházel vidle.... Jako jasně, čistej vzduch chceme všichni, ale tak nějak zabít auta jako takový, jak maj v plánu, nevím nevím.
A naopak jsou s prominutím "socky", co nemaj ani na nájem, ale vozí se v relativně drahým autě a jsou zadlužený až po uši. To bych asi vůbec nějak neřešil, každýho volba.
Ohledně budoucího vývoje, jsem zvědav jak moc se rozšíří takovej ten kryptokomunistickej sdílecí model aut, ve městech a pro mladou generaci se to možná i rozjede... Přemejšlí už nad autama úplně jinak než generace 30-40+
A ještě k budoucímu vývoji, vono by se to taky si vyvíjelo uplně jinak, kdyby do toho úředník z bruselu od stolu furt neházel vidle.... Jako jasně, čistej vzduch chceme všichni, ale tak nějak zabít auta jako takový, jak maj v plánu, nevím nevím.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů