
Nebo se musí měnit celý panel?
Sundej si ten plast pod steracem a pod nim je ten konektor. Nebo ho taky muzes videt, kdyz si posvitis uplne do rohu toho plastu, ten konektor tam je videt, ale muze tam byt i priprava na vyhrivane trysky ostrikovacu, tak se musis podivat poradne. Pak se podivej do pojistkove skrine u baterie, v manualu si najdi cislo pojistky (50A), pokud tam neni, tak to misto pro ni by melo mit osazene kontakty a mela by tam byt zleva druha rada pro relatka a osazene kontakty, pokud nemas ostrikovace svetel nebo tu pripravu na celni sklo, tak tam tu radu asi mit nebudes vubec. Dam ti tady nejake fotky.Miky píše:Ztrávil jsem dnešní večer hledáním odkazu s fotkou, jak lehce poznat přípravu pro vytápění podle konektoru u skla, ale nenašel. Neměl jsem štěstí, asi to bylo někde jinde.
Už když jsem auto kupoval jsem to chtěl, ale nešlo už doobjednat. Stále mi to vrtá v hlavě, jak to dodělat.
ja tam predpripravu mam,tak by si mal mat aj ty "Gold-aku"Miky píše:Ztrávil jsem dnešní večer hledáním odkazu s fotkou, jak lehce poznat přípravu pro vytápění podle konektoru u skla, ale nenašel. Neměl jsem štěstí, asi to bylo někde jinde.
Už když jsem auto kupoval jsem to chtěl, ale nešlo už doobjednat. Stále mi to vrtá v hlavě, jak to dodělat.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host