Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 26.03.2020 14:32

marný je to s váma.. turbobenziny nejsou vývoj, ale důsledek úřednického rozhodnutí. Naopak já jsem jednoznačně pro vývoj, ale na základě práce lidí, kteří tomu rozumí. Tohle ale není nic jiného než látání průserů, za které ty automobilky primárně nemůžou. Já obhajuji to, co dává smysl. Pro vás je zákaz něčeho, co nikomu nepůsobilo žádnou újmu, něco normálního. Bohužel kvůli takovým inteligentům s volebním právem pak máme nad námi tyhle dementní úředníky
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 26.03.2020 14:40

stano. píše:Posledny odstavec: Ved to je vyvoj. Aj tieto maloobjemky budu o par rokov vychytane a bez problemov (v ramci moznosti). .
Tak tohle úplně stačí :Dancer: v rámci možností :bravo22:
A právě proto tu maloobjemku nemám... až budou vychytané, tak si ji klidně pořídím

solved, locked... :hhura:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 26.03.2020 14:55

Kdybys měl nějaký střední objem, dejme tomu 3.0, možná bych tě i chápal a přiznal bych, že když už nic, tak aspoň zvuk to má pěkný. Ale se starým dvoulitrem čemu chceš konkurovat? Výkonem a dynamikou tak tříválci 1.0EB a spotřebou mému ST 2.0EB. Spolehlivostí? No tak tady nezbývá nic jiného než věřit :palec_nahoru:
Ford Focus ST 2014

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 26.03.2020 15:16

Tak pro me ta spolehlivost je na prvním miste s nějakou rozumnou dynamikou. No a za druhe - jaka dalsi volba byla u mk4? 1.6 atmo se stejnou spotrebou jako 2.0, diesel (dobry, ale ne na muj rezim) a pak 1.6 EB, ktere jsou asi ze vsech fordich nejhorsi. 2.0EB zase s manualem temer nejsou, automat me nebavi a PS je taky kapitola sama pro sebe. 2.5T uz zere moc.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 26.03.2020 15:18

A ta spolehlivost tady neni uz davno o vire. Duratecy proveril cas a z tech fordich motoru vychazi jednoznačně jako velmi spolehlive.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 26.03.2020 15:19

Mart ty a jiní hlavně obhajujete to co máte doma a tvrdíte tu dokola co se řešilo před pěti šesti rokama na diskusích novinek,autoforu a YouTube, když se tam objevil test oturbený malorážky.Můžu ti sem dát linky a ty vaše přízpěvky jsou jak přes kopírák,žádná odbornost jen plkání.Začalo to tím, když se litr objevil v nižší střední,že to naložený nepojede atd přes to že to nevydrží 50t bez go až dnes už jenom zbytky toho diskusního folklóru a to.Evropská unie a úředníci přikázali a já se toho nezúčastním.Ono ty první věcy se nepotvrdili, protože je tu spousta spokojenejch majitelů,kteří mají recenze a podílí se zkušenostma na netu.Ostatně jistě to četli taky, protože jakmile by se objevila byť jen jedna negativní recenze,hned by to tihle odpůrci postovali.Kladné recenze,kterých je většina je samo nepostnou ,když je mají ještě k úřednickými nařízení většinou přidají.Já mám Octavii 1 1,9 TDi dvacet let a nebo nějakou atmosféru a nemíníme to měnit a jak vyj.bali s EU a jsou ty jejich stroje ekologický.Čas ukáže kdo měl pravdu a kam se vývoj pohne.Strach z něčeho novýho tu byl vždy,ale chce to trochu nadhledu a ne bejt ze všeho vyjukanej.Nejde jenom o motor, vyloženě kterej by nejel v podstatě žádný výrobce už nenabízí jako to bylo dřív s atmo 1,4 v nižší střední a spoustu kupců to dnes ani už neřeší.Auta už jdou úplně jinam a jenom samotný spalovací motor není co by podléhalo vývojové změně.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 26.03.2020 15:27

Jinak spolehlivost bych řešil při nájezdu 50t za rok.Při malým nájezdu je to v podstatě jedno.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 26.03.2020 15:32

jenze je to presne naopak :D malej najezd v delsim case, je vetsi problem jak ujet 50k/rok
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1659
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Jemar » 26.03.2020 15:42

Rád bych, aby mi skalní příznivci přímovstřiků napsali, proč si kupují jen nová auta a ne ojetá a proč mají neprůstřelnou pojistku na nejdelší období, co to jde....
Tohle jednání se moc neslučuje s jejich názory na fóru.
Až si někdo z vás koupí ojetinu se 100t km a po záruce, tak jak to dělá většina tuzemského obyvatelstava, budu upřimně věřit všemu co tu napíšete. Nová auta zpravidla tu záruku přežijí, pravé zážitky ale začínají až potom..... :wink:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 26.03.2020 16:05

Fofok: ty mala turba obhajuji jen ti, co je potrebuji prodat. Automechanik, kterymu prosly za desitky let různa auta, Ti tb nedoporuci na ukor atmosfery - mozna na par vyjimek. Asi je logicky obhajovat, co ma clovek doma. Nikdo si nekupuje auto, ktere je podle neho spatne.
Docela usmevne je, jak operujes vetsinou. I ty nejpruserovejsi motory vetsinou vydrzely. Ale jestli mas latku takhle nizko, tak ti asi rozumim. Hlavne at to jede co nejlepe za co nejmin. Ale tohle není moje jedine a uz vubec ne nejdulezitejsi kritérium. Auto se taky vybira podle tras, tak jestli mi na kratke trasy a 1
5-20tkm chces doporucit neco vhodnejsiho... podle me v mk4 nic takoveho neni. Jeste ze i s tim litrem v mondeich skoncili..teda doufam.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 26.03.2020 16:36

No jo,ale v tom případě jste ve špatným vláknu.Ojetiny se řeší jindeJako budoucí vývoj je bez atmosfér a ne co koupit za ojetinu.Mě jako kupce nových v podstatě ani nezajímají.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 26.03.2020 17:01

Nemyslim. My se tu bavime o budoucim vyvoji a atmosky se vraci v hybridech..proc asi
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4779
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 26.03.2020 17:13

No protože jsou pro hybrid vhodnější to už se tu řešilo.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od IvanSt » 26.03.2020 17:24

Díky druhému pohonu se kompenzují její "horší" vlastnosti. A atmosféra má výbornou účinnost ve velice malém spektru otáček, kdy by byla jako samotný pohon v autě nepoužitelná. Což je pro hybrid zdá se ideální.
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od jenikHK » 26.03.2020 17:29

Účinnost ten důvod fakt nebude. Tu má přeplňovaný motor vyšší.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Semrush [Bot] a 13 hostů