hm mohl jsem byt v nemecku , takhle zustavam v cechachbladerunner píše: takže foki mal si pravdu
tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Beri
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
Tohle mě asi čeká, praskla mi hadice u řízení, resp. se prodřela o jinou kontakt trubiček železo/hliník/voda a v hliníku dirka, vyměnili mi hadici, ale teď mám hlučnější čerpadlo, protože jsem to zjistil až po 60km jízdě po dálnici, kde jsem volantem tolik nekroutil a nic jsem nepoznal, až když jsem chtěl sjet, tak jsem věděl že je něco špatně.foki píše:o par prispevku výse mas cislo dilu ,je pelsi koupit obe hadice (je to levnejsi a original spojene ) matice ma cislo 6742740 , pokud se s tim bude jezdit dele bez oleje zadre se cerpadlo rizeni .
Tímto bych se chtěl zeptat jestli je nezbytně nutná výměna čerpadla nebo to vydrží např. do jara/léta. Bylo mi řečeno, že třeba na volnoběh půjde řízení hůř, než když je motor v otáčkách a čerpadlo dodává vyšší tlak. Nevím přesně jak je čerpadlo konstruhovaný a jestli nemůže docházet k nějakému dalšímu opotřebovávání ikdyž teď je vše mazaný olejem, tak aby se do oběhu nedostávali třeba nějaký částečky pilin tím jak je čerpadlo "načatý" apod.
Díky, za radu.
Beri
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
-
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 09.02.2008 12:24
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
Stejný problém s netěsnou hadicí, po nastartování zvuk jak z vysavače, při zvyšování otáček se zvuk zesiluje. Takže jsem jel do servisu, dolil mi olej a po víkendu jsem tam zajel znovu na výměnu.
Cena se vším všudy 230€.
A technik mi tvrdil, že se to nestává často.
Nemám s tím najeto ani 60tis. km, tak těžko říct, čím to bylo, nejspíš nekvalitní materiál, špatná série hadic nebo tak něco.
Cena se vším všudy 230€.
A technik mi tvrdil, že se to nestává často.
Nemám s tím najeto ani 60tis. km, tak těžko říct, čím to bylo, nejspíš nekvalitní materiál, špatná série hadic nebo tak něco.
Ford Focus III 1,6 Ekobuřt/110kW Titanium
- bladerunner
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
opäť cez víkend únik kvapaliny z posilovača riadenia
dnes sa na to pozreli v servise a volali mi, že tečie servo - vraj hadice sú OK /som zvedavý / - posledné mesiace servo v krajných polohách volantu trocha pískalo
vybrali von servo /alebo čerpadlo??/ a vraj ho poslali na výmenu za repasované
keď to bude tiecť keď ho namontujú späť, tak ma asi porazí
poreferujem neskôr
P.S.: pri telefonickom rozhovore mi oznámili, že po dobu opravy mi môžu požičať náhradné vozidlo - bez poplatku za nájom, len za spotrebované pohonné hmoty dosť som sa potešil
je pravda, že sa trocha poznám s prijímacím technikom a navyše som tam nedávno dával opravovať iné auto po menšej nehode, takže už na mne /a poisťovni/ trocha zarobili
dnes sa na to pozreli v servise a volali mi, že tečie servo - vraj hadice sú OK /som zvedavý / - posledné mesiace servo v krajných polohách volantu trocha pískalo
vybrali von servo /alebo čerpadlo??/ a vraj ho poslali na výmenu za repasované
keď to bude tiecť keď ho namontujú späť, tak ma asi porazí
poreferujem neskôr
P.S.: pri telefonickom rozhovore mi oznámili, že po dobu opravy mi môžu požičať náhradné vozidlo - bez poplatku za nájom, len za spotrebované pohonné hmoty dosť som sa potešil
je pravda, že sa trocha poznám s prijímacím technikom a navyše som tam nedávno dával opravovať iné auto po menšej nehode, takže už na mne /a poisťovni/ trocha zarobili
Ford Focus II. kombi 2005 1.6 74kW/100k
Peugeot 307 XS hatchback 2002 2.0 HDi 66kW/90k
Peugeot 307 XS hatchback 2002 2.0 HDi 66kW/90k
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22.02.2009 23:10
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
Rád bych oživil staré téma, prakticky mám stejný problém, FF 2006, 1.6 benzín, Servo pískalo, v nádržce se držel olej na minimu. Vyměnili jsme hadice, ale olej se ztrácí dál, je flek na krytu pod motorem. Ale v nádržce zůstane vždycky na MIN nejde zatím níže.
Pořád slyším trochu divný zvuk od čerpadla, které se mi zdá, že je zeshora mastné.
Když se měnily hadice tak jsem nevěděl že je potřeba dát i novou tu matku (6742740) jak to mechanik vyřešil netuším, asi tou starou....
Může být problém tady ? Další možnost co jsem se dočetl je únik přes senzor tlaku ale tam jsem nenašel žádné další info co vyměnit.
Poradíte jak postupovat prosím ? Bojím se že při výměně té matky by se poškodila nová hadice.
Díky
Pořád slyším trochu divný zvuk od čerpadla, které se mi zdá, že je zeshora mastné.
Když se měnily hadice tak jsem nevěděl že je potřeba dát i novou tu matku (6742740) jak to mechanik vyřešil netuším, asi tou starou....
Může být problém tady ? Další možnost co jsem se dočetl je únik přes senzor tlaku ale tam jsem nenašel žádné další info co vyměnit.
Poradíte jak postupovat prosím ? Bojím se že při výměně té matky by se poškodila nová hadice.
Díky
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
Myslím, že to bude matkou, také jsem ji kuli tomu před pár rokama měnil.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22.02.2009 23:10
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
A je možné ji vyměnit bez toho aby se poškodila hadice ? Někdo tady psal, že se musí rozřezat když se sundává. Díky
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 18.01.2022 11:26
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
Taky mi včera začal kapat olej z řízení. Přesně u té matice. Senzor tlaku jsem měnil loni, protože přes něj tekl olej ven. Není mi jasné jak je to s výměnou matky, ale podle mě musí jít vyměnit bez problému. Hadice se podle všeho prodává bez matky, která se tam nasune - tedy musí jít i vysunout ven a dát jinou, případně vyměnit jen těsnění.
Někdo nějakou zkušenost se sundáním matky?
Jak tam ta trubka vevnitř vůbec drží? Musí se udělat pertl po nasunutí matky na novou trubku?
Někdo nějakou zkušenost se sundáním matky?
Jak tam ta trubka vevnitř vůbec drží? Musí se udělat pertl po nasunutí matky na novou trubku?
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22.02.2009 23:10
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
Někde jsem tady četl, že se ta matka musí rozřezat, což bych čekal že poškodí ty trubky. CO mě napadlo že ten pertl se tam udělá našroubováním sám a proto nejde dolů. Což by ale znamenalo - a toho se bojím- že výměna té matky by znamenala ještě jedny nové hadice a to by mě škráblo
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaková hadica posilovača riadenia - tečie
JJ mění sw to myslím komplet s hadicema.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů