Posilovač řízení - servo
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.08.2020 12:33
Re: Posilovač řízení - servo
Zdravím přišel jsem se zeptat dnes jsem najel 100km dorazil jsem domů bez problémů ale pak jsem potřeboval odjet ujel jsem asi 2km probliklo mě ABS projel jsem takové esicko a na budících se mě rozsvítilo servo chyba a už nefunguje posilovač a i rádio se viplo a Zaplo. Tak jsem z s velkou námahou se dokodrcal domů. Doma jsem vipl motor a chtěl znova nastartovat a už to ani nenastartovalo . Koukal jsem na nádobku serva asi je to u minima ale nikde okolo nádoby není vidět olej . Tak se chci zeptat co by to mohlo být za problém děkuji za odpověď mám Ford Focus MK2 combi 1.6 TDCi 80kw
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13243
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Posilovač řízení - servo
Najdi poblíž někoho klidně s obyč diagnostikou a načti chyby.
Jinak takové divy umí i konektor budíků, pomůže jeho přepájení. Hledej tady na fóru, už se to tady řešilo.
Jinak takové divy umí i konektor budíků, pomůže jeho přepájení. Hledej tady na fóru, už se to tady řešilo.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13154
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Posilovač řízení - servo
Je mozne, ze ti umrel alternator jazdil si na baterku. Teraz ju mas teda v haji. Ak ju chces zachranit, okamzite ju dobi. Inak zasulfatuje. Alternator ries potom.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13243
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Posilovač řízení - servo
Omrkni dotažení kontaktů na baterce.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Junior
- Příspěvky: 379
- Registrován: 23.01.2020 22:47
Re: Posilovač řízení - servo
Nebo mrtva baterka. Pokud to nehejbe starterem, bude problem nekde kolem baterky. Nebo ten alternator, mladymu taky zdechnul a kontrolka se ani nerozsvitila, dojel domu par km bez posilovace a pak uz to ani nenastartoval.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.08.2020 12:33
Re: Posilovač řízení - servo
Tak to asi byla baterka co jsem měl byla úplně kaput tak snad to bude v pořádku děkuji za radu
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.09.2022 21:23
čerpadlo posilovače řízení ford fokus 1,6i 74KW r.2009
může někdo poradit jak sundat řemenici s tohoto čerpadla - nemůžu povolit zajišťovaci šroub - je tam pravý nebo levý závit - díky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.12.2013 20:29
Kapalina posilovače řízení přes MAX rysku - je to problém?
Předem děkuju za radu. Dolil jsem kapalinu do posilovače řízení, jenže hodně přes MAX rysku. Mám to odsát a nebo to mám nechat být?
Jde mi o to, jestli hrozí nějaké poškození (např zvýšením tlaku v systému). Díky
FF, 1,6 74 kw, rv 2007
Jde mi o to, jestli hrozí nějaké poškození (např zvýšením tlaku v systému). Díky
FF, 1,6 74 kw, rv 2007
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13243
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Kapalina posilovače řízení přes MAX rysku - je to problém?
Ty rysky tam k něčemu asi budou, takže bych to radši odsál.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.12.2013 20:29
Re: Kapalina posilovače řízení přes MAX rysku - je to problém?
Tak jsem to radši odsál
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.03.2023 21:11
Posilovač řízení - elektroservo
Ahoj,
Mám Fofo MK2 1.8 TDCi, mám problém s posilovačem. Pročítal jsem celé toto téma, chtěl bych se zeptat, na co bych se měl zaměřit nejdříve.
Mám problém se zasekáváním volantu v neutrální poloze. Při stání na místě jde volant z neutrální polohy doprava bez jediného problému, doleva musím minimální sílu pro překonání toho zaseknutí. Je slyšet i lupnutí. Od té doby jde až do plného vytočení kol posilovač krásně z lehka bez jediného pazvuku. Na pravo jde také velmi z lehká a bez žádných zvuků. Jakmile ale jedu rychleji, překonání toho zaseknutí je potřeba větší síla. Například při 110km/h doprava je cítit lehké škubnutí a pak jde volant naprosto hladce, doleva nejde skoro utrhnou, jak kdyby se volant zablokoval. Po překonání jde volant opět bez problémů. Vždy je to jen z neutrální polohy volantu. Při té vyšší rychlosti se musí překonat volant oběma rukama.
Kola jsou vyvážené, na geometrii jsem ještě nebyl. Volant mi ale i tak malinko i při malé rychlosti "vibruje". Při jízdě je to ale minimální.
Při vypnutém motoru při otáčení kol není slyšet žádné lupání, žádné divné zvuky. Tím jsem si chtěl vyloučit, že pokud bych slyšel nějaké loupání či by kolo pro pootáčení poskakovalo, mohlo by být ještě něco na uložení tlumičů atd....
Na nádržku jsem se ještě nedostal, nebylo nic moc počasí na to abych sundaval světlo. Kdyby bylo málo oleje v nádržce, čerpadlo by asi bylo hlučné při plném vytočení.
Mám se nejdříve pokusit vyměnit elektroservo? Nebo jít nejdříve na geometrii? Na co bych se měl nejdříve zaměřit, než začnu měnit řízení.
Děkuji moc za radu, snad jsem vše napsal srozumitelně.
Mám Fofo MK2 1.8 TDCi, mám problém s posilovačem. Pročítal jsem celé toto téma, chtěl bych se zeptat, na co bych se měl zaměřit nejdříve.
Mám problém se zasekáváním volantu v neutrální poloze. Při stání na místě jde volant z neutrální polohy doprava bez jediného problému, doleva musím minimální sílu pro překonání toho zaseknutí. Je slyšet i lupnutí. Od té doby jde až do plného vytočení kol posilovač krásně z lehka bez jediného pazvuku. Na pravo jde také velmi z lehká a bez žádných zvuků. Jakmile ale jedu rychleji, překonání toho zaseknutí je potřeba větší síla. Například při 110km/h doprava je cítit lehké škubnutí a pak jde volant naprosto hladce, doleva nejde skoro utrhnou, jak kdyby se volant zablokoval. Po překonání jde volant opět bez problémů. Vždy je to jen z neutrální polohy volantu. Při té vyšší rychlosti se musí překonat volant oběma rukama.
Kola jsou vyvážené, na geometrii jsem ještě nebyl. Volant mi ale i tak malinko i při malé rychlosti "vibruje". Při jízdě je to ale minimální.
Při vypnutém motoru při otáčení kol není slyšet žádné lupání, žádné divné zvuky. Tím jsem si chtěl vyloučit, že pokud bych slyšel nějaké loupání či by kolo pro pootáčení poskakovalo, mohlo by být ještě něco na uložení tlumičů atd....
Na nádržku jsem se ještě nedostal, nebylo nic moc počasí na to abych sundaval světlo. Kdyby bylo málo oleje v nádržce, čerpadlo by asi bylo hlučné při plném vytočení.
Mám se nejdříve pokusit vyměnit elektroservo? Nebo jít nejdříve na geometrii? Na co bych se měl nejdříve zaměřit, než začnu měnit řízení.
Děkuji moc za radu, snad jsem vše napsal srozumitelně.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15.04.2024 15:32
Posilovač řízení - nekomunikuje
Zdravím koupil sem focuse 1.6 TDCi r.v.:05 a před nedávnem se mi stalo to že auto za jízdy chcíplo a nešlo nastartovat. Po nějaké době se to podařilo rozjet. Ale udělalo to ještě asi 2x. Nyní nejde servo na budikach svítí kontrolka a s diagnostikou nekomunikuje. Poradí někdo co s tím ? Hledal sem zde ale nic nezjistil.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23942
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Posilovač řízení - servo
zkontrolovat pojistky, zkouknout konektory na servu ... a ano, nekdy servo odejde
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.03.2018 20:20
nefunkční elektrohydraulický posilovač řízení
Zdravím všechny zdejší borce. Máme doma focuse 1.6TDCI 80KW 2005. Přestal jít posilovač řízení. Večer při parkování vše ok. Ráno po nastartování nešel posilovač. Po běžné kontrole proud do motorku jde pojistky OK.Byl tam poškozený drát od snímače na hřebeni řízení po opravě stále nejde posilovač Závady to píše už jen dvě Jednotka EPS B1342-F0 a B2477-E0 Nejsem si jistý jestli je posilovač ko,jestli může odejít jednotka jen tak sama od sebe do rána a když dám jinou z vrakoviště jestli se tam musí něco kodovat.Moc děkuji za odpověď.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23942
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: nefunkční elektrohydraulický posilovač řízení
cerpadlo posilovace muze odejit zcela necekane
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů