Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jaky primy vstrik a turbo naroubovany do atmo duratec? To sis nekde precetl, ze 1.6ka eb vychazi z atmosky, ale to je, chlapce, nakonec uplne jinej motor. To uz ma bliz favoritackej motor k motoru ze S1000.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nechytej mě pořád za slovo.Každej snad ví co jde použít a proto ty problémy,stejně by to dopadlo kdyby na favorita naroubovaly turbo a přímej vstřik než když vyvýjej komplet novej motor.Nemůžeš paušalizovat problém jednoho typu motoru na všechny turba všech výrobců ikdyž ze začátku s tím mělo problémy vícero automobilek.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.auto.cz/motory-ford-ecoboos ... itr-126884Ma.rt píše:Jaky primy vstrik a turbo naroubovany do atmo duratec? To sis nekde precetl, ze 1.6ka eb vychazi z atmosky, ale to je, chlapce, nakonec uplne jinej motor. To uz ma bliz favoritackej motor k motoru ze S1000.
tady je jasně uvedeno, že ty motory přímo vychází z atmo předchůdců, takže žádný nový vývoj jako u 1.0 EB, ale prostře upravily ty původní motory.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja nechytam za slovíčko. Jen prijde fakt usmevny problemy EB svadet na puvod v atmoskach, ktere jezdily predtim spolehlive
Tekouci pumpa a spatne vstrikovani, ktere muze kapat, to je jiste taky vina puvodni atmosky.
Ze se ty motory snad vychytavaji a nove verze jsou spolehlivejsi, s tim vubec nepolemizuju.
Jeste jsem se od vas nedozvěděl, co tedy lepsiho v mondeu mk4 jsem si mohl vybrat na pocukavani s detmi, k metru a nejaky ten vylet a dovcu. Zatim ctu jen slinty a kdyz mate moznost poradit, tak je ticho.
Tekouci pumpa a spatne vstrikovani, ktere muze kapat, to je jiste taky vina puvodni atmosky.
Ze se ty motory snad vychytavaji a nove verze jsou spolehlivejsi, s tim vubec nepolemizuju.
Jeste jsem se od vas nedozvěděl, co tedy lepsiho v mondeu mk4 jsem si mohl vybrat na pocukavani s detmi, k metru a nejaky ten vylet a dovcu. Zatim ctu jen slinty a kdyz mate moznost poradit, tak je ticho.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Myslim porovnanie napriklad 1.0 Ecoboost (preplnovany Otto) vs. 1.8 hybrid (Atkinson). Ale s tym, ze ten hybridny je spojeny s generatorom a potom kolesa pohanaju elektromotory, takze vzdy ho elektronika vyuziva v idealnych otackach pri najvyssej ucinnosti.jenikHK píše:Nesmysl - chceš snad říci, že přeplňovaný motor nemá vyšší účinnost, než nepřeplňovaný?
Nebo snad myslíš účinnost spalovacího motoru pracujícího v malých zatizenich s Atkinsonovym cyklem ve srovnání s motorem pracujícím v Ottově cyklu? Jak s účinností souvisí to, kdy motor nastartuje?
BTW, použití Atkinsonuva cyklu se konstrukčně řeší právě variabilním časováním.
Ano, vyuzitie Atkinsona sa riesi casovanim. Len je rozdiel, ci posuvas sacie alebo aj vyfukove ventily. A pri "klasickych" motoroch sa vyuziva iba pri ciastocnej zatazi. Pri posune sania to ciastocne riesit cistenie ventilov od usadenin (ked to tu tak hejtujete, robi vlastne to iste, co nepriamy vstrek).
Suvis s tym, kedy si motor startuje je ten, ze pri posuvani sa v kolone alebo pomalej jazde ide preplnovany turbomotor nie v idealnych otackach, nie pri zatazi, ktora znamena najvyssiu ucinnost. Kdezto spominany hybrid si vtedy berie energiu z baterii a ked sa motor nastartuje, ide pri co najvyssej efektivite.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Myslis ten 2.0 Duratec, co skoro kazdy v terajsich najazdoch zerie olej?Ma.rt píše:Ja nechytam za slovíčko. Jen prijde fakt usmevny problemy EB svadet na puvod v atmoskach, ktere jezdily predtim spolehlive
Tekouci pumpa a spatne vstrikovani, ktere muze kapat, to je jiste taky vina puvodni atmosky.
Ze se ty motory snad vychytavaji a nove verze jsou spolehlivejsi, s tim vubec nepolemizuju.
Jeste jsem se od vas nedozvěděl, co tedy lepsiho v mondeu mk4 jsem si mohl vybrat na pocukavani s detmi, k metru a nejaky ten vylet a dovcu. Zatim ctu jen slinty a kdyz mate moznost poradit, tak je ticho.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ješt k tomu článku, pro 1,6 a 2,0 EB motor byly použity jen bloky motorů z atmosfér. Zbytek vše nové.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano: jo, obcas zerou. Akorat soucasne motory zerou olej uz jako nove, tak co je lepsi?
Btw uz jsem to tu psal...mne duratec 1.8 po 200tkm nebral nic. Ted mam na 2.0 140tkm, taktez nic. Olej si měním po 10tkm a to je nejspis cele kouzlo. Porad ma tak olej cistici schopnosti a zadne krouzky se nepripecou.
Btw uz jsem to tu psal...mne duratec 1.8 po 200tkm nebral nic. Ted mam na 2.0 140tkm, taktez nic. Olej si měním po 10tkm a to je nejspis cele kouzlo. Porad ma tak olej cistici schopnosti a zadne krouzky se nepripecou.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Presne..ale to asi je zde tezke vysvetlit. Dokonce domrvili i vodni pumpuballu píše:Ješt k tomu článku, pro 1,6 a 2,0 EB motor byly použity jen bloky motorů z atmosfér. Zbytek vše nové.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
to je všechno v pořádku, jen neřešíš účinnost motoru jako takového, ale hybridizovaného pohonu jako celku. Bylo by smutný, kdyby to jako celek nefungovalo...Myslim porovnanie napriklad 1.0 Ecoboost (preplnovany Otto) vs. 1.8 hybrid (Atkinson). Ale s tym, ze ten hybridny je spojeny s generatorom a potom kolesa pohanaju elektromotory, takze vzdy ho elektronika vyuziva v idealnych otackach pri najvyssej ucinnosti.
Ano, vyuzitie Atkinsona sa riesi casovanim. Len je rozdiel, ci posuvas sacie alebo aj vyfukove ventily. A pri "klasickych" motoroch sa vyuziva iba pri ciastocnej zatazi. Pri posune sania to ciastocne riesit cistenie ventilov od usadenin (ked to tu tak hejtujete, robi vlastne to iste, co nepriamy vstrek).
Suvis s tym, kedy si motor startuje je ten, ze pri posuvani sa v kolone alebo pomalej jazde ide preplnovany turbomotor nie v idealnych otackach, nie pri zatazi, ktora znamena najvyssiu ucinnost. Kdezto spominany hybrid si vtedy berie energiu z baterii a ked sa motor nastartuje, ide pri co najvyssej efektivite.
A já se ptám, co kdyby se namísto atmosféry s atkinsonem použil turbomotor pro hybrid?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A to byl právě ten problém,přímý vstřik a vyšší teplota spalování tudíž se patně chhladili válce a pak popraskaly a unikala chladící kapalina z toho perfektního nesmrtelnýho atmosférickýho bloku.Ma.rt píše:Presne..ale to asi je zde tezke vysvetlit. Dokonce domrvili i vodni pumpuballu píše:Ješt k tomu článku, pro 1,6 a 2,0 EB motor byly použity jen bloky motorů z atmosfér. Zbytek vše nové.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13053
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
... protože na něj navěšeli nevyzkoušené kurvítka.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zkurvítkovali ho celej,ale blok ze starý atmosféry nefunguje v moderním motoru.Je to hrachovina.
Dokonce jsou případy dvou generálek na jednom autě.Dvakrát prasklý válce.
Dokonce jsou případy dvou generálek na jednom autě.Dvakrát prasklý válce.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tvl ty teď mluvíš jako ballu! (A to je pro tebe pocta, mladej... )
Ano, i dvě generálky dokáže zařídit ten šrot. Tak už se mi tak blbě nediv, že jsem si do MK4 vybral atmošku, která docela jede, moc nežere a hlavně se nese.e
Ano, i dvě generálky dokáže zařídit ten šrot. Tak už se mi tak blbě nediv, že jsem si do MK4 vybral atmošku, která docela jede, moc nežere a hlavně se nese.e
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mezi 5,2-7,5l, záleží podle sklonu vozovkyMa.rt píše:A kolik mas aktualni spotrebu pri 80?smoula píše:Já mám třeba u 2.0i 107kW dlouhodobou 7,4-7,6L. Ale je to tím, že nejezdím město a kolony. Ale okraj Prahy a pod, kdy většinou jedu 70-110 Ale pod 7, se s stím dostanu jen tehdy, když jedu dlouhou štreku, 80 tempomat a nechceš moc od toho motoru
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Stanley_vy a 15 hostů