Atmosféra vs. downsizing motory
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Je nutno říct, že tady je diskuze ještě poměrně kultivovaná. V diskuzích pod články je to větší mela. To má pak člověk pocit, že všichni mají šestiválce, nebo osmiválce a na něco menšího by si ani neodplivli.
- Stastlivec
- Zkušený
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 19.05.2016 12:40
- Bydliště: Jesenice
Atmosféra vs. downsizing motory
kultivovana je, protoze tu spravne obcas zakroci admin, to se v diskusich pod clanky nedeje.. jinak presne jak pise TomFocus.. je videt, ze toho rozumu tu mnoho neni
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty jsi toho důkazem.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
- Stastlivec
- Zkušený
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 19.05.2016 12:40
- Bydliště: Jesenice
Atmosféra vs. downsizing motory
ze ty mas porad potrebu se do me navazet.. jak je to o ty potrefeny huse?
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Prohlašuješ že tu moc rozumu není - podle sebe soudím tebe !
U tebe to platí dvojnásob a nemusím se do nikoho navážet , sám sis naběhl !
Až dostaneš rozum tak takové věci přestaneš psát o druhých .
U tebe to platí dvojnásob a nemusím se do nikoho navážet , sám sis naběhl !
Až dostaneš rozum tak takové věci přestaneš psát o druhých .
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Presne...Spousta lidi se tu chova, jako kdyz se mu pomlouva zenska a ono jde jen o trochu srotumaverick píše:Tohle tema je asi nejvetsi hovno co tady kdy bylo. Kazdy obhajuje to svoje, atmosfera vs turbo atd. A sklouzava to k resenei spotreby, ktera ma asi svoje vlakno jinde. Sorry ale resit spotrebu kdyz kupuji auto ? Neni lepsi celorocni litacka na MHD ? Mel jsem atmosferu, ted mam turbo a nezajima me, jestli jezdim za 7,5L nebo 6,3L. A kdyz ma nekdo jiny motor, mam mu pokazde rikat, ze ma hloupost a chvalit to sve ?
Mas co se ti libi, ja take a timto debata konci.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 655
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tahle diskuze je koukám nekončící, ale chápu že to nemá konce. V ideálním světě by automobilky nebyly svázány šílenými eko normami a mohly by vedle sebe nabízet atmosféry i downsizované turbo motory a každý by si koupil to co mu vyhovuje a hned by jsme viděli a o co má většina motoristů zájem. Koneckonců stačí vyjet za hranice EU a podívat se na nabídky automobilek které v EU atmosféry už zařízly, třeba Rusko - focus se dá koupit s atmosférou 1.6 (tedy ne nejnovější generace), octávie se stále nabízí s 1.6 MPI. Na jiných obrovských trzích to není jiné - Indie, čína, USA.. v USA dokonce stále koupíte Mondeo s 2,5 litrovou atmosférou jako entry-level motor !
Takže poděkujte našim zástupcům v EU díky které tu nekoupíte nic jiného než downsizované turbo bez možnosti volby a jen s diskutabilním přínosem ke skutečné ekologii.
Takže poděkujte našim zástupcům v EU díky které tu nekoupíte nic jiného než downsizované turbo bez možnosti volby a jen s diskutabilním přínosem ke skutečné ekologii.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já myslim, že než se tahle nekonečná diskuze někam dobere, tak se pomalu přejmenuje na turbo vs elektromotor a pojede se nanovo
Když tak čtu (nejen)Fordí plány do budoucna, tak budem na ty turba ještě možná rádi vzpomínat, na atmosféry už pak jen do muzea.
Jinak hádat se tu nemá smysl, mne osobně štve (možná přímo sere), že člověk jako zákazník přestává mít možnost volby. Prostě je mu direktivně nařízeno.
Když tak čtu (nejen)Fordí plány do budoucna, tak budem na ty turba ještě možná rádi vzpomínat, na atmosféry už pak jen do muzea.
Jinak hádat se tu nemá smysl, mne osobně štve (možná přímo sere), že člověk jako zákazník přestává mít možnost volby. Prostě je mu direktivně nařízeno.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 4801
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To říkám taky.Vývoj jde tak rychle dopředu,že než se člověk rozhoupe,tak spalovací motor nemusí bejt za chvíli v nabídce vůbec.Tahle debata by měla smysl tak před deseti lety.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6598
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslim ze 1. prispevek viewtopic.php?f=3&t=49335&start=0 to pekne shrnul a dal je to jako v kazdem tematu kde jsou 2 protinazory.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Trefa do cerneho a uz jsem to tu taky psal. Turba nejsou tak blbuvzdorna a pro spoustu lidi nedavaji smysl. Jeste vic se to komplikuje primym vstrikem. Vyrobci lzou se spotrebami, tu atmosku spousta lidi oceni, ale na vyber uz moc neni. I mazdi atmosky jsou uz pomerne slozite motorySentik píše: Jinak hádat se tu nemá smysl, mne osobně štve (možná přímo sere), že člověk jako zákazník přestává mít možnost volby. Prostě je mu direktivně nařízeno.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No aspoň to jde tímto směrem. Kdyby to bylo obráceně a nabízeli by auta, která víc žerou a míň jedou než ta stará, to by toho moc neprodali
Nezapomeň, že to je 10 let starý názor (a mně se líbí), ale doba pokročila, nové ST má antilag turba (nejel jsem) a zkus si představit třeba do WRC nějakou přichcíplou atmošku vedle těch oturbených bestií. Tam člověk rychle pozná, kam který motor patří.Karel2 píše:Myslim ze 1. prispevek viewtopic.php?f=3&t=49335&start=0 to pekne shrnul a dal je to jako v kazdem tematu kde jsou 2 protinazory.
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty si porad myslis, ze turbo je vzdy vykonnejsi nez atmoska
Je to taky otazka objemu.
Bohuzel jsou motory taky cim dal komplikovanejsi a poruchovejsi. Zkus taky krome netu popovidat s lidmi, ktere auta zivi. Mnoho z nich ti tb nedoporuci a moc dobre vedi proc
Je to taky otazka objemu.
Bohuzel jsou motory taky cim dal komplikovanejsi a poruchovejsi. Zkus taky krome netu popovidat s lidmi, ktere auta zivi. Mnoho z nich ti tb nedoporuci a moc dobre vedi proc
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
O čem to pořád mluvíš? Která atmoška je výkonnější než turbo? 2L vs 1.0EB? A když už mluvíš o tom netu, nechtěj se pouštět do debaty, jaká auta jsem vlastnil, ve kterých jsem jel, se kterými lidmi spolupracuji, mluvím, nebo se stýkám. Copak já ti píšu, ať se někdy zkusíš projet v něčem jiném, než ve starém mondeu?
Ford Focus ST 2014
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6598
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Na YT je video, mozna bych ho dohledal, kde vzali staryho golfa v nafte a porovnali ho s nejnovejsim golfem s nalepkou tusim neco ecoblue a hadej co tu spotrebu vyhralo. Dale k Tb, nemuzes srovnavat motory s zivotnosti 500-1000km a motory pro masy. Mm. proc jsi sel do ST a ne do rychlejsim koncernu? Nekdo radsi preferuje auto kde je poteseni z jizdy jak sterilni(rychlejsi) projev a to same je u motoru. Tak je to i s nastavenim kroutaku, nekdo preferuje brutalni zatah od spodu a nekdo linearne do omezovace. Proto se mne osobne libi mazda MX5 s 184konovym motorem. U motoru v motosportu je preferovana rychlost, cas a ten je u Tb skoro vzdy lepsi diky kroutaku, vzpomen s cim jezdil Sena a jak zacal pouzivat brzdeni s plynem, pak(diky tlaku) vystrelil ihned po pusteni brzdy. Dostal jsem zaplacenou jizdu ve Ferrari s klasikou a to je podle me ten pozitek(i zvukovej) kdyz to vytacis do omezovace a ne kdyz te to jen nakopne.IvanSt píše:No aspoň to jde tímto směrem. Kdyby to bylo obráceně a nabízeli by auta, která víc žerou a míň jedou než ta stará, to by toho moc neprodali
Nezapomeň, že to je 10 let starý názor (a mně se líbí), ale doba pokročila, nové ST má antilag turba (nejel jsem) a zkus si představit třeba do WRC nějakou přichcíplou atmošku vedle těch oturbených bestií. Tam člověk rychle pozná, kam který motor patří.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů