turbo do FFI 1.8 16v

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 27.01.2011 14:35

Ja jsem se vydal cestou turba.Zatim jsem se do moji 1.6 zmohl na nový notor od Ford Racing Performace Parts,když už turbo tak rovnou do 2.0 :twisted:
http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=4989

Ještě potřebuješ toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JE-Pisto ... 3ef450d9ec

Dále mám zamluvenou programovatelnou jednotku za 18 000 s kabeláží
http://www.omextechnology.co.uk/Ecus/600/omem600.htm

To oč tu jde :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-01-02 ... ccessories

Převodovka s poloosama zvládne max 250ihákú!
Teď si to spočítej a to ještě nejni vše.Kupa čidel,budíkú,hadiček,kabelú,brzdy,podvozek,rozpěra,chladič+oil chl.,silenbloky,kolesa,výfuk.
Jestli ještě něco chceš vědět,tak sem s tim.

PS:A ještě skořepiny,vícebodové pásy,aby tě to stádo koní nevykoplo ze sedla.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od cr4sh3r87 » 28.01.2011 07:57

Luuker: Jsi vyhodil tolik peněz za obyč sériovej motor a ještě k tomu ho chceš turbit? To je úplná škoda peněz a zvlášť na projektu kterej tu nikdo nestavěl.

Hodnotil bych to asi takto:
- Novej motor je uplně zbytečná investice
- Turbo kit z ebay s turbem T3/T4 je naprosto zbytečná investice (nepoužitelné)
- Střeva motoru je pěknej výběr, ale na co novej motor když budou nový střeva, to nechápu
- Jednotku bych taky vybral jinou

Bejt tebou radši na to kašlu. Netuším kdo ti to bude ladit, ale riziko že ten motor umře je docela velký. Navíc za to naladění dáš tolik peněz že se ti protočej oči.

Že si radši nekoupíš RS.... Vyjde levnějc... Nebo bořený RS a motor se vším přeházet, a za ušetřený peníze se pořádně ožer :cooler:
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 28.01.2011 17:21

Tak opravdu jediný cím ti dám za pravdu v tom cos napsal je,že to T3/T4 bude jen kopie garret,ale ty ostatní nesmysli to snad nemyslíš vážně.
Ten motor,jsem dokázal sehnat komplet za 25klackú ,tak proč ne???Moje stávající 1.6 má ještě jeden háček a to je slaboučičká převodovka IB65 či co.Na dvoulitru je MTX a snese 250ps hmm už chápeš?A nemluvě o tom že je to na takovýhle úpravy oblíbený motor.Co k tý jednotce mě táhne?Proč si někdo koupí radši BMW a né VW?(metafora)
RS?Dobrý,ale moc si s tim nevyhraju a já stejně radši fungl :cooler:
A co na tom pořád vidmo složitého,jednou to je vášeň.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od HmerX » 28.01.2011 19:18

Luuker píše: A co na tom pořád vidmo složitého,jednou to je vášeň.
Jestli Ti není líto těch peněz pak do toho, jsem téhož názoru ... Není umění koupit lepší auto .. ale ze stávajícího udělat lepší :palec_nahoru: Přeju hodně zdaru :wink:
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od cr4sh3r87 » 28.01.2011 19:39

Luuker píše:Tak opravdu jediný cím ti dám za pravdu v tom cos napsal je,že to T3/T4 bude jen kopie garret,ale ty ostatní nesmysli to snad nemyslíš vážně.
Ten motor,jsem dokázal sehnat komplet za 25klackú ,tak proč ne???Moje stávající 1.6 má ještě jeden háček a to je slaboučičká převodovka IB65 či co.Na dvoulitru je MTX a snese 250ps hmm už chápeš?A nemluvě o tom že je to na takovýhle úpravy oblíbený motor.Co k tý jednotce mě táhne?Proč si někdo koupí radši BMW a né VW?(metafora)
RS?Dobrý,ale moc si s tim nevyhraju a já stejně radši fungl :cooler:
A co na tom pořád vidmo složitého,jednou to je vášeň.
Motor je za ty prachy super, na netu jich pár lítalo taky za ty prachy.
V převodovce máš pravdu, IB5 je slaboch. MTX snese i 1000hp, zaleží jen na krouťáku jakej přenáší.
Ono mi jde hlavně o to že to bude stát hromadu peněz aby to něco vydrželo a kovaným vnitřkem to nekončí. Na Turbo projekt je potřeba daleko víc věcí vyměnit a ne jen písty s ojnicema. Ty prachy co do toho nastrkáš, za to by jsi měl RS a ještě by ti zbylo na úpravy a hlavně by jsi byl uplně někde jinde a hlavně by to vydrželo víc jak 20tkm.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3167
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od ZonixX » 28.01.2011 19:52

tak za prvni, jak psal crasher, ten kit z eBay je totalne nepouzitelna hromadka odpadu.. za druhe, ono to jaksi neni pouze o kovanych vnitrnostech (pisty, ojnice), sroubech na hlavu, tesneni, ale treba o takove "drobnosti", jako je vyvazeni celeho klikoveho mechanismu (jine hmotnosti komponentu = rozhozeny balans), prace na hlave a ventilech, vstriky a palivova pumpa naprosta nutnost, pac tam ze serii jednoduse nedostanes dostatek paliva.. zakazkova downpipe a vubec cely vyfuk, abys to rozchodil, komplet nova "ostra" spojka.. ve vysledku vetsi skrtici klapku, kvuli rapidne vetsimu objemu vzduchu a pravbdepodobne dalsi cidla (MAF,...), nemluve o uprave kastle, at to tam cele narves :D cele ladeni je samo o sobe poradny porod a to nemam na mysli vzrusene pobihani na brzde :D ...koupil bych si RS a z toho rval nejaky vykon ;) je rozdil zacinat na 200k a za tezke prachy se dostat na 300+ koni, nez zacinat na 130k a za tezke prachy se dostat tesne pod 200k :D :D teda kdyz se to nepo*ere :lol:
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 14:40

S tím vyvážením to nebude takové peklo,to se dělá i při běžné výměně takovýchto částí.Věřím,že zrovna ten set pístú a ojnic patří mezi ty nejlepší hlavně JE,takže tam se ty vyváženosti pohybuji v rozmezí 1gramu.Navíc upravují kompresní poměr.Těsnění jak říkáš kovové,ale na ventyli a pružiny u takového přeplnění,nemusím ani sáhnout.Vztřiky to je jiná,ale všeho je po netu mraky.Klapka muze zustat,to by taky nemělo smysl.A ta jednotka co jsem nahazoval do odkazu,je přímo na ten motor,bylo to kupované spolu s motorem do jednoho projektu.Ten chlápek co mi to prodal řekl,že to turbo k tomu nejni problém,v anglii to dělají celkem běžně.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pbjun » 29.01.2011 19:42

cr4sh3r87: nevim dle ceho soudis ze novy motor jsou vyhozene prachy? Ja mam taky novy motor a jak jezdi :) Jinak kdyz si s tim nekdo chce hrat a poskytne tady veskerou dokumentaci (fotodokumentaci) tak je to pro toto forum jen prinosem.
A k tem nakupum - lepsi je mit novej blok a novou hlavu kdyz do toho chces foukat... Ta turbo sada je fakt na nic, zatim co lide sli cestou koupeneho turba a prekopani svodu a podobne - proste samo domo a myslim ze to vyjde daleko levneji a vysledek bude lepsi. RJ vyber tu kterou Ti tady nekdo odladi - pokud jdes cestou nekoho kdo toto uz delal, sezen si mapy ktere jezdi a dle nej nakup dily a uprav motor - usetris. Do kastle to samozrejme dostane vpoho, jsou silenci kteri tam narvou V8. Brzdy samozrejme budes potrebovat poradne - hodne velka investice... Ale jinak pokracuj a uvidime.

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 20:28

Do té jednotky se dá soft. stáhnout z netu,každý kdo se vyzná v kompu a principech motoru,to zvládne sám a maj i návod na instalaci.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od cr4sh3r87 » 29.01.2011 21:00

pbjun: Jenže ty máš uplně jinej případ kterej s tímhle nemůžeš srovnávat. Tady jde o to že koupil motor, za docela nemalý prachy, do kterýho narve stejně nový střeva. Není důvod mít novej blok a novou hlavu, proč taky, lepší a levnější je, sehnat jetej motor, udělat hlavu, udělat výbrus přesně na nový písty a hotovo. A bude mít jistotu že písty choděj jak mají. + samozřejmě další věci spojený s tím co tam příjde..

Když to tady tak čtu tak tohle dopadne špatně. Stáhnutí map z netu atd.... No upřímnou soustrast... K tomuhle už není třeba se vyjadřovat... Turbo projektům fandím, ale tomuhle ne, když něco dělat tak pořádně... A vsadím se o co chcete ale tohle jezdit prostě nebude pokud se bude držet postupu který napsal hned prvně. :dih:
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pbjun » 29.01.2011 21:19

Novy je novy :) Ale ty mapy sem myslel tak, ze by musel jet presne podle nejakeho projektu a to co dela je presna kopie - pak se da cca pouzit nejakou mapu z toho daneho projektu, ale kazdy motor je jiny to vime vsichni takze odladeni na brzde s profikem a cenou pres 50tis ho nemine pokud chce at to fakt k necemu je...

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 21:30

V tom si ty mapy si tam vytvoříš sám na základě podkladú a veličin, který si tam nastavýš.třeba obsah válce,plnící tlak.ono je to dost inteligentní a samo se to "učí"
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od cr4sh3r87 » 29.01.2011 21:37

To nemyslíš vážně? :dih:

A zčeho si to ty hodnoty vezme? Když tam ty nejduležitější čidla nemáš a ani je tam nepřiděláš, pač to nejde....
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pbjun » 29.01.2011 21:54

Konkretne toto co si ted napsal je blbost :wallbash: Ver mi, ze odladeni jednotky na miru skutecne neni zadna prdel a neni to jen o zdvihu a podobne... Dulezite jsou i hodnoty ruznych teplot a podobne, to rovnou muzes ridit odporem v krabicce....

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 21:57

:D
ta jednotka je napojená na veškery snimače včetně teploty.Viz schema v odkaze :bebng:
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů