Budoucí vývoj automobilismu
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kdybych jezdil podle palubního rádce, tak už jsem ten svůj motor oddělal. Napiš model co si koupil, malá SUV jiných značek s litrem berou docela spolehlivě do 7.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No to je i u me v atmosfere. Kdyz nepospicham a radim kolem 2500-2700, tak plnou kytku za řazení nemam ani nahodou
Úplně spolehlive do 7 bych netvrdil, kdyz tobe v podpisu sviti 6,5. SUV si vezme vic nez normalni hezky auto
Úplně spolehlive do 7 bych netvrdil, kdyz tobe v podpisu sviti 6,5. SUV si vezme vic nez normalni hezky auto
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Psal malé SUV s litrem, pod tím si představím Aronu, Kamiq, Pumu, 2008 atd. takže lehčí a menší auto než je můj Focus. Jinak s dvojkovým Focusem 1.6 jsem jezdil za 8.7l LPG pomalejším tempem.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je možné.Ten litr v Dácii jestli je stejnej 74kw žere v nynějším čísle Světa Motorů 7l a Kamiq 1,0 TSI 70 kW 6 l .Dacia nepřímej vstřik a turbo,ale podle redaktorů ve všem lepší jak stará jadnašvestka i ve spotřebě ta žrala 8l.Takže tam pokrok nějakej bude.ballu píše:Druhý kolega si koupil malé SUV s motorem1,0 od Renaultu. Z prodejny, o které jsem kdysi psal, že auta s těmito motory nepřelezou 100 tisíc.
Jirka prohlásil, již nejsem žádný závodník, i to svižně jede, a má to mít i nízkou spotřebu. A můj dotaz, Jirko, kolik ti to při tvé nezávodnické jízdě bere? Mám najeto necelých 5 tisíc a vezme si to osmičku. Ale má se motor uvolnit a spotřeba jít dolů.
Tak teda nevím Maruš, kde je ta snížená spotřeba pro ekologii.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mám Megane IV GrandTour, 1,33Tce, 85kw, 115k.. Najeto něco přes 4 tisíce a spotřebu to říká 7,3. Ale jezdim z 90% město.. PREJ by to mělo spadnout ale kdybych řadil podle toho, co to radí, tak jezdim od 40 na šestku.
Dálka na tempomat se s tím zatím dala jet za 6 litrů na sto.. Na spotřebu to koupené není a přijde mi to celkem adekvátní k tomu, jak a co jezdim..
Dálka na tempomat se s tím zatím dala jet za 6 litrů na sto.. Na spotřebu to koupené není a přijde mi to celkem adekvátní k tomu, jak a co jezdim..
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel.miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček.
Naposledy upravil(a) Stanley_vy dne 27.03.2020 21:26, celkem upraveno 1 x.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5339
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jestli jezdí podle rádce, je opravdu trotl. Nicméně s citem se dá i s dobrou spotrebou a niceni motoru.
Ta tisícovka měla tak přes 100k?
Ta tisícovka měla tak přes 100k?
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hlavně vážila skoro polovinu toho co dnešní průměrné auto.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Uz som to tu pisal.
Potom ten motor dojebe a mozete sa odbavovat, aki ste vizionari, ze mu nevydrzal ani 100t km. Tak nechapem tie staznosti.stano. píše:....Maloobjemove turbomotory su nachylnejsie na sposob zaobchadzania..... A zaroven tym, ze "tahaju odspodu" motivuju ludi jazdit v nizkych otackach..... Nie su stavane na to - a to ani atmosfery - ze davaju plny plyn pri 1600 otackach......
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Atmosféra je hakliva na jediný režim použití a to jest netopit pod kotlem za studena. Jinak ji můžeš drtit jak chceš.
Co se tice obecně této diskuse, bylo by fajn řešit konkrétní motor v konkrétním autě. Protože když si vezmu (pro místní intelektuály) můj slabý a mrtvý dvoulitr a dám ho do Mondea, tak se z toho chcipleho dvoulitru stava najednou plně dostačující jednotka, která ve spojení se schopnostmi podvozku dává velmi zajímavý potenciál. Totéž může platit u oturbeneho litru, ve správném autě.
Co se tice obecně této diskuse, bylo by fajn řešit konkrétní motor v konkrétním autě. Protože když si vezmu (pro místní intelektuály) můj slabý a mrtvý dvoulitr a dám ho do Mondea, tak se z toho chcipleho dvoulitru stava najednou plně dostačující jednotka, která ve spojení se schopnostmi podvozku dává velmi zajímavý potenciál. Totéž může platit u oturbeneho litru, ve správném autě.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A není ten podvozek zbytečně moderní a složitý? Kdo bude bojovat za návrat tuhé nápravy s listovým pérem.enjoy píše: Protože když si vezmu (pro místní intelektuály) můj slabý a mrtvý dvoulitr a dám ho do Mondea, tak se z toho chcipleho dvoulitru stava najednou plně dostačující jednotka, která ve spojení se schopnostmi podvozku dává velmi zajímavý potenciál.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Od toho mám Rangera
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A ejhle, již to z tebe leze. Já když se nehlídal a jezdil v těchto otáčkách, tak ten dvoulitr bral 7,6. Nesmíš být trotl s dřevěnou nohou, a půjdeš níž jak já.Stanley_vy píše:Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel.miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček.
A nauč se číst, spolupracovník, musíš méně chodit do cukrárny, v hospodě se dovíš více. Ale nesmíš sedět u stolu s majiteli EB, to si budete přicmrndávat, jak máte výborné motory.
Třeba 1,1 Hunday, bral 9 L, motor se po 11 tis.km uvolnil a ustálil se na 7,5L. A tak mohu pokračovat, papírová spotřeba je jen papírová, realita je však jiná.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Na spotrebu ma dost vliv celni plocha, hmotnost uz to pak moc nezachrani.321910336 píše:Psal malé SUV s litrem, pod tím si představím Aronu, Kamiq, Pumu, 2008 atd. takže lehčí a menší auto než je můj Focus. Jinak s dvojkovým Focusem 1.6 jsem jezdil za 8.7l LPG pomalejším tempem.
8.7 i kdyz s plynem, s tim bych se snad ani nechlubil. Ale treba na kratkych trasach je to hned.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stanley_vy píše:Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel.miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček.
Nehlidas se a dostanes se na 3 i na 5 tis.ot.? Tak pak uz chapu, proc jsou pro Tebe mrtvé atmosfery a jsi pak na 8 jako ja s tou atmoskou, kdyz ji takhle tocim - bavime-li se tedy o nejake akceleraci, pri ustalene rychosti tam samozrejme mam co nejvyssi kvalt.
Ona prave i ta gradace vykonu u te atmosky a ta vyrovnanost od volnobehu je takova ridicska radost, kterou to turbo moc nema.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 7 hostů