Baterie / autobaterie / nabijecka
- merlog
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17.10.2014 08:44
Re: Baterie
Sakra ty máš pamatováka
Ale nějak jsem nepochopil, co z té změny parametru vyplyne. Bude se jen baterie dobíjet na 100%. Ale pořád asi tím inteligentním způsobem.
Ale nějak jsem nepochopil, co z té změny parametru vyplyne. Bude se jen baterie dobíjet na 100%. Ale pořád asi tím inteligentním způsobem.
Fufík 2, 1.6 Ti-VCT Kombi...jo a je modrej
Fifina IV, 1.5 tříhrnek Kombi.RUBY RED
Fifina IV, 1.5 tříhrnek Kombi.RUBY RED
- rob456
- Junior
- Příspěvky: 304
- Registrován: 10.04.2018 20:03
Re: Baterie
Já? Jak na co . Ale toto téma mě dost zajímá tak sbírám informace.
Po změně nastavení to bude asi dál inteligentní, ale na 100%.
Po změně nastavení to bude asi dál inteligentní, ale na 100%.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, STLine, 2018
-
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 20.02.2019 11:35
Re: Baterie
Na temu Inteligentne dobijanie (BMS)
Dnes ráno -6st. C...
Merane klasickym digitalnim multimetrom, v zasuvke pri radicke.
1. Odomknute zapnute radio a osvetlenie interierove 11.8V
2. Otocenie kluca 2 poloha cosi menej 11.5V
3. Start 10.5V
4. Po starte narast dobijanie na 14.5-15.2V nieco medzi...
5. Po prichode do prace zohriaty motor volnobezne otacky 14.5V
6. Po vypnuti postipny pokles.
Ako co je na tom zle?
Ja nechcem nieco negovat asi by to chcelo merat aj pocas jazdy, no neviem mne sa to zda vporiadku.
Funguje to BMS nejako inak ci co?
Dnes ráno -6st. C...
Merane klasickym digitalnim multimetrom, v zasuvke pri radicke.
1. Odomknute zapnute radio a osvetlenie interierove 11.8V
2. Otocenie kluca 2 poloha cosi menej 11.5V
3. Start 10.5V
4. Po starte narast dobijanie na 14.5-15.2V nieco medzi...
5. Po prichode do prace zohriaty motor volnobezne otacky 14.5V
6. Po vypnuti postipny pokles.
Ako co je na tom zle?
Ja nechcem nieco negovat asi by to chcelo merat aj pocas jazdy, no neviem mne sa to zda vporiadku.
Funguje to BMS nejako inak ci co?
Ford Focus 1.6Ti-VCT 2018
- fordkuga
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 11.01.2013 19:01
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Baterie
Nabitá baterie má mít 12,6V. Nevím jak dlouho auto stálo. Ale jestliže jsi auto zaparkoval předcházející den, tak jsi přijel s nedostatečně nabitou baterií, což je se může stát při funkci "inteligentního dobíjení".
FORD KUGA II (DM2), rok výroby 2017, 2.0 TDCi 4x4 (1997ccm\110kW\150HP), motor T7MA
-
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 20.02.2019 11:35
Re: Baterie
No auto mam od nova. Bolo zapark. 4 dni.
Ano suhlasim toto nieje dobry stav baterie to este odmeriam aj priebezne ja jazdim vecsinou kratke trasy to moze byt sposobene aj tymto.
Predpokladam ze vela ludi nema na baterke ktora je v aute od vyroby konk. u mna 12m/2017 hodnotu 12.5V idealna. Skor shcem zistit ci to inteligentne dobijanie je ,,zle,, no zatial sa mi to nezda, ak sa predsa dobija nad 14V je to OK.
Je zimne obdobie mraz musel by si mat novu baterku aby si mal na nej cez 12V a auto odstavene vonku... neviem
Ano suhlasim toto nieje dobry stav baterie to este odmeriam aj priebezne ja jazdim vecsinou kratke trasy to moze byt sposobene aj tymto.
Predpokladam ze vela ludi nema na baterke ktora je v aute od vyroby konk. u mna 12m/2017 hodnotu 12.5V idealna. Skor shcem zistit ci to inteligentne dobijanie je ,,zle,, no zatial sa mi to nezda, ak sa predsa dobija nad 14V je to OK.
Je zimne obdobie mraz musel by si mat novu baterku aby si mal na nej cez 12V a auto odstavene vonku... neviem
Ford Focus 1.6Ti-VCT 2018
- Ondrej1
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 08.02.2010 11:27
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
ANO, ale to platí pro nabitou baterii BEZ zátěže. Pokud je tedy baterie v autě i plně nabitá a auto se odemkne, tak baterie už je poměrně ztížená a napětí na baterii klesne.fordkuga píše:Nabitá baterie má mít 12,6V.
- fordkuga
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 11.01.2013 19:01
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Baterie
https://www.auto.cz/nespolehlivost-bate ... rzi-125770
Asi ten článek v odkazu nahoře není pro většinu z vás neznámý a nemám důvod pochybovat o jeho pravdivosti. Jsem normální uživatel a nemám žádnou diagnostiku a ani znalosti, abych něco v řídící jednotce měnil. Ani si netroufám odpojovat příslovečnou krabičku u baterie a ani nechci zkoušet vytahovat někde zmiňovanou pojistku F22 (nebo nevím jakou).
Chtěl jsem proto v servisu Ford, aby mi softwarově vypnuli ono inteligentní dobíjení, ale nechtěli o tom ani slyšet. Pro mne není řešením, abych měřil napětí baterie a baterii dobíjel externí nabíječkou.
Pro mne je řešení mít jistotu, že mám baterii neustále nabitou a že mi ji netýrá systém inteligentního dobíjení.
Teď, když poklesly ranní teploty, tak ráno při startu je znát, že to má baterie na hraně.
Rád bych proto našel někoho v oblasti Liberce, kdo by mi ten systém inteligentního dobíjení deaktivoval.
Asi ten článek v odkazu nahoře není pro většinu z vás neznámý a nemám důvod pochybovat o jeho pravdivosti. Jsem normální uživatel a nemám žádnou diagnostiku a ani znalosti, abych něco v řídící jednotce měnil. Ani si netroufám odpojovat příslovečnou krabičku u baterie a ani nechci zkoušet vytahovat někde zmiňovanou pojistku F22 (nebo nevím jakou).
Chtěl jsem proto v servisu Ford, aby mi softwarově vypnuli ono inteligentní dobíjení, ale nechtěli o tom ani slyšet. Pro mne není řešením, abych měřil napětí baterie a baterii dobíjel externí nabíječkou.
Pro mne je řešení mít jistotu, že mám baterii neustále nabitou a že mi ji netýrá systém inteligentního dobíjení.
Teď, když poklesly ranní teploty, tak ráno při startu je znát, že to má baterie na hraně.
Rád bych proto našel někoho v oblasti Liberce, kdo by mi ten systém inteligentního dobíjení deaktivoval.
FORD KUGA II (DM2), rok výroby 2017, 2.0 TDCi 4x4 (1997ccm\110kW\150HP), motor T7MA
- fordkuga
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 11.01.2013 19:01
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Baterie
Tak jsem zatím nikoho, kdo by mi deaktivoval inteligentní dobíjení, nenašel.
Kdybyste měli možnost si nechat deaktivovat inteligentní dobíjení, šli byste do toho?
Má to někdo deaktivované (a když tak jak)?
Kdybyste měli možnost si nechat deaktivovat inteligentní dobíjení, šli byste do toho?
Má to někdo deaktivované (a když tak jak)?
FORD KUGA II (DM2), rok výroby 2017, 2.0 TDCi 4x4 (1997ccm\110kW\150HP), motor T7MA
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9403
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Baterie
Toto dobíjení inteligentní, které dobije max na 80%. Platí to i na Focus mk2?
- rob456
- Junior
- Příspěvky: 304
- Registrován: 10.04.2018 20:03
Re: Baterie
Jak dlouho? A spokojen? Nebo nějaký problém?phofy píše:Já to mám deaktivovaný
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, STLine, 2018
- fordkuga
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 11.01.2013 19:01
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Baterie
Doplním otázku: dělal jste si to sám a když ano, tak jak?rob456 píše:Jak dlouho? A spokojen? Nebo nějaký problém?phofy píše:Já to mám deaktivovaný
FORD KUGA II (DM2), rok výroby 2017, 2.0 TDCi 4x4 (1997ccm\110kW\150HP), motor T7MA
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
NE, nicméně už MK1 měl řízení dobíjení se zohledněním teploty (zima => vyšší napětí).smoula píše:Toto dobíjení inteligentní, které dobije max na 80%. Platí to i na Focus mk2?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- fordkuga
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 11.01.2013 19:01
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Baterie
Co je ucds?FLA píše:Forscan alebo ucds
FORD KUGA II (DM2), rok výroby 2017, 2.0 TDCi 4x4 (1997ccm\110kW\150HP), motor T7MA
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů