2.0 TDCi

Odpovědět
rtep2007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 10.02.2014 21:41

2.0 TDCi

Příspěvek od rtep2007 » 12.04.2022 21:08

Ahoj,

potřeboval bych přeměřit kompresi na válcích. Normálně bych to měřil přes žhaviče, ale tady u toho 2.0 TDCi tam je přístup jak k penězům. Tak to vezmu přes vstřiky, jaké jsou předepsané hodnoty a jaký může být maximální rozdíl mezi nima?

Děkuji pěkně za rady
Rtep

jardab2
Junior
Junior
Příspěvky: 374
Registrován: 23.01.2020 22:47

Re: 2.0 TDCi

Příspěvek od jardab2 » 13.04.2022 18:33

Pro orientacni zkousku, jestli je mezi valci velky rozdil, staci vzit gola orech, nasadit na remenici kliky a rucne protacet. Pozna se tim celkem jiste velka netesnost. Jak se zavada projevuje?

rtep2007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 10.02.2014 21:41

Re: 2.0 TDCi

Příspěvek od rtep2007 » 15.04.2022 07:34

Dobré sváteční ráno,

kdepak, chci to, abych zjistil v jakém stavu je motor. Už má něco naběháno a tak to chci jako základní diagnostiku. Pak rovnou nechám přeměřit i vstřiky na měřící stolici.

Uživatelský avatar
Permabond
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 03.04.2016 18:43

Re: 2.0 TDCi

Příspěvek od Permabond » 20.04.2022 09:07

Jestli motor funguje naprosto normálně, tak je to zbytečné. :wink:
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů