Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 12.06.2019 00:17

Znovu opakujes co, hloupost? Porovnavame preci stejny vykon a NM, ve dvou ruzne pojatych motorech. Co by na tom melo byt vtipneho, vzdyt je to srovnani zcela logicke.
Jestli tedy potrebujes od nas slyset, ze 2.0i a 2.0 turbo je rychlejsi a vykonejsi turbo, tak to ti tady hadam odsouhlasi vsichni vcetne ballua a mohli jsme si usetrit spoustu casu :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 00:20

enjoy píše: Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.
Odpovím ti stejnou otázkou a to : Měl by si ujet 10 tisic km " vkuse" a měl by si na výběr 2,0 EB a 2,0 atms. oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral?


Znovu opakuji, zkuste porovnávat stejný obsah v atmosféře a v EB a né porovnávat vtipně 1,0 EB s 2,0 atmos. a to ještě 3V s 4V :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 00:23

A když chceš porovnávat stejný výkon , tak jestli se nepletu 2,0 atms. má 110kW a k tomu bych dal spíše motor 1,5 EB s 110kW s 4V - to už mi příjde tak nějak adekvátní nemyslíte pánové ?? A ta 1,5 EB je taky proti 2,0 atms. DOWNSIZING :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 12.06.2019 00:31

Wolf78 píše:
enjoy píše: Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.
Odpovím ti stejnou otázkou a to : Měl by si ujet 10 tisic km " vkuse" a měl by si na výběr 2,0 EB a 2,0 atms. oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral?


Znovu opakuji, zkuste porovnávat stejný obsah v atmosféře a v EB a né porovnávat vtipně 1,0 EB s 2,0 atmos. a to ještě 3V s 4V :wink:
Otazku jsi sice polozil uplne spatne, protoze se snazime drzet porovnatelneho vykonu, ne holeho obsahu motoru.
Ale i tak ti kdpovim. Vybral bych si turbo. A to proto, ze turbo benzin povazuji za nejlepsi kombinaci motoru a preplnovani. Kecam, nejlepsi je benzin s kompresorem, ale to je dnes hodne neralne, takze ponechme turbo a benzin.
Ale nevybral bych si litrovy turbo benzin. U 1.5 turbo benzinu bych mel problem s tim, ze je to jiz taky principalne dowsizing. Ale i tak bych si asi vybral ten.
A pokud se chces nejak smysluplne pobavit dal, tak uz prosim nedavej rovnitko mezi oturbene a neoturbene stejne obsahy. O tom se tu totiz bavis jen ty a jsi trochu mimo tema.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 12.06.2019 07:14

Wolf78 píše:
miki21 píše: ovšem nezapomeňte na dochlazování turba,
:lol: to už se snad nedělá :lol:

Ne? Nedával jsi ve škole pozor, chlapče. :mrgreen: Tak proč všude píšou takové kraviny? :wallbash:
:arrow: https://search.seznam.cz/?q=jak+se+chov ... PMQCZwM%3D

http://search.seznam.cz/?q=jak+se+chova ... PMQC3oQ%3D
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6581
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 12.06.2019 07:26

Nema i ten malej 3hrnek dochlazovani vodou? Osobne po jizde na dalnici taky nevypinam hned motor, ale mam to od ni 5km. :D
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 08:55

to miki21 :lol: možná by bylo dobrý se trošku více zajímat o motory které pracují v autě jménem Ford :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 12.06.2019 08:58

Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 09:03

enjoy píše: A pokud se chces nejak smysluplne pobavit dal, tak uz prosim nedavej rovnitko mezi oturbene a neoturbene stejne obsahy. O tom se tu totiz bavis jen ty a jsi trochu mimo tema.
No nezlob se ,ale kdo je a není mimo mísu v tomto tématu už vypovídá z reakcí místních , který porovnávají neporovnatelné :dih: a to obsah 1,0 EB s 3V a 2,0 s 4V :lol:
Jak říkám ,zkusme porovnávat DOWNSIZING motor 1,5 EB s 4V a třeba tu vaši vrcholnou motorizaci 2,0 atms. 4V :wink: aby tady někdo nebyl opravdu mimo MÍSU :wink:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 12.06.2019 09:16

Zrovna dnes jsem jel autem do prace a jeste pozde, takze byly uz zacpy. A pri popojizdeni na jedničku/dvojku kolem 1200 otm jsem si říkal, jak by se to muselo jet s EB, aby mi nevylitaly nahodou valce ;) nehlede na to, ze u te atmosfery je to prace spis se spojkou nez s plynem, protoze uz od volnobehu to ma silu na zrychlovani :)
Legrace je, ze zastanci atmosfery nemaji problem priznat, ze je to linejsi nez tb se stejnym vykonem a ze ta atmo zere vic (i kdyz tohle neni pravda vzdycky). A o spolehlivosti mame taktne mlcet :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 12.06.2019 09:18

Wolf78:
Vůbec nerozumím tomu, proč se v každém tvém přízpěvku snažíš popichovat nebo urážet.
Nicméně, co se týče porovnání 2.0i vs. 1.5 ecoboost, tak 2.0i je se svými 107kW řekněme témeř na maximu továrního(složitě neupravovaného výkonu), jelikož dřívější 2.0i u Fordu měly cca 96kW a nejvýkonější 2.0i mají řekněme kolem 120kW, BMW, Honda).
Kdežto 1.5 ecoboost je ve verzi 110kW jen uškrcená 134kW.A Fordí 1.5ecoboost má i 147kW.
Takže prosímtě, vratmě se k porovnatelnému a to 2.0i a 1.0 ecoboost.
Naposledy upravil(a) enjoy dne 12.06.2019 09:21, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 09:21

enjoy píše:Vůbec nerozumím tomu, proč se v každém tvém přízpěvku snažíš popichovat nebo urážet. PROČ ??? odpověděl jsi si sám :wink:

Takže prosímtě, vratmě se k porovnatelnému a to 2.0i a 1.0 ecoboost.
je to marné , je to marné , je to marné :roll:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 12.06.2019 09:23

Tak v tom se shodneme.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 12.06.2019 09:45

fofok píše:Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.
JJ služební je nejlepší offroad. Po pár letech jde stejně do světa, tak co. :mrgreen:

Wolf78-" Další co uvažuje o koupi ojezděné služební mrdky a pak tady bude brečet, že se to posralo"

Tak jak. 175tis s ecobuřtem je ojetá mrdka, nebo auto se spolehlivým a nejlepším motorem.Trochu si protiřečíš. :wink:
viewtopic.php?f=13&t=41142&start=255&st=0&sk=t&sd=a
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 12.06.2019 11:15

Jen trochu o provětrání paměti. Proč tedy ve F1 motory byly 3000cm atmosféry a turba jen 1500cm ? Proč tedy nejezdilly 3L s turby? Zdejší turbomotoráři určitě náležitě vysvětlí.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Semrush [Bot], Stanley_vy a 13 hostů