Vyčtené chyby z diagnostiky
- viperk
- Zkušený
- Příspěvky: 1966
- Registrován: 23.06.2008 18:23
- Bydliště: Hodonín, work in Brno
- Kontaktovat uživatele:
Seznam DTC kódů Ford
Soupis forďáckejch kódů DTC v přiloženém souboru.
Třeba se někomu občas hodí (doufám,že už to tu snad není )
Třeba se někomu občas hodí (doufám,že už to tu snad není )
- Přílohy
-
- ford-dtc.rar
- Ford DTC codes
- (1.01 MiB) Staženo 10229 x
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust
Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust
- Mafoo26
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 27.08.2009 17:50
- Bydliště: Revúca
- Kontaktovat uživatele:
Vyčtené chyby z diagnostiky
chcem sa opýtať či nahodou niekto neve...bol som dnes na tom pc a ukazalo tam takuto chybu :
B2141- identifikacia modulu rizeni motoru nebyla rozeznána systemem modulu pasívneho zabeznepecni...
nevieš nahodou o čo ide? diky
B2141- identifikacia modulu rizeni motoru nebyla rozeznána systemem modulu pasívneho zabeznepecni...
nevieš nahodou o čo ide? diky
FORD FOCUS, 2.0 TDci, r.v. 1999, motor, podvozok, budiky...z ford mondeo 2003, čierna metalíza, kolesá 18tky vpredu 225/40, vzadu 255/35, 96kw/131ps / nachipovane na 179 ps
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.06.2009 21:12
Chybový kod P1129
Nevie niekto kde môže byť chyba?Auto ide normálne.Presny vypis chyby je:
P1129 - Downstream Oxygen Sensors Swapped from Bank to Bank (HO2S-12-22)
The HEGO monitor checks and determines if the HO2S signal response for a fuel shift corresponds to the correct engine bank. The test fails when a response from the HO2S(s) being tested is not indicated. Crossed HO2S harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the 104-pin harness connectors (downstream).
P1129 - Downstream Oxygen Sensors Swapped from Bank to Bank (HO2S-12-22)
The HEGO monitor checks and determines if the HO2S signal response for a fuel shift corresponds to the correct engine bank. The test fails when a response from the HO2S(s) being tested is not indicated. Crossed HO2S harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the 104-pin harness connectors (downstream).
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
chybová hlášení
Máte někdo možnost získat co znamená chybové hlášení na diagnostice mě to začíná písmenem U ale je to střední zavada nic zvlaštního někde chyba v komunikaci a jedná se o chyby U 1900 v elektrickem obvodu,a pak U 2516 to je u obouch zadních dveří,dá se někde sehnat co ty čísla znamenaj?
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.04.2010 18:33
- Bydliště: KV , ČB
Re: Seznam DTC kódů Ford
jde nějak vyblikat chybove kody bez te vecicky diagnosticke ? nefunguje mi abs a koukam do seznamu kodu , ze by melo ukazat presne co nefunguje ... predem dik za odpoved
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Seznam DTC kódů Ford
Vo vyssie uvedenom PDF nie su vsetky kody, nasiel som iny zoznam, zda sa kompletnejsi. Je v prilohe.
- Přílohy
-
- ford-dtc.pdf
- (365.36 KiB) Staženo 6257 x
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08.10.2011 19:55
Diagnostika-chyby
Dobrý den,chci se zeptat,mám ford focus 1.6 benzín 74kW r.v.2001 a rozsvítila se mi kontrolka motoru,hlásilo mi to chybnou lambda sondu,kterou jsem vyměnil,ale kontrolka se rozsvítila opět,tak jsme to znovu napíchli a ukázalo nám to chyby P1000 a P0136.pokud máte s tím nějaké zkušenosti,tak mi prosím poraďte,díky moc
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 918
- Registrován: 15.09.2011 13:49
Re: Diagnostika-chyby
P1000:
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/
P0136: P0136 = Oxygen Sensor Circuit (bank 1, sensor 2)
http://forums.focaljet.com/team-tech/38 ... -code.html
To našel google, má pravdu?
https://www.google.com/url?q=http://www ... pSRT06mJXQ
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/
P0136: P0136 = Oxygen Sensor Circuit (bank 1, sensor 2)
http://forums.focaljet.com/team-tech/38 ... -code.html
To našel google, má pravdu?
https://www.google.com/url?q=http://www ... pSRT06mJXQ
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 29.03.2010 18:57
- Bydliště: Střítež nad Bečvou
- Kontaktovat uživatele:
P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Zdravím,
v poslední době jsem řešil problémy s naftou, respektive s filtrem.
Auto bylo jak u mého dvorního servicemana, tak i ve značkovém servisu.
Na výpisu závad se vždy objevila závada:
P0234 - Podmínky přeplňování turbodmychadlem - během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Nikdo ze servisáků to neřešil, ani mi o tom nic neříkal.
Když jsem cca 2 roky zpět měl prvně auto na servisu s prasklou hadicí za IC, tak mi servisák říkal, že "rozpohybovával" nějaký ovládací ventil turba.
Má to souvislost s danou závadou? Jak vážná je to závada?
Díky za případné info
v poslední době jsem řešil problémy s naftou, respektive s filtrem.
Auto bylo jak u mého dvorního servicemana, tak i ve značkovém servisu.
Na výpisu závad se vždy objevila závada:
P0234 - Podmínky přeplňování turbodmychadlem - během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Nikdo ze servisáků to neřešil, ani mi o tom nic neříkal.
Když jsem cca 2 roky zpět měl prvně auto na servisu s prasklou hadicí za IC, tak mi servisák říkal, že "rozpohybovával" nějaký ovládací ventil turba.
Má to souvislost s danou závadou? Jak vážná je to závada?
Díky za případné info
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
66 kW motor ma turbo s pevnou geometriou a obtokovym ventilom. Prave ten ventil je stale zavrety a sposobuje pretlakovanie motora. Pricin moze byt viacero - vada podtlakoveho otvarania, mechanicke zadretie atd. atd. Musi to pozriet mechanik, toto by nemal byt drahy problem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 29.03.2010 18:57
- Bydliště: Střítež nad Bečvou
- Kontaktovat uživatele:
Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Mechanik mi tenkrát říkal, že bylo něco zatuhlého a že to musel rozhýbat.
Je možné, že mluvil o nějaké tyčce, nebo něčem podobném?
Jinak díky za info.
Je možné, že mluvil o nějaké tyčce, nebo něčem podobném?
Jinak díky za info.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Ano, je to mozne.
Ze ty ale jazdis na spotrebu a nedavas motorku kvapky ? Vtedy to zatuhne. Aspon raz za 200 km tomu poriadne sliapni na krk a toc ho co da, nebudes mat taketo problemy. V opacnom pripade sadze a karbon zanesu wastegate a skonci to touto poruchou. Keby mechanik vybral to turbo a rozobral ho, rucim za to, ze z neho vyklepe pol kila bordelu. Keby si mal 80kW verziu motora s variabilnym turbom, mas zadelano na docela drahu opravu.
Ze ty ale jazdis na spotrebu a nedavas motorku kvapky ? Vtedy to zatuhne. Aspon raz za 200 km tomu poriadne sliapni na krk a toc ho co da, nebudes mat taketo problemy. V opacnom pripade sadze a karbon zanesu wastegate a skonci to touto poruchou. Keby mechanik vybral to turbo a rozobral ho, rucim za to, ze z neho vyklepe pol kila bordelu. Keby si mal 80kW verziu motora s variabilnym turbom, mas zadelano na docela drahu opravu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
Jj u koncernu klasický problém u 81kW motorů s variabilem. Zahuhlý lopatky z důvodu nánosu bordelu.
U pevných lopatek zase N75. U obojích zároveň vyrezlý aktuátor.
Obojí se nechá opravit, jen nevím jestli u PSA motorů turba někdo rozebírá a čistí
U pevných lopatek zase N75. U obojích zároveň vyrezlý aktuátor.
Obojí se nechá opravit, jen nevím jestli u PSA motorů turba někdo rozebírá a čistí
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 29.03.2010 18:57
- Bydliště: Střítež nad Bečvou
- Kontaktovat uživatele:
Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
V12: Ono, do práce to mám do 10km, takže moc není kdy a kde to protáhnout a tady u nás "v zapadákově" není moc místa na nějaké blbnutí.
lucky.jack: Co to je N75?
Jak z problému ven? Podotýkám, že s autem krom problému s filtrem a čidlem tlaku paliva nejsou problémy.
lucky.jack: Co to je N75?
Jak z problému ven? Podotýkám, že s autem krom problému s filtrem a čidlem tlaku paliva nejsou problémy.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW
10 km do prace bez dialnice je na diesel vrazedne cestovanie. Necuduj sa, ze sa serie. A bude este viac. Ked to nepojde inak, skus raz za 100km nezaradit patku a ist to na stvorke v co najvyssich otackach. Diesel fakt potrebuje z casu na cas precistit komin.
Ja to mam do roboty tiez 10 - 11 km, ale po dialnici, takze nejaku tu rychlostnu skusku si mozem dovolit.
Ja to mam do roboty tiez 10 - 11 km, ale po dialnici, takze nejaku tu rychlostnu skusku si mozem dovolit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů