Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.07.2019 20:33
Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Dobrý den,
Mám takový krátký dotaz. Ma tento motor váhu vzduchu?
Při volnobehu mi za jízdy kolisani otacky, když auto stojí tak drží jak přibite. Jeden mechanik mi řekl. Vadna vaha vzduchu. Další 2: tento motorku váhu vzduchu nemá?
Děkuji za odpověď.
Ide
Mám takový krátký dotaz. Ma tento motor váhu vzduchu?
Při volnobehu mi za jízdy kolisani otacky, když auto stojí tak drží jak přibite. Jeden mechanik mi řekl. Vadna vaha vzduchu. Další 2: tento motorku váhu vzduchu nemá?
Děkuji za odpověď.
Ide
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Ahoj, tato motorizace váhu vzduchu nemá.
Má MAP senzor, resp. TMAP (zároveň měří tlak vzduchu v sání a teplotu).
Ohledně kolísání otáček se dost řešilo zde:
viewtopic.php?f=68&t=33449&st=0&sk=t&sd=a&start=300
Svíčky, čistá škrtící klapka a TMAP je základ.
Má MAP senzor, resp. TMAP (zároveň měří tlak vzduchu v sání a teplotu).
Ohledně kolísání otáček se dost řešilo zde:
viewtopic.php?f=68&t=33449&st=0&sk=t&sd=a&start=300
Svíčky, čistá škrtící klapka a TMAP je základ.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Řešilo se dost, nevyřešilo skoro nic Mně výměna TMAP nepomohla.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.07.2019 20:33
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Tak za posledních 14 dní najeto 1500 km většina po dálnicích .... dnes znojmo praha a zpět. Auto po dosažení cca 2700 otáček zaskube (většinou pri potřebě výkonu) a pak jakoby mě někdo chytl za kufr a už to tak nezrychluje. Ma to i takový divný chod - na 4. A 5. Při seslapnuti plynu se sice ozve motor ale výkon se nedostaví. Zrychluje pomalu. Když ale dosáhnou na rovině 130 140 a lechtam plyn tak jede slušně.. Dnes jsem natankovat vervu 100 a žádná změna. Navic spotreba na teto trase cca 8 litru, coz je tak o 1 - 1.5 vic nez drive. Mohl by to být ucpané katalyzátor?
Diagnostika drive nic neukázala...
Diagnostika drive nic neukázala...
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Tlak paliva na vstřikovací liště je v pořádku? Stálý tlak 3,6-4 bary.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Škubání pod plným zatížením kolem 2700 otáček řeším také. Pokud se hodně mění styl jízdy(okresky), neprojeví se. Objeví se po delší jízdě na dálnici a zhoršuje se s rostoucí venkovní teplotou (v zimě zmizí).
Vše mi ukazuje na váznoucí EGR ventil.
Zkus odpojit konektor EGR, zda cukání zmizí. Ale pozor, odpojení EGR povede k rozsvícení kontrolky motoru - bude třeba vymazat chybu po připojení konektoru.
Vše mi ukazuje na váznoucí EGR ventil.
Zkus odpojit konektor EGR, zda cukání zmizí. Ale pozor, odpojení EGR povede k rozsvícení kontrolky motoru - bude třeba vymazat chybu po připojení konektoru.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.07.2019 20:33
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Jeste jedna vec: kdyz jsem vyhodil v klesanich rychlost tak otáčky lítali jak silene - 1200 až třeba 500 tak že to o pomalu chcipalo tak jsem toho nechal
EGR ventil. Zkusím dekuji
EGR ventil. Zkusím dekuji
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.07.2019 20:33
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Ještě takový krátký dotaz. Zvládnu vyměnit TMPA sám? Kde ho přesně najdu?
Normalne bych do toho sam nevrtal, ale můj mechanik je bohuzel na delší dovolené ...
Normalne bych do toho sam nevrtal, ale můj mechanik je bohuzel na delší dovolené ...
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Jak už jsem psal, stejný problém mám taky a i další uživatelé. Výměna TMAP u mě nepomohla vůbec ničemu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.07.2019 20:33
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Tak problém vyřešen- vyměněny lambda sondy - zlepšení male, následně senzor tlaku plus současné vyčištěná klapka a opravena netesnost ve filterboxu. Teď vše Ok. Motor jako nový...snad to někomu pomůže
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
A co přesně bylo s lambdou? Úplně KO nebo jen pomalá? Zjistil jsi to diagnostikoku? Předpokládám, že jsi měnil jenom jednu (první) lambdu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.07.2019 20:33
Re: Motor 1.8 Duratec 92 Kw, r.v 2006.
Vyměnil jsem obě 2. Dal jsem tam Denso.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů