Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 12.06.2019 11:34

miki21 píše:
fofok píše:Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.
JJ služební je nejlepší offroad. Po pár letech jde stejně do světa, tak co. :mrgreen:
Některý mají ke dvěstě tisícům a světe div se oni furt jezdí a nic se na nich nepokazilo.Na sterejch 1,2 se měnily akorát řetězy.Podle zdejších hospodskej odborníků už by měli mít pátý turbo a třetí motor.HTP atmosféra je větší kepl,tam máme jeden potkanej na odpis asi stopade najeto.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 12.06.2019 11:51

HTP jsou do urciteho roku opravdu kepl.
Kupodivu u VW byly problemy spis s retezy nez LSPI. Ale vsechno to ma jednoho jmenovatele. Brutalne se setri.
Ale ze jde udelat dobry tb, to uz ukazalo VW s 1.8T. To skutecne celkem drzelo. Jak uz jsem psal, podle me vetsi zlo nez turbo je primy vstrik. A do toho motormanagement, jehoz vysledek ma byt v souladu s uredniky, ne s vývojovým centrem automobilky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 12.06.2019 12:51

Fofok: nechceš si náhodou nechat od cesty ty hospodský odborníky. Osobně mně prošlo rukama za měsíc tolik rozebraných motorů, co zdejším guglodborníkům neprošlo za celý život. A když napíši, že oturbované babety je krok do slepé uličky, tak vím na 100%, co píší. Naopak v hospodě slyším jen nové majitele turbobabet, jak po městě jim to žere 4L??????
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 12.06.2019 13:14

A na kterej přízpěvek to vlastně reaguješ? :beer: :beer:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 12.06.2019 13:22

Aha potrefená husa se ozvala.Tak nám sem dej fotky co ti všechno prošlo v rukách a ne půllitry.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 13:49

miki21 píše: Wolf78-" Další co uvažuje o koupi ojezděné služební mrdky a pak tady bude brečet, že se to posralo"

Tak jak. 175tis s ecobuřtem je ojetá mrdka, nebo auto se spolehlivým a nejlepším motorem.Trochu si protiřečíš. :wink:
Asi tak 90 % provozovatelů služebních aut jezdí jako hovada s autem , které jim nepatří a je jim vše jedno ,vždyť stejně za rok až dva dostanou nové . Takže nějaké pozvolné zahřívání auta na začátku jízdy ( je úplně jedno jestli je to nějaká chcíplá atmosféra , EB či TSi motor , nebo nafta ) jim neříká nic a podle toho ty auta taky vypadají při následném prodeji . Každy kupuje auto s vidinou toho , že má třeba 3 roky a 180 tis.km ,ale nikdy si neuvědomuje , že auto je na pokraji konce , jen z důvodu zacházení řidiče , kterému je úplně jedno , co s autem bude třeba za 3 roky . :wink: Takže tak asi :wink: A pak vznikají tady na fóru situace , že si někdo takové auto koupí a po pár km se mu auto "vysere" a stěžuje si na značku Ford , motor a td . a někdo se toho tady chytí a je na XX stránkách řešeno , že motory např. 1,0 EB jsou špatný :lol: :lol:
Já bych si NIKDY služební auto nekoupil !!!
A za mě říkám , viz to co si našel v jiném tématu zde na fóru ojezděné služební mrdky
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 12.06.2019 14:06

Neni to tak cernobile.
Lidi jako prasata jezdi casto i se svym autem. A dost zalezi, v jake firme auto jezdi. A jestli je to sluzebni, kde jezdi jen jeden, nebo zda se strida vice lidi.
Sluzebni auto dostane aspon poradny servis.
A pokud je najezdeno 180tkm na dlouhych trasach a po dalnici, muze mit motor odkrouceno mene nez soukromy vuz s 80 tkm.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 14:13

jak říkáš :wink: :palec_nahoru:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 12.06.2019 14:22

Pobavila me "chcipla atmosfera" :-D
A muze byt i chciply turbobenzin? :-D nebo turbodiesel?
Jsem myslel doted, ze parametry chciplosti se tykaji kW/Nm a ne druhu motoru... :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 12.06.2019 15:13

Ono záleží jestli porovnáváš chcíplou atmosféru např. 1,4 proti 3,0 :lol: nebo např. 1,5 EB proti 2,3 EB a td ,ale nejlepší je porovnání 1,0 EB 3V proti 2,0 atms. 4V :lol: :lol:
Ma.rt píše:Pobavila me "chcipla atmosfera" :-D
Jsem myslel doted, ze parametry chciplosti se tykaji kW/Nm a ne druhu motoru... :-D
Ono záleží, jak si to chce někdo upravit dle svého :wink: aby pak mohl tvrdit , že to jeho je to nejlepší :lol: ( 1,0 EB & 2,0 )
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 12.06.2019 15:17

fofok píše:Aha potrefená husa se ozvala.Tak nám sem dej fotky co ti všechno prošlo v rukách a ne půllitry.
První kejhání přišlo od tebe. A již se snažíš zase rýpat ty rozume. Já chodil do práce dělat repase a ne fotit. To ty asi většinu času promrdáš u PC na fordích stránkách, aby ti něco neuteklo a hlavně si mohl rýpnout.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 12.06.2019 15:33

No jo to jsem celej já. :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 12.06.2019 15:52

Wolf78
porovnavat 1.0 EB a 2.0i smysl dava. Ja to uváděl pro ilustraci, kdy udajne zdechly motor porazi ten uzasny vykvet techniky :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Gossip
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1116
Registrován: 11.12.2018 23:36

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Gossip » 12.06.2019 17:50

jeden link od zaQika a jak je tu zas zivo :D
A jo ja tu "sluzebni mrdku" mam :nixw: bohuzel na novy jsme nemeli a zadluzovat jsme se taky nechteli. Hold budu doufat ze se mi v pristich 60k nevysere vse najednou :D

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 12.06.2019 22:22

link? strasne v nem kecaj :Dancer:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Stastlivec a 10 hostů