ps: čím pak to ? diky
Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
-
jirka bohutin
- Nováček

- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2011 07:56
Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
focus 1.8 TDCi / 85 kW, r.v. 2007, vytačím třeba 2 jku na 3.500 a výš ... v jednom okamžiku jako by se motor zahltil nebo mu doslo palivo jako by to cukne
zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp. dikys
ps: čím pak to ? diky
ps: čím pak to ? diky
- jackdaws
- Junior

- Příspěvky: 234
- Registrován: 13.04.2010 12:44
Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
egr pripadne bordel v paliv filtri
Focus 1,8 TDCi 85kW Hatchback, Collection 2007, model 2008
-
uhor
- Nováček

- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
Zdravim mam podobný problém. Pri jazde do kopca na 4. prevodovom stupni nad 2500 otáčok sa začne motor zadrhávať. Myslíte že to može robiť EGR?
Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
uhor :
Kedy si menil palivovy filter ? Ak nedavno, diagnostika a monitorovat polohu EGR, plniaci tlak a tlak paliva v raile.
Kedy si menil palivovy filter ? Ak nedavno, diagnostika a monitorovat polohu EGR, plniaci tlak a tlak paliva v raile.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
uhor
- Nováček

- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
Palivak meneny mesiac dozadu, cez ELM FF2 diagnostiku ukazuje dve chyby : P0490 a U0422.
Vo štvrtok to pojde do servisu, pretože sa objavil dalši problemik, sem tam niečo na voľnobehu alebo počas jazdy "začvirika" , pri voľnobehu prihasnu svetla. Ako keby bola vadná volnobežka alternátora
Vo štvrtok to pojde do servisu, pretože sa objavil dalši problemik, sem tam niečo na voľnobehu alebo počas jazdy "začvirika" , pri voľnobehu prihasnu svetla. Ako keby bola vadná volnobežka alternátora
Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
P0490 - Vysoka hodnota riadiaceho obvodu "A" EGR ventilu - zeby zaneseny a zaseknuty EGR ?
U0422 - Neplatná data obdržená od řídicího modulu karosérie - z tohto som vol, musi poradit odbornik
U0422 - Neplatná data obdržená od řídicího modulu karosérie - z tohto som vol, musi poradit odbornik
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
uhor
- Nováček

- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
Diki za chyby. A ak sa možsm spytať čo navrhuješ,vyčistiť erg alebo zaslepit?.
Ps: nahral som ten zvuk,ku koncu videa to je dobre počuť :
https://www.youtube.com/watch?v=TLajaPs ... ata_player
Ps: nahral som ten zvuk,ku koncu videa to je dobre počuť :
https://www.youtube.com/watch?v=TLajaPs ... ata_player
Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
V prvom rade ho treba pozriet.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
uhor
- Nováček

- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.01.2013 18:56
- Bydliště: Trenčín
Re: Plynulý chod motoru 1.8 TDCi :-(
Takže auto opeť doma.
Kamarat v servise bohužial nemal čas demovtovať a pozreť EGR, tak ho zaslepil a vysledok uplna raketa od spodných otáčok. Počas rannej cesty do práce a cez mesto uplne bez problemov. Iba menší problém a to že vyhadzuje chybu Engine System Fault, ale bez poklesu výkonu (zajazdy zhasnuť a naštartovať a chyba je preč). Cca o týždeň alebo dva bude hadam krajšie počasie tak potom pozrieme to EGR a hadam sa ho podarí vyčistiť.
A ten zvuk, robila to volnobežka alternatora.
PS. V12 diki za pomoc
Kamarat v servise bohužial nemal čas demovtovať a pozreť EGR, tak ho zaslepil a vysledok uplna raketa od spodných otáčok. Počas rannej cesty do práce a cez mesto uplne bez problemov. Iba menší problém a to že vyhadzuje chybu Engine System Fault, ale bez poklesu výkonu (zajazdy zhasnuť a naštartovať a chyba je preč). Cca o týždeň alebo dva bude hadam krajšie počasie tak potom pozrieme to EGR a hadam sa ho podarí vyčistiť.
A ten zvuk, robila to volnobežka alternatora.
PS. V12 diki za pomoc
Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

