GOLD EAGLE Super Octane Boost

Moderátor:phofy
Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od moskito » 21.05.2011 22:34

No tak Octane Boost dobrej, ale vzhledem k ceně se to nevyplatí... Zato tohle od Miller oils je pecka!
21052011703.jpg
Stojí to 500Kč a naaditivujete tím 500l benzínu.
Prodává to můj kámoš tady v Liberci, tak když tak dejte vědět, kdo by to chtěl vyzkoušet.
Za ty detonace z výfuku to fakt stojí! :mrgreen:
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Uživatelský avatar
Zdwora
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3001
Registrován: 26.07.2009 15:07
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od Zdwora » 21.05.2011 22:43

Takze to nalejes do 95ky a pak je citit naka zmena?
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od moskito » 21.05.2011 23:36

Hele jo. Auto má tišší a pravidelnější chod. Krásně práská do vejfuku.
Na výkonu to já už moc nepoznám... :wink:
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Devilstorm
.
.
Příspěvky: 1093
Registrován: 03.03.2010 13:54

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od Devilstorm » 21.05.2011 23:47

Hmm, tohle už je zajímavější než ten ultra mega booster. Takže s Millerem spokojenost? Ten VIF už teda asi zkoušet nebudeš, když si s tímhle spokojen? :) Docela rády bych to taky zkusil, akorát nevím jestli to u mojí seriovky bude mít nějaký efekt...

Uživatelský avatar
Zdwora
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3001
Registrován: 26.07.2009 15:07
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od Zdwora » 22.05.2011 00:06

Me by to taky lakalo, ikdyz taky nevim jestli to u moji liny stary seriovky bude mit efekt, asi stejnej jako drazsi benziny, aditiva?
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od moskito » 22.05.2011 11:33

Právě, že si myslim, že u sériovky to poznáš nejvíc, protože si všimneš i malýho nárůstu výkonu.
Dražší benzíny se moc nekupujou, tudíž mají menší výtoč a degenerujou. Tzn. koupíš si Natural 98 a ve skutečnosti tankuješ třeba 96 oktanů.
Kdežto Natural 95 má velikou výtoč a většinou má třeba 96 - 97 oktanů, takže když pak ještě naaditivuješ, tak se ve skutečnosti dostaneš hravě na těch 98 oktanů. :palec_nahoru:
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

emve
.
.
Příspěvky: 130
Registrován: 15.09.2010 22:50

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od emve » 22.05.2011 12:59

moskito píše:Právě, že si myslim, že u sériovky to poznáš nejvíc, protože si všimneš i malýho nárůstu výkonu.
Dražší benzíny se moc nekupujou, tudíž mají menší výtoč a degenerujou. Tzn. koupíš si Natural 98 a ve skutečnosti tankuješ třeba 96 oktanů.
Kdežto Natural 95 má velikou výtoč a většinou má třeba 96 - 97 oktanů, takže když pak ještě naaditivuješ, tak se ve skutečnosti dostaneš hravě na těch 98 oktanů. :palec_nahoru:
To mi připadá jako informace z počátku 90.let. ČOI kontroluje i N98 a ve zveřejněných výpisech z kontrol žádné nesrovnalosti u N98 nebyly. A nedodržení oktanového čísla je snad nejzávažnější přestupek. Spíš se dnes mluví o tom, že i běžné N98 mají reálně 99 až 100+ oktanů. Já mám třeba s palivy Carrera 100 a Verva 100 pozitivní zkušenosti. Měřil jsem s nimi pružnost u chipnuté 1,8T a rozdíly oproti N95 byly znatelné. I chod motoru byl se 100-oktany lepší (lehké zacukání při prudké akceleraci na N95). Náhodou jsem narazil na pojednání o OMV Carrera 100.
Začnu takto. Dříve než byla zavedena povinnost přimíchávat do fosilních paliv určité procento biosložek, se zcela jistě používala ve velké míře aditiva na zvyšování oktanového čísla (čímž nechci říct, že se nyní již nepoužívají). Ale tím, že se od roku 2008 začaly do benzínů povinně přimíchávat biosložky typu bioethanol, bioethery - kyslíkaté sloučeniny, došlo k omezení těchto typů aditiv, protože jde o sloučeniny, které samy o sobě významně zvyšují hodnotu oktanové čísla benzínu. To je jedna z nesporných výhod těchto biosložek.

Jak již psal pan Bína, v prémiovém produktu OMV Carrera 100, který se mimojiné na čerpací stanice v České republice dováží výhradně z Rakouska, ze skladovacích kapacit v Lobau a St. Valentinu, je dosaženo vyššího oktanového čísla vyšším obsahem vysooktanových uhlovodíkových, případně kyslíkatých složek (v tomto případě se přimíchává ETBE - Ethyl-tercbutylether). Dále je benzín Carrera 100 nadstandardně aditivován směsí přísad na zlepšení čistoty, snížení tření a antikorozní přísady. Ne tedy aditivy na další zvýšení oktanového čísla! (Pozn. - neplatí obecně, vztahuje se to k našemu prémiovému palivu OMV Carrera)!

Do benzínu lze přimíchávat jako biosložku biolíh, nebo také výše zmiňovaný ETBE. Obě zmiňované biosložky zvyšují oktanové číslo, ale vedle této vlastnosti mají taktéž své nepříjemné stránky.

Líh má oproti benzínu podstatně nižší energetický obsah, což má přímý vliv na spotřebu paliva. Dalším hlavním problémem směsí líh-benzín je citlivost směsi na přítomnost vody, která se ochotně mísí s lihem v benzínu obsaženým, ne však s benzínem. To pak vede k separaci lihové a benzínové fáze v nádržích vozidel a to může mít významný dopad na snížení oktanového čísla. Líh s rozpuštěnou vodou je navíc korozivní a při nízkých zimních teplotách může díky přítomnosti vody docházet v palivovém systému vozidla k zamrzání paliva.
Problémy s lihobenzinovými palivy lze poměrně úspěšně eliminovat, pokud se k mísení s benzinem nepoužije samotný biolíh, nýbrž jeho reakční produkt s izobutenem – etyl-tercbutyleter (ETBE). Izobuten je petrochemický produkt – nikoliv bioprodukt, takže ETBE vzniklý jeho reakcí s biolihem je biosložkou jenom z takové části, která odpovídá podílu biolihu zabudovanému v ETBE (tj. cca ze 47 %). Oproti lihu má ETBE vyšší oktanové číslo, vyšší energetický obsah (výhřevnost), menší tlak par a s benzinem se dobře mísí za vzniku stabilní směsi, necitlivé na přítomnost vody. Výroba ETBE je však omezena dostupným množstvím izobutenu.
Takže tím, že se v prémiovém benzínu OMV Carrera 100 používá jako biosložka ETBE, který se vyznačuje malou afinitou vůči vodě a tím pádem nehrozí separace, nemůže tím pádem dojít ani ke snížení oktanového čísla. Navíc v tomto palivu se nepoužívají aditiva ke zvýšení oktanového čísla, tudíž nehrozí snížení oktanového čísla ani těkavostí aditiv.
Dalo by se říci, že náš prémiový produkt OMV Carrera 100, u kterého navíc GARANTUJEME oktanové číslo min. 100 (nikdy není pod 100 - viz atesty z rafinérií na čerpacích stanicích), lze právě z důvodu využívání ETBE jako biosložky skladovat v uzavřených nádržích, za nepřístupu vzduchu a světla bez jakékoliv újmy na kvalitě minimálně 1 rok, ale spíše déle (klidně až 2 až 3 roky).
U benzínů s obsahem biolihu je to jiné, dokonce vyšla nová technická norma na podmínky skladování a doporučené doby použitelnosti a zde se doporučuje doba použitelnosti 3 měsíce od data prodeje právě z výše popsaných důvodů - významná ochota lihu vázat vlhkost/vodu. U takovýchto benzínů je pak i relevantní otázka snižování oktanového čísla...
Na základě výše uvedených faktů Vám mohu vřele doporučit tankování našeho prémiového benzínu OMV Carrera 100, který je na všechny naše ČS dovážen přímo z rafinérie z Rakouska a neobsahuje jako biosložku biolíh, ale ETBE, což je akceptováno rovněž jako biosložka, ale nemá negativní vlastnosti jako biolíh, tudíž by se ani hodnota oktanového čísla v průběhu skladování neměla snižovat.
Doufám, že jsem Vám na Váš dotaz dostatečně fundovaně odpověděla.
Focus ST

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od moskito » 22.05.2011 14:42

Otázka je kolik je na tom pravdy. :|
No každopádně pořád vychází lépe tankovat N95 a sám si ji aditivovat, protože cena prémiových benzínů je už naprosto šílená! :?
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Uživatelský avatar
Zdwora
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3001
Registrován: 26.07.2009 15:07
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od Zdwora » 22.05.2011 14:51

Ja bych to tvoje tvrzeni klidne generalizoval na cena vsech benzinu je silena, teda spis dan na ne naparena :palec_dolu:
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek

Uživatelský avatar
Cogito
Junior
Junior
Příspěvky: 483
Registrován: 20.02.2011 23:37
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od Cogito » 22.05.2011 16:14

sakryš....že bych si tu svojí jednašestku naaditivoval a udělal nějakej mega muscle boom... :hhura: :D
Zdwora: Musíš to vyzkoušet a když tu pak uvidim po kladně směrem na mosteckej okruh lítat modrý šmouhy, tak to vyzkoušim taky :mrgreen:
kladenské stříbro se sosákem na benzín 1.6 16V trend, 3-doors hatchback, r.v. 2000, Suntek 35, 16" Goodyear Hydragrip / Simota filter
Obrázek

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od moskito » 23.08.2011 22:44

Tak zatím lahvička Miller oilsu už je skoro vypoužívaná a pravděpodobně půjdu do další... Nechce někdo taky? Za 500Kč na 500l benzínu.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Devilstorm
.
.
Příspěvky: 1093
Registrován: 03.03.2010 13:54

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od Devilstorm » 29.08.2011 14:28

Já už mam jednu taky skoro vyježděnou, ale koupil jsem si 2, tak ještě mam :-) Lejeme to doma do 2 aut- já do ST a táta do 307SW s 1.6tkou v benzínu. Na mém auto jsem nějak moc změn nepostřehl,jede to pořád :mrgreen: A navíc to pak pěkně střílí do výfuku jak psal Ondra. Ale na tátově 307 se to projevilo pozitivně. Nevím jestli to něco udělalo s výkonem, ale spotřeba klesla min. o půl litru a zlepšila se pružnost motoru.

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost

Příspěvek od Cowley » 29.08.2011 15:45

Hmm, porad mi vychazi jako nejlepsi aditivum 95ka VPower od Shellu ;-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Pohonné hmoty, benzin, nafta...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů