Ahoj,
řešil jstě někdo seřízení ventilových vůlí na Fiestě MK7 1,25?
Pokud ano, kdy k tomu došlo? (kolik km) a jak se to projevovalo?
Díky za info.
Fiesta MK7 - kontrola ventilových vůli + seřízení
- Juros89
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 31.01.2018 08:05
Fiesta MK7 - kontrola ventilových vůli + seřízení
Focus MK3 1,6Ti-VCT 77kw Candy Red, Fiesta MK7 1,25 44kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fiesta MK7 - kontrola ventilových vůli + seřízení
Nevím, jestli Ti to pomůže, já to řešil na 2.0. Co jsem pochopil, tak pokud si to auto chceš nechat, tak po 150 000 km by se to mělo nechat zkontrolovat, i když některé servisy tvrdí, že to není předepsáno. To stojí asi 3-4 tisíce. Když se to bude muset seřizovat, tak nevím jak na 1.25, ale u 2.0 docela drbačka a drahá sranda. Pokud to necháš být, tak se může něco stát (podpálit ventil) ještě předtím, než si všimneš něčeho divného.
Já šel na kontrolu asi při 175 000 km a bylo vše ok. Bývá to tak v drtivé většině případů.
Já šel na kontrolu asi při 175 000 km a bylo vše ok. Bývá to tak v drtivé většině případů.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů