FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od miki21 » 09.01.2021 12:56

Pokud to je jako s podložkama na staré 1,6, tak při seřizování se dají zaměnit a silné se dají i zbrousit, jenže to chce magnetickou brusku a trochu ochoty. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pbjun » 09.01.2021 13:01

Tak tam je nejdražší položka samotná práce, kdy oni účtujou 5tis jen za změření + rozhození atd. To kolik použijou kalíšků je ve většině případů ta menší částka.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Ma.rt » 09.01.2021 13:15

Rozvody se musí udělat jednoznacne. To nejakym zpusobem sidit je blbost.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ballu » 09.01.2021 13:37

Přitlač, ve 260 tisících.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pbjun » 09.01.2021 13:47

Ma.rt: já se nebavím o šetření na rozvodech, ale že by se udělaly rozvody bez ventilů, že je dle mého blbost hlavně zrovna u EB motorů, které to může zabít velmi rychle.

ballu: Co ve 260 tisících?

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Ma.rt » 09.01.2021 16:27

Vule ventilu se prece da jednoduse seshora zmerit a pak se rozhodnout, zda se do toho pouštět. Nebo ne?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pbjun » 09.01.2021 16:36

Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice a aby ses dostal ke klice tak musíš vypustit olej atd... Takže nejlepší a nejlogičtější je to rovnou udělat sakumprdum tzn. spolu s rozvodama - když už půjdou dolů tak se změří ventily a uvidíme co vše je třeba.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Ma.rt » 09.01.2021 16:42

To je nejaka specialita ecoboostu? Protoze na duratecu to pry jde.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pbjun » 09.01.2021 16:47

Jenže na ecoboostu je řemen v oleji. Nevím jak je duratec, ale zetec měl suchej řemen takže se sundal kryt rozvodů a seš u řemenice.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od miki21 » 09.01.2021 16:51

Pokud se vyšroubovaly svíčky, dalo se motorem otočit i na alternátoru.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od petulak » 09.01.2021 16:52

pbjun píše: 09.01.2021 16:36 Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice a aby ses dostal ke klice tak musíš vypustit olej atd... Takže nejlepší a nejlogičtější je to rovnou udělat sakumprdum tzn. spolu s rozvodama - když už půjdou dolů tak se změří ventily a uvidíme co vše je třeba.
zvednout kolo,vyndat svíčky,dát tam jedničku a točit, nejde?? :?
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pbjun » 09.01.2021 16:55

Hele netuším jak to je. Každopádně proč bych to dělal když se ve 240tis km dle servisního plánu dělají rozvody a vůle ventilů? Já to budu dělat trochu dřív. Bohužel na rozvody jsou potřeba údajně drahé přípravky a člověk co měl autoservis, aktuálně si vybavuje nový a dělá v koncern servisu i nové auta si tyto přípravky kupovat nebude protože se ty rozvody nedělají tak často takže prostě skončím ve fordu. Sám počítám, že budu cenově spíše okolo 20tis, ale připravím si daných 30 ať mám klid. Ještě to budu naceňovat aspoň v jednom fordu ať mám srovnání.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Ma.rt » 09.01.2021 17:09

miki21 píše: 09.01.2021 16:51 Pokud se vyšroubovaly svíčky, dalo se motorem otočit i na alternátoru.
To si právě myslim. Bez tlaku to celkem jde
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pbjun » 09.01.2021 17:16

No pohnout s tím altíkem bude asi taky veselé vzhledem k jeho umístění :D Každopádně co tím získám? Změření vůle udělaj v rámci rozvodů, za to se platí jenom 500,- a následně když to bude na seřízení tak to stejně tak jako tak stojí 5tis za úkon + kalíšky. Takže tak jako tak je to prostě na autorizák...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od petulak » 09.01.2021 17:28

Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice ....................

Já jen že píšeš se ventil. vůle jinak zkontrolovat nedá. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů