Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
- 
				Break
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.10.2010 16:08
FF 2006-1.8 TDCI 85KW-problém volnoběh.
Prosím o radu. Studený motor nastaruji v pohodě a i po zahřátí je všechno ok. Problém nastává v okamžiku. Když zahřátý motor vypnu a a cca po 30 min ho nastartuji a teplota je odhadem 60-70 stupňů. Motor na volnoběh začne silně škubat až to rozvibruje celý vůz. Po chvilce je vše OK.  Motor jede dobře a spotřeba a spojka je OK.Prosím o rady. děkuji
			
													
					Naposledy upravil(a) Break dne 25.10.2010 09:11, celkem upraveno 1 x.
									
			
									
						- foki
- Admin 
- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF 2006-1.8 TDCI 85KW-problém volnoběh.
ja bych videl chybu ve spojce
			
									
									Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- 
				Tombers
- Nováček 
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.04.2018 20:25
Focus 1.8TDCI 85KW 2005
Zdravím,
předem se omlouvám, zda-li toto už tu někde bylo, ale dvě hodiny hledání a nenašel jsem nic.
Mám Focuse 2005, 1.8 tdci 85Kw
z ničeho nic začal zlobit na volnoběh při zahřátém motoru a to tak, že nedrží otáčky (poškubává), jako by měl málo nafty.
Ale pouze když je zahřátý na provozní teplotu, za studena vše v pořádku. Ve vyšších otáčkách jede bez problémů. Nicméně když je auto teplé, trvá i déle startování.
Nechal jsem to načíst a nic, žádná chyba.
Za poslední dva měsíce bylo na autě vyměněno nebo uděláno mraky věcí (rozvody, oleje, filtry, vstřiky, čerpadlo, dvouhmota, repas hlavy včetně otlakování, termostat i s domečkem atd.)
Napadá někoho co by to mohlo být? Osobně jsem přemýšlel nad váhou vzduchu popř. čidlo teploty.
Opravdu z toho začínám být docela zoufalý, protože už v tom je tolik peněz a pořád to zlobí
			
									
									
						předem se omlouvám, zda-li toto už tu někde bylo, ale dvě hodiny hledání a nenašel jsem nic.
Mám Focuse 2005, 1.8 tdci 85Kw
z ničeho nic začal zlobit na volnoběh při zahřátém motoru a to tak, že nedrží otáčky (poškubává), jako by měl málo nafty.
Ale pouze když je zahřátý na provozní teplotu, za studena vše v pořádku. Ve vyšších otáčkách jede bez problémů. Nicméně když je auto teplé, trvá i déle startování.
Nechal jsem to načíst a nic, žádná chyba.
Za poslední dva měsíce bylo na autě vyměněno nebo uděláno mraky věcí (rozvody, oleje, filtry, vstřiky, čerpadlo, dvouhmota, repas hlavy včetně otlakování, termostat i s domečkem atd.)
Napadá někoho co by to mohlo být? Osobně jsem přemýšlel nad váhou vzduchu popř. čidlo teploty.
Opravdu z toho začínám být docela zoufalý, protože už v tom je tolik peněz a pořád to zlobí

- 
				Tombers
- Nováček 
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.04.2018 20:25
Re: Focus 1.8TDCI 85KW 2005
Dnes načtení aktuální hodnoty. Váha vzduchu na volnoběh ukazuje 10.5 - 11.3g
Teplota nasavaneho vzduchu 25°C
Tlak na railu 4316.3 Psi
Ta váha mi přijde o malinko vyšší.
Nikdo nic?
			
									
									
						Teplota nasavaneho vzduchu 25°C
Tlak na railu 4316.3 Psi
Ta váha mi přijde o malinko vyšší.
Nikdo nic?
- 
				Tombers
- Nováček 
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.04.2018 20:25
Re: Focus 1.8TDCI 85KW 2005
po pár týdnech kdy se snažíme řešit čím by to mohlo být, jsme proběhli snad vše. Nová váha vzduchu, potom podezření na usměrňovač v altíku, ale taky nic.
Nicméně nový poznatek je, že když je auto ohřáté na provozní teplotu a je vyplá klima, tak to zlobí, jakmile klimatizaci zapnu, je po problému. 
   Což z logického hlediska by mohlo mít nějakou spojitost se sepnutou saharou, popřípadě u koncernů odcházelo ložisko u klima kompresoru, protože se točí stále, až po sepnutí se točí celý klimakompresor, bez sepnutí se točí pouze v ložisku, Pak mě napadlo ještě čidlo teploty, zda není nějaké vadné. Ale diagnostika nic, ani origo ve fordu.
  Což z logického hlediska by mohlo mít nějakou spojitost se sepnutou saharou, popřípadě u koncernů odcházelo ložisko u klima kompresoru, protože se točí stále, až po sepnutí se točí celý klimakompresor, bez sepnutí se točí pouze v ložisku, Pak mě napadlo ještě čidlo teploty, zda není nějaké vadné. Ale diagnostika nic, ani origo ve fordu.
Napadá někoho něco? já už fakt nevím a dochází mi i nápady
			
									
									
						Nicméně nový poznatek je, že když je auto ohřáté na provozní teplotu a je vyplá klima, tak to zlobí, jakmile klimatizaci zapnu, je po problému.
 
   Což z logického hlediska by mohlo mít nějakou spojitost se sepnutou saharou, popřípadě u koncernů odcházelo ložisko u klima kompresoru, protože se točí stále, až po sepnutí se točí celý klimakompresor, bez sepnutí se točí pouze v ložisku, Pak mě napadlo ještě čidlo teploty, zda není nějaké vadné. Ale diagnostika nic, ani origo ve fordu.
  Což z logického hlediska by mohlo mít nějakou spojitost se sepnutou saharou, popřípadě u koncernů odcházelo ložisko u klima kompresoru, protože se točí stále, až po sepnutí se točí celý klimakompresor, bez sepnutí se točí pouze v ložisku, Pak mě napadlo ještě čidlo teploty, zda není nějaké vadné. Ale diagnostika nic, ani origo ve fordu.Napadá někoho něco? já už fakt nevím a dochází mi i nápady

- djdekl
- Test driver 
- Příspěvky: 4036
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- 
				uhor
- Nováček 
- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Zdravim. Už asi mesiac bojujeme s autom. Od naštartovania po zohriatie žiaden problém , avšak ak auto dostane záťaž a po zastanení začne na volnobehu akoby vynechávať. To vynechávanie sa objavuje lubovolne a po chvílke sa ustáli.
Nestretol sa s tým niekdo?
Ďakujem
			
									
									Nestretol sa s tým niekdo?
Ďakujem
Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						- 
				uhor
- Nováček 
- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Prikladá pár poznatkov a doplnení :
- bola menená komplet spojka pred pol rokom (nejaký vplyv? písali tu že po výmene spojky auto neštartuje)
- ak už voľnobeh začne vynechávať (zohriaty motor), a následne sa nechá auto postáť aj 2h, tak po naštartovaní začne voľnobeh vynechávať skôr (stačí párkrát pridať plyn)
- všetky vstreky sú v poriadku
Napadlo ma prejsť celú kabeláž k vstrekovačom......
			
									
									- bola menená komplet spojka pred pol rokom (nejaký vplyv? písali tu že po výmene spojky auto neštartuje)
- ak už voľnobeh začne vynechávať (zohriaty motor), a následne sa nechá auto postáť aj 2h, tak po naštartovaní začne voľnobeh vynechávať skôr (stačí párkrát pridať plyn)
- všetky vstreky sú v poriadku
Napadlo ma prejsť celú kabeláž k vstrekovačom......
Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						- 
				uhor
- Nováček 
- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Ďalší zaujímavý poznatok : na semafóroch som zastavil, za 3-4 sekundy začalo auto totalne triasť ale akonáhle som stlačil spojku a nechal zatlačenú tak všetko zrazu super. Ked som ju pustil tak za 1-2s začalo znovu s auto pošklbávať.....   
   
   
 
Aký má spojka vplyv na voľnobeh ?
			
									
									 
   
   
 Aký má spojka vplyv na voľnobeh ?

Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						- spanel
- Pokročilý 
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Spojku měnil kdo? Servis? Bylo vyměněno i ložisko i dvouhmota a šrouby také?
			
									
									Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
						- 
				uhor
- Nováček 
- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Spojku menil servis, menila sa celá sada (Luk RepSet)
			
									
									Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						- Ondrej1
- Junior 
- Příspěvky: 276
- Registrován: 08.02.2010 11:27
- Bydliště: Praha
Re: Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Řek bych, že to bude vadný dvouhmotový setrvačník. Většinou se mění společně se spojkou, ale v sadě spojky být nemusí.
			
									
									
						- 
				uhor
- Nováček 
- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Zotrvačník bol v sade a bol vymeneny....
			
									
									Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						- 
				Standa.64
- Zkušený 
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Obdobné problémy jsem měl před léty taky.Navíc při rozjezdech mi to občas chcíplo.Rozjíždět jsem se musel s vyššími otáčkami.Po výměně dvouhmoťáku problémy zmizely.Dvouhmoťák nebyl vyloženě vymlácený (nerachotil),ale občas se údajně zasekával a podle stavu km na faktuře měl najeto něco přes 7 tis.km.
			
									
									Kuga ST-Line X  2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
						- 
				uhor
- Nováček 
- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Nepravidelny volnobeh 1.8 tdci
Tento zotrvačník má momentálne 2500km, nieje cítiť že by s ním bolo niečo zlé.... Mohla sa stať pri výmene nejaká zrada ? (zle dotiahnuté, posunuté, pohnuté ?)
			
									
									Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host








