Chyba P2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Chyba P2000
Ach jo. Tak to zrejme to NOx cidlo nebylo a jsem na ten servis pekne naprdnutej, zacal jsem si myslet, ze chteli udelat rychlej vydelek a tak naslepo vymenili rychle jednu soucastku....
Chyba se totiz vratila. Opet P2000. Takze ~7k vylitlo do komina a zrejme tedy stale stejna chyba neni opravena.
Ma cenu se s tim servisem hadat, ze to co udelali nevedlo k oprave, nebo hledat v jinem servisu pomoc ? (bylo to na servisu v AutoIN)
Napada nekoho na co se zamerit, kdyz to cidlo neni ? Tedy nedovedu si predstavit, ze bych mel takovou smulu a dostal jsem vadny kus, coz povazuju za velmi nepravdepodobne.
Chyba se totiz vratila. Opet P2000. Takze ~7k vylitlo do komina a zrejme tedy stale stejna chyba neni opravena.
Ma cenu se s tim servisem hadat, ze to co udelali nevedlo k oprave, nebo hledat v jinem servisu pomoc ? (bylo to na servisu v AutoIN)
Napada nekoho na co se zamerit, kdyz to cidlo neni ? Tedy nedovedu si predstavit, ze bych mel takovou smulu a dostal jsem vadny kus, coz povazuju za velmi nepravdepodobne.
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3857
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Chyba P2000
Tak jsem se obratem objednal do servisu na "reklamaci" a termin na dovezeni auta do servisu mam zitra.
A ta mrcha jako by to tusila, ze pujde "pod kudlu", mi dneska zhasla grilovany kure, ktere svitilo celou dobu. Tak nevim co v tom servisu mam vypravet za bachorky, to me budou mit za pitomce. Nicmene v diagnostice (forscan) to stale videt je.
Jenze, kdyz vyjdu z logicke uvahy, ze si ted auto prestalo myslet, ze je problem, tak ho asi tezko nameri i v servisu. Tudiz nevim, zda to tam mam vubec nechavat. Nejake napady ?
A ta mrcha jako by to tusila, ze pujde "pod kudlu", mi dneska zhasla grilovany kure, ktere svitilo celou dobu. Tak nevim co v tom servisu mam vypravet za bachorky, to me budou mit za pitomce. Nicmene v diagnostice (forscan) to stale videt je.
Jenze, kdyz vyjdu z logicke uvahy, ze si ted auto prestalo myslet, ze je problem, tak ho asi tezko nameri i v servisu. Tudiz nevim, zda to tam mam vubec nechavat. Nejake napady ?
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30.01.2023 19:53
Re: Chyba P2000
Ahoj, podarilo se nejak uspesne vyresit? Altualne resim stejny problem
- pajke
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 05.04.2014 16:55
Re: Chyba P2000
Ahoj, taky řeším stejný problém, podařilo se to nějak vyřešit? Případně poprosím o nějaké info, moc díky.
Ford Focus MK3.5 ST 2017 - 2.0 EcoBoost
-
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Chyba P2000
Prave dnes (jeste mi tu lezi na stole faktura) jsem si vyzvedl auto ze servisu.
Prvni vymena prvni lambda sondy (ta co je dostupna z prostoru motoru) probehla v cervenci, jenze tim se problem nespravil. Rozsvitilo se grilovany kure na zacatku listopadu zase (takze ca 3 mes od vymeny), opet P2000. Obratem jsem se sice objednal do servisu, jenze meli tak nasvihano, ze mi dali termin az za mesic. Tak jezdim s rozsvicenou kontrolkou a co cert nechtel, 3 dny pred navstevou servisu kontrolka zhasla.
Jejich verdikt: byla tam nejaka stara chyba (dle ForScanu to byla prave ta P2000), tu tedy neresime. Az se to projevi znovu zavolejte, vemem vas obratem.
Takze opet 3 mesice a projevilo se znovu, ted pred 14dny, vzali me na diagnostiku opravdu obratem -> hned druhy den, grilovany kure jeste svitilo.
Verdikt: odesla druha lambda. Tu mi dnes tedy vymenili.
Vite nekdo kde je ta druha lambda ? Chci se na ni kouknout, ale nevim kde mam hledat. Ted mi ji totiz nedali (tu vadnou), takze radeji chci zkontrolovat.
Jinak do vymeny prvni lambdy byla kontrolka motoru schopna svitit ~2.5 tis km (rozsvitila se mi pri ceste na dovolenou, hned za hranicema). A pak svitila do vymeny jeste dalsi tri tydny.
Po vymene prvni sondy se chovani zmenilo (viz vyse), tj svitilo to a pak to zhaslo. Poprve za dlouhou dobu, podruhe za 2 dny.
Prvni ucet za prvni lambdu: temer 7k
Druhy ucet za druhou lambdu 5.1k
Ty dve diagnostiky jsem nastesti ukecal zadarmo.
Co jsem dnes domu prijel, nacetl jsem chyby, zda prijizdim s cistym stitem a tedy nic, pocitac v aute nehlasi nic..
Takze ted zase nastava doba 3 mesicu, kdy to budu obcasne sledovat, zda se to tam znovu neobjevi, doufam ze uz ne.
PS: jeste uvedu asi mozna dulezitou informaci: kod P2000 pro provoz meho auta znamenal jen nervozitu z rozsvicene kontrolky motoru. Jinak se auto chovalo jak dynamikou, tak spotrebou, proste vsim jako normalni auto bez jakekoliv zavady, jezdilo naprosto normalne. Nebyt kontrolky, tak netusim ze se neco deje.
Prvni vymena prvni lambda sondy (ta co je dostupna z prostoru motoru) probehla v cervenci, jenze tim se problem nespravil. Rozsvitilo se grilovany kure na zacatku listopadu zase (takze ca 3 mes od vymeny), opet P2000. Obratem jsem se sice objednal do servisu, jenze meli tak nasvihano, ze mi dali termin az za mesic. Tak jezdim s rozsvicenou kontrolkou a co cert nechtel, 3 dny pred navstevou servisu kontrolka zhasla.
Jejich verdikt: byla tam nejaka stara chyba (dle ForScanu to byla prave ta P2000), tu tedy neresime. Az se to projevi znovu zavolejte, vemem vas obratem.
Takze opet 3 mesice a projevilo se znovu, ted pred 14dny, vzali me na diagnostiku opravdu obratem -> hned druhy den, grilovany kure jeste svitilo.
Verdikt: odesla druha lambda. Tu mi dnes tedy vymenili.
Vite nekdo kde je ta druha lambda ? Chci se na ni kouknout, ale nevim kde mam hledat. Ted mi ji totiz nedali (tu vadnou), takze radeji chci zkontrolovat.
Jinak do vymeny prvni lambdy byla kontrolka motoru schopna svitit ~2.5 tis km (rozsvitila se mi pri ceste na dovolenou, hned za hranicema). A pak svitila do vymeny jeste dalsi tri tydny.
Po vymene prvni sondy se chovani zmenilo (viz vyse), tj svitilo to a pak to zhaslo. Poprve za dlouhou dobu, podruhe za 2 dny.
Prvni ucet za prvni lambdu: temer 7k
Druhy ucet za druhou lambdu 5.1k
Ty dve diagnostiky jsem nastesti ukecal zadarmo.
Co jsem dnes domu prijel, nacetl jsem chyby, zda prijizdim s cistym stitem a tedy nic, pocitac v aute nehlasi nic..
Takze ted zase nastava doba 3 mesicu, kdy to budu obcasne sledovat, zda se to tam znovu neobjevi, doufam ze uz ne.
PS: jeste uvedu asi mozna dulezitou informaci: kod P2000 pro provoz meho auta znamenal jen nervozitu z rozsvicene kontrolky motoru. Jinak se auto chovalo jak dynamikou, tak spotrebou, proste vsim jako normalni auto bez jakekoliv zavady, jezdilo naprosto normalne. Nebyt kontrolky, tak netusim ze se neco deje.
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.05.2020 15:58
-
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Chyba P2000
Dekuji za obrazek, je to to 9G444, tj ta vec za (doufam ze to odhadnu spravne) za katalyzatorem, ta druha cervena.
To tedy je stale dost blizko motoru, ale predpokladam, ze to je viditelne ci pristupne pouze zespod po rozkrytovani spodniho deklu. Coz ?
To tedy je stale dost blizko motoru, ale predpokladam, ze to je viditelne ci pristupne pouze zespod po rozkrytovani spodniho deklu. Coz ?
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Chyba P2000
Tak i po vymene druhe lambdy se chyba zase vratila, dnes se mi zase rozsvitila kontrolka motoru. Zacinam z toho byt zoufaly a chytat se kazdeho stebla.
Nekde jsem na nejakem foru nacetl, ze by to mohla delat i vaha vzduchu s vysvetlenim, ze do motoru priteka jine mnozstvi vzduchu nez nameri vaha vzduchu, nasledne vypocitany vystup spalin se lisi od reality co nameri lambdy... a vysledkem je P2000. Pripadne mi to dost logicky vysvetleni, ale mechanik nejsem, takze to muze byt neci interpretace a realita muze byt uplne jina...
Nekde jsem na nejakem foru nacetl, ze by to mohla delat i vaha vzduchu s vysvetlenim, ze do motoru priteka jine mnozstvi vzduchu nez nameri vaha vzduchu, nasledne vypocitany vystup spalin se lisi od reality co nameri lambdy... a vysledkem je P2000. Pripadne mi to dost logicky vysvetleni, ale mechanik nejsem, takze to muze byt neci interpretace a realita muze byt uplne jina...
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12624
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Chyba P2000
Alana si pozeral?
https://www.youtube.com/watch?v=wb1aEZNj82E
https://www.youtube.com/watch?v=wb1aEZNj82E
-
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Chyba P2000
Ano to jsem uz koukal, sice stejny error kod, tj P2000 a rozsvicena kontrolka, ale u me s autem jinak neni vubec nic.
Mam vymenene obe lambdy, delano v autorizaku, takze urcite v procedure od Fordu je predepsany reset tech naucenych hodnot (tak jak to Alan ukazoval).
Startuje za tepla dobre, za studena dobre. Akceleruje normalne se studenym motorem, tak i s ohratym. Turbo taha krasne, auto neskube.
Spotreba normalni (6.3L/100), olej nestoupa. Proste nic, vubec nic co by i v tom nejmensim ukazovalo na cokoliv jineho. Regenerace filtru probihaji, vloni to uplne bez obtizi proslo STK s nulovym poctem chyb....
Projevem z pohledu ridice (kdyz zavru oci ze sviti kontrolka) je to super auto, ktere chceme vsichni... ALE ta kontrolka.......
Dnes jsem s tim byl u "garaznika", kousek za HK. Garaznik je byvaly pracovnik servisu obou fordu v HK, ted maka sam na sebe a ma dobre hodnoceni, ze to neni pouhy menic dilu. Takze ted to zkusim u nej.
Chybu si nacetl a ulozil do pocitace, nasledne ji smazl (kontrolka mi zhasla...) a rekl ze se urcite projevi znovu. Za cca 3 tydny s tim mam prijet, zacne zkoumani.
Rikal, ze tam bude mit na opravu v dohledne dobe dalsi mondeo se stejnym projevem zavady, tj P2000 a jinak auto se zda ok. Jediny rozdil oproti memu je ten, ze to druhe mondeo ma najeto 250 (moje ma 136). Takze si myslim (= moje domenka) ze tohle bude jeho motivace k oprave. Opravi jedno, bude tusit co se deje s tim druhym... treba to bude ta sama pricina...
Mam vymenene obe lambdy, delano v autorizaku, takze urcite v procedure od Fordu je predepsany reset tech naucenych hodnot (tak jak to Alan ukazoval).
Startuje za tepla dobre, za studena dobre. Akceleruje normalne se studenym motorem, tak i s ohratym. Turbo taha krasne, auto neskube.
Spotreba normalni (6.3L/100), olej nestoupa. Proste nic, vubec nic co by i v tom nejmensim ukazovalo na cokoliv jineho. Regenerace filtru probihaji, vloni to uplne bez obtizi proslo STK s nulovym poctem chyb....
Projevem z pohledu ridice (kdyz zavru oci ze sviti kontrolka) je to super auto, ktere chceme vsichni... ALE ta kontrolka.......
Dnes jsem s tim byl u "garaznika", kousek za HK. Garaznik je byvaly pracovnik servisu obou fordu v HK, ted maka sam na sebe a ma dobre hodnoceni, ze to neni pouhy menic dilu. Takze ted to zkusim u nej.
Chybu si nacetl a ulozil do pocitace, nasledne ji smazl (kontrolka mi zhasla...) a rekl ze se urcite projevi znovu. Za cca 3 tydny s tim mam prijet, zacne zkoumani.
Rikal, ze tam bude mit na opravu v dohledne dobe dalsi mondeo se stejnym projevem zavady, tj P2000 a jinak auto se zda ok. Jediny rozdil oproti memu je ten, ze to druhe mondeo ma najeto 250 (moje ma 136). Takze si myslim (= moje domenka) ze tohle bude jeho motivace k oprave. Opravi jedno, bude tusit co se deje s tim druhym... treba to bude ta sama pricina...
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
- warflyer
- Junior
- Příspěvky: 405
- Registrován: 17.09.2009 11:03
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Chyba P2000
Mě ji garážník taky smazal (NOX hláška... kod chyby sry nevim) někdy po létě 22 ... a už se neobjevila. Zatim. Držim palce i tobě.
Mondeo/2017/2.0TDCi/ST LINE/180PS/Magnetic Gray
Mondeo/2008/2.2TDCi/TITANIUM X SPORT/175PS/Black Pearl
BYLO:
Mondeo/2002/2.0TDCi/130PS/Diamond white/ZETEC-Spacket
Escort/1998/1.6Zetec/16V/90PS/Diamond white
Escort XR3i/1982/1.8Zetec/16V/130 PS/Pearl Black
Mondeo/2008/2.2TDCi/TITANIUM X SPORT/175PS/Black Pearl
BYLO:
Mondeo/2002/2.0TDCi/130PS/Diamond white/ZETEC-Spacket
Escort/1998/1.6Zetec/16V/90PS/Diamond white
Escort XR3i/1982/1.8Zetec/16V/130 PS/Pearl Black
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3857
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba P2000
Mate aktualni kalibraci v PCM jednotce ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Chyba P2000
To asi nemam sanci poznat. Nebo pripadne: jak se to da poznat ?
Ma to nejaky vliv na to, ze by se mela prave projevovat tato chyba ?
Ma to nejaky vliv na to, ze by se mela prave projevovat tato chyba ?
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21.12.2013 11:34
- Bydliště: Praha
Re: Chyba P2000
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli jste už přišel na to co Vám způsobuje tuto závadu. Mám stejný problém.
Děkuji.
Děkuji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů