1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.05.2023 13:46
1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Dobry den prajem,
dakujem za prijatie. Som fanusikom Fordu od cias tatkovho Escortu. S manzelkou sa obzerame po II. aute do rodiny s ocakavanym najazdom do 10k km rocne, a vyslo nam to na jazdeny C-Max. Kedze neoblubujem naftove auta a nerad by som take kupoval s velkym najazdom, hladam C-Max s 1.0 Ecoboost vo vykonnejsej verzii 92kW.
Dnes som kontaktoval jeden inzerat - rocnik 2016, cca 80k kilometrov. Okrem nejakych drobnych poistnych udalosti auto nebolo burane, ale telefonicky napriamo mi majitel auta povedal cca toto: Na jar tohto roku si auto vypytalo novu palivovu(vodnu?) pumpu, cez staru presakoval benzin do oleja, v ktorom sa kupe rozvodovy remen, ktory tymto degradoval. Odporucili nam teda jeho vymenu. Auto je cerstvo po vymene rozvodov.
Co, okrem degradacie rozvodov, mohla poskodena palivova pumpa sposobit? Oplati sa vobec tymto vozom zaoberat? Je normalne na 1.0 92kW tak skoro menit rozvody?
Dakujem.
dakujem za prijatie. Som fanusikom Fordu od cias tatkovho Escortu. S manzelkou sa obzerame po II. aute do rodiny s ocakavanym najazdom do 10k km rocne, a vyslo nam to na jazdeny C-Max. Kedze neoblubujem naftove auta a nerad by som take kupoval s velkym najazdom, hladam C-Max s 1.0 Ecoboost vo vykonnejsej verzii 92kW.
Dnes som kontaktoval jeden inzerat - rocnik 2016, cca 80k kilometrov. Okrem nejakych drobnych poistnych udalosti auto nebolo burane, ale telefonicky napriamo mi majitel auta povedal cca toto: Na jar tohto roku si auto vypytalo novu palivovu(vodnu?) pumpu, cez staru presakoval benzin do oleja, v ktorom sa kupe rozvodovy remen, ktory tymto degradoval. Odporucili nam teda jeho vymenu. Auto je cerstvo po vymene rozvodov.
Co, okrem degradacie rozvodov, mohla poskodena palivova pumpa sposobit? Oplati sa vobec tymto vozom zaoberat? Je normalne na 1.0 92kW tak skoro menit rozvody?
Dakujem.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4809
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Je když se jezdí hodně krátký trasy a pokud by byl zdegradovanej hodně a jeho kusy byly už v olejový vaně,tak to ucpe olejový sací koš a v krajním případě se zadře nebo přidře motor.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.05.2023 13:46
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Dakujem za reakciu. Ma teda zmysel sa predavajuceho dopytovat na to, ci bola cistena vana a olejovy saci kos? Alebo radsej ruky prec od auta?
-
- Test driver
- Příspěvky: 4809
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Záleží jak moc ten řemen byl už rozleptanej.Bejt po mým,tak bych na krátký trasy tenhle motor nebral a uvažoval bych spíš o naftě,ikdyž ta na couračky taky moc není.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Marlosk
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18.10.2020 08:40
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Jako druhé auto do rodiny (tj. i pro krátké jízdy ) si dobře dovedu představit i 1.6 ti-vct, ideálně verze buď 77 nebo líp 92kw, s výhodou levných rozvodů a příjemného chodu. Akorát se ji neboj po zahřátí vytáčet , aby pěkně jela .
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Spíš bych si zjistil kde ty rozvody delali
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 789
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
Na krátké jízdy ala kolem komína naftu rozhodně nebrat.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: 1.0 92kW v C-Maxe po vymene rozvodov pri 80k km
od toho ruce pryč... motor bude před smrtí. u ecoboostů jsou opravy s cenovkou více než nesympatickou. Většinou se mění polomotor atd. Hlavně 1.0 EB je dost choulostivý motor.Bon_Wiwan píše: ↑12.05.2023 13:53 Dobry den prajem,
dakujem za prijatie. Som fanusikom Fordu od cias tatkovho Escortu. S manzelkou sa obzerame po II. aute do rodiny s ocakavanym najazdom do 10k km rocne, a vyslo nam to na jazdeny C-Max. Kedze neoblubujem naftove auta a nerad by som take kupoval s velkym najazdom, hladam C-Max s 1.0 Ecoboost vo vykonnejsej verzii 92kW.
Dnes som kontaktoval jeden inzerat - rocnik 2016, cca 80k kilometrov. Okrem nejakych drobnych poistnych udalosti auto nebolo burane, ale telefonicky napriamo mi majitel auta povedal cca toto: Na jar tohto roku si auto vypytalo novu palivovu(vodnu?) pumpu, cez staru presakoval benzin do oleja, v ktorom sa kupe rozvodovy remen, ktory tymto degradoval. Odporucili nam teda jeho vymenu. Auto je cerstvo po vymene rozvodov.
Co, okrem degradacie rozvodov, mohla poskodena palivova pumpa sposobit? Oplati sa vobec tymto vozom zaoberat? Je normalne na 1.0 92kW tak skoro menit rozvody?
Dakujem.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů