Vyčtené chyby z diagnostiky
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
B0050 v IPC? ts ts tss
smaz je, budou to nejake starsi zaznamy (predpokladam, ze kontrolka airbagu nesviti)
smaz je, budou to nejake starsi zaznamy (predpokladam, ze kontrolka airbagu nesviti)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Vyčtené chyby z diagnostiky
Já mám to stejné - psal jsi, že je to upraveným FW v Conversech. Smazat to nejde, vždy se to objeví znovu. Tak jestli to v tomto případě není stejné..
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
V posledních dnech mě trápí tyto chybové hlášky:
U0001
P1260
U0140
U1900
U2012
U2510
Možná je jich víc, už jsem je jednou mazal a nepamatuju si, které tam byly.
Poprvé byl problém, když jsem nabral LPG u jedné benzínky v úplném zapadákově a asi 200 m po odjezdu vyskočila hláška acceleration reduced a auto skoro nezrychlovalo. Protože mi z auta tak různě odpadávají věci a unikají kapaliny, tak jsem zastavil, všechno zkontroloval, všechno OK. Další podezření padlo na šmejdké LPG. Po nastartování všechno OK a po pár kilometrech se začali propadat ručičky, třeba o 10 km/h a zase zpátky. Za chvilku hláška engine system fault a žlutá kontrolka motoru. Po vypnutí a zapnutí motoru opět OK, zůstala svítit jen kontrolka motoru a na benzín jsem dojel domů.
Vymazal jsem chybové hlášky, podle internetu chyba komunikace, tak jsem myslel, že někam zatekla voda, když už druhý den v kuse prší. Další den jsem bez problému dojel do práce a cestou zpátky zase engine system fault. Po restartu OK.
Včera cesta tam i zpět v pohodě, ale večer jsem jel do Olomouce, nabral jsem LPG a po asi 500m na kruháči zase fail, bez reakce na plyn a palubovka jak vánoční stromeček. Takže vypnout-zapnout a cesta zpátky zase v pohodě a vyčtené chyby viz výše.
Podle mě to s LPG nesouvisí, spíš s opakovaným startem zahřátého auta. Projel jsem fórum a nejvíc mi to sedí na špatné budíky, může to být něco jiného než do nich začnu hrabat?
U0001
P1260
U0140
U1900
U2012
U2510
Možná je jich víc, už jsem je jednou mazal a nepamatuju si, které tam byly.
Poprvé byl problém, když jsem nabral LPG u jedné benzínky v úplném zapadákově a asi 200 m po odjezdu vyskočila hláška acceleration reduced a auto skoro nezrychlovalo. Protože mi z auta tak různě odpadávají věci a unikají kapaliny, tak jsem zastavil, všechno zkontroloval, všechno OK. Další podezření padlo na šmejdké LPG. Po nastartování všechno OK a po pár kilometrech se začali propadat ručičky, třeba o 10 km/h a zase zpátky. Za chvilku hláška engine system fault a žlutá kontrolka motoru. Po vypnutí a zapnutí motoru opět OK, zůstala svítit jen kontrolka motoru a na benzín jsem dojel domů.
Vymazal jsem chybové hlášky, podle internetu chyba komunikace, tak jsem myslel, že někam zatekla voda, když už druhý den v kuse prší. Další den jsem bez problému dojel do práce a cestou zpátky zase engine system fault. Po restartu OK.
Včera cesta tam i zpět v pohodě, ale večer jsem jel do Olomouce, nabral jsem LPG a po asi 500m na kruháči zase fail, bez reakce na plyn a palubovka jak vánoční stromeček. Takže vypnout-zapnout a cesta zpátky zase v pohodě a vyčtené chyby viz výše.
Podle mě to s LPG nesouvisí, spíš s opakovaným startem zahřátého auta. Projel jsem fórum a nejvíc mi to sedí na špatné budíky, může to být něco jiného než do nich začnu hrabat?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
U0001 je signal na budiky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Tak to byly asi opravdu budíky. V pátek zase nešly a naskočily po úderu do palubovky. Po přepájení konektoru se zatím problém neobjevil, jen se mi nedaří nastavit ručičku rychloměru.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.05.2016 16:36
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
B0050 smazat nejde. Stále se objevuje. Jinak, jak jsem psal, nezaregistroval jsem nic, co by bylo při jízdě (před jízdou či po jízdě) špatně. Takže se bude jednat asi o chybu po přehráním FW v Converse.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23445
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
B0050 pokud mas neoriginalni fw v IPC, tak to byt muze ... ale o neoriginalnim fw jsi nepsal
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Trápí mě asi půl roku vyskakující chyby. (po smazání chvilku OK ale pak se projeví znova) Auto jede vcelku dobře ale sem tam jako by ztrácelo dynamiku při přidání plynu ,takové přidušené na chvilku ,ale pak zase chvilku jede a táhne normálně. Rozvody před 7 lety a najeto od nich 40000km měněny i variátory (kola VCT)
výpis diagnostiky + info :
===PCM DTC P000B-E1===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1
Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1
Toto DTC může být způsobeno :
Neopravitelný vačkový hřídel výfuku OCV
Vyměňte OCV vačkového hřídele výfuku.
Po výměně OCV vačkového hřídele vymažte DTC a proveďte příslušný test VCT, abyste se ujistili, že byla závada odstraněna.
Nesprávné časování vačkové hřídele
Podezření na element VCT výfuku
Pokud je tento DTC přítomný, činnost VCT bude znemožněna.
===END PCM DTC P000B-E1===
===PCM DTC P0691-62===
Kód: P0691 - Nízká hodnota řídicího obvodu ventilátoru 1
Dodatečný příznak závady:
- Signál je pod minimální hodnotu
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Nízká hodnota řídicího obvodu ventilátoru 1
Toto DTC může být způsobeno :
Přerušený nebo uzemněný obvod.
===END PCM DTC P0691-62===
===PCM DTC P0300-A0===
Kód: P0300 - Detekováno nahodilé vynechávání
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Detekováno nahodilé vynechávání
Toto DTC může být způsobeno :
Systém zapalování
Palivový systém
Kontrolka rezervní zásoby paliva
Ucpané, zkroucené a zmačknuté palivové vedení
Palivo znečištěno
Chybné seřízení/poškození CKP senzoru 36 -1 ozubení kola.
===END PCM DTC P0300-A0===
===OBDII DTC P000B-C===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1
Stav:
- Potvrzení - chyba je potvrzena
Jednotka: Diagnostika vozidla OBD II
Detail kódu závady
Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1
Toto DTC může být způsobeno :
Neopravitelný vačkový hřídel výfuku OCV
Vyměňte OCV vačkového hřídele výfuku.
Po výměně OCV vačkového hřídele vymažte DTC a proveďte příslušný test VCT, abyste se ujistili, že byla závada odstraněna.
Nesprávné časování vačkové hřídele
Podezření na element VCT výfuku
Pokud je tento DTC přítomný, činnost VCT bude znemožněna.
===END OBDII DTC P000B-C===
===ABS DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
===END ABS DTC Žádný===
===IC DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Přístrojová deska
===END IC DTC Žádný===
===RCM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Řídící jednotka airbagů
===END RCM DTC Žádný===
===PAM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta
===END PAM DTC Žádný===
===ACM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Řídící jednotka audio systému
===END ACM DTC Žádný===
===GEM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Řídící jednotka komfortu
===END GEM DTC Žádný===
Co je na autě nového (funkčnost ověřena na druhém vozidle) svíčky,zapalovací kabely,zapalovací cívka. Solenoid vačky výfuku.Škrtící klapka.Váha vzduchu.
Setkal se s tím už někdo? Kde hledat? Nebo slepě měnit postupně vše kde může být chyba? díky za info... To auto mám rád protože pracuje dobře jen občas má nějakou bolístku a tak mu chci dopřát apoň trochu slušný servis
výpis diagnostiky + info :
===PCM DTC P000B-E1===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1
Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1
Toto DTC může být způsobeno :
Neopravitelný vačkový hřídel výfuku OCV
Vyměňte OCV vačkového hřídele výfuku.
Po výměně OCV vačkového hřídele vymažte DTC a proveďte příslušný test VCT, abyste se ujistili, že byla závada odstraněna.
Nesprávné časování vačkové hřídele
Podezření na element VCT výfuku
Pokud je tento DTC přítomný, činnost VCT bude znemožněna.
===END PCM DTC P000B-E1===
===PCM DTC P0691-62===
Kód: P0691 - Nízká hodnota řídicího obvodu ventilátoru 1
Dodatečný příznak závady:
- Signál je pod minimální hodnotu
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Nízká hodnota řídicího obvodu ventilátoru 1
Toto DTC může být způsobeno :
Přerušený nebo uzemněný obvod.
===END PCM DTC P0691-62===
===PCM DTC P0300-A0===
Kód: P0300 - Detekováno nahodilé vynechávání
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Detekováno nahodilé vynechávání
Toto DTC může být způsobeno :
Systém zapalování
Palivový systém
Kontrolka rezervní zásoby paliva
Ucpané, zkroucené a zmačknuté palivové vedení
Palivo znečištěno
Chybné seřízení/poškození CKP senzoru 36 -1 ozubení kola.
===END PCM DTC P0300-A0===
===OBDII DTC P000B-C===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1
Stav:
- Potvrzení - chyba je potvrzena
Jednotka: Diagnostika vozidla OBD II
Detail kódu závady
Pomalá odezva polohy výfukového vačkového hřídele (B) řada 1
Toto DTC může být způsobeno :
Neopravitelný vačkový hřídel výfuku OCV
Vyměňte OCV vačkového hřídele výfuku.
Po výměně OCV vačkového hřídele vymažte DTC a proveďte příslušný test VCT, abyste se ujistili, že byla závada odstraněna.
Nesprávné časování vačkové hřídele
Podezření na element VCT výfuku
Pokud je tento DTC přítomný, činnost VCT bude znemožněna.
===END OBDII DTC P000B-C===
===ABS DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
===END ABS DTC Žádný===
===IC DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Přístrojová deska
===END IC DTC Žádný===
===RCM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Řídící jednotka airbagů
===END RCM DTC Žádný===
===PAM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta
===END PAM DTC Žádný===
===ACM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Řídící jednotka audio systému
===END ACM DTC Žádný===
===GEM DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Řídící jednotka komfortu
===END GEM DTC Žádný===
Co je na autě nového (funkčnost ověřena na druhém vozidle) svíčky,zapalovací kabely,zapalovací cívka. Solenoid vačky výfuku.Škrtící klapka.Váha vzduchu.
Setkal se s tím už někdo? Kde hledat? Nebo slepě měnit postupně vše kde může být chyba? díky za info... To auto mám rád protože pracuje dobře jen občas má nějakou bolístku a tak mu chci dopřát apoň trochu slušný servis
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Kamrád má Cmaxe s 1,6 80kW 2010 (cdpf).
Má tyto chyby: p0299, p1102, p1402, p2458
Má těsně po čištění dpf. Měl mj. uklepaný konektory k tlakovým čidlům (možná problém montáže).
Já odhaduji, že je třeba vyčistit egr a trubky od něj do sání (1402). Skouknout komplet sání, jestli někde není díra (0299). Vyčistit MAF (1102). Myslím, že motor nemá dost vzduchu a tak ani nemůže proběhnout regenerace (2458) a i turbo pak háže chybu (0299).
Tušíte někdo, kde má původ tahle čtveřice chyb?
Edit: Tady. Upadlé sání... Vyndal jsem trubku, která je vevnitř hadice a dělá pevný základ pro sponu, co je na fotce uprostřed. Netuším, proč se to, co teď po "opravě" chybí, nedá sehnat samotné. No, uříznu kus hadice vhodného průměru na turbo, nacpu do hadice na obrázku, kam vrátím tu kovovou trubku a bude opraveno.
Má tyto chyby: p0299, p1102, p1402, p2458
Má těsně po čištění dpf. Měl mj. uklepaný konektory k tlakovým čidlům (možná problém montáže).
Já odhaduji, že je třeba vyčistit egr a trubky od něj do sání (1402). Skouknout komplet sání, jestli někde není díra (0299). Vyčistit MAF (1102). Myslím, že motor nemá dost vzduchu a tak ani nemůže proběhnout regenerace (2458) a i turbo pak háže chybu (0299).
Tušíte někdo, kde má původ tahle čtveřice chyb?
Edit: Tady. Upadlé sání... Vyndal jsem trubku, která je vevnitř hadice a dělá pevný základ pro sponu, co je na fotce uprostřed. Netuším, proč se to, co teď po "opravě" chybí, nedá sehnat samotné. No, uříznu kus hadice vhodného průměru na turbo, nacpu do hadice na obrázku, kam vrátím tu kovovou trubku a bude opraveno.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Čaute, dnes do obedu všetko ôk, poobede sadnem do auta a po 200m motor vypol, po dlhom toceni naštartuje, 10s pobeží a zase vypne, zase točí 5s a dookola. Chyby tieto
- ScorpionSX
- Zkušený
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 29.01.2011 18:05
- Bydliště: Trenčín, SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Palivový filter - nemenil si náhodou niekedy v poslednej dobe?
Alebo snímač tlaku paliva - dá sa na Forscane zapnúť real-time hodnota, len neviem aká má byť štandardná pre tvoj motor...
Mal som podobné - ak nie tie isté chyby - a bol zle založený palivový filter - tesnenie bolo až na ňom, hoci mal byť filter prestrčený cez neho a tým pádom sa mi do sústavy dostával vzduch...a tie isté príznaky ako ty...naštartoval som (ráno) a pri rozbehu po 10s skapal...a niekedy naštartoval, niekedy nie...väčšinou nie
Čerpadlo mi za ten vzduch asi doteraz ďakuje
Alebo snímač tlaku paliva - dá sa na Forscane zapnúť real-time hodnota, len neviem aká má byť štandardná pre tvoj motor...
Mal som podobné - ak nie tie isté chyby - a bol zle založený palivový filter - tesnenie bolo až na ňom, hoci mal byť filter prestrčený cez neho a tým pádom sa mi do sústavy dostával vzduch...a tie isté príznaky ako ty...naštartoval som (ráno) a pri rozbehu po 10s skapal...a niekedy naštartoval, niekedy nie...väčšinou nie
Čerpadlo mi za ten vzduch asi doteraz ďakuje
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ráno normálny štart, chodenie po meste bez problémov. Poobede normálny štart, na križovatke mi skoro zdochol motor pri rozbiehani, občas sa mi to stáva, malo plynu, klíma naplno, no a v zápätí motor zhasol a problém na svete. Filter som nemenil teraz, od čerpadlá sa ozýva zvuk hučí pri zapnutom zapaľovanie, ako keby ťahalo a nemá čo
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Dnes demontáž regulátora paliva z čerpadlá, koli divne u bzucaniu, nahradený druhým z Peugeot motora, výsledok rovnaký. Po napojení kanistra s naftou priamo na čerpadlo, motor fungoval normalne... Žeby palivový filter?
- ScorpionSX
- Zkušený
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 29.01.2011 18:05
- Bydliště: Trenčín, SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Skús aj ten filter...je to 10€ položka, prinajhoršom budeš mať do rezervy
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Filter stal 50€ ale nepomohlo, postupne som zapojil bandasku na prívod paliva nad rozvodmi, motor ide, vezmem do pusy prívod z nadrze, ťahám, nafta nejde, fukam a nie a nie ptefuknut, vzal som pumpu z detského kočiar, napumpoval som a povolilo, natiahol som naftu a cez hadičku z bandasku som videl ako ide špina, takže čistenie nadrze ma meminie, auto funguje zatiaľ, asi cez víkend sa do toho pustím. Robil to niekto? Čistil nádrž? Ak áno akým sposobom
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů