hadicka /neviem coho/
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
hadicka /neviem coho/
Nevedeli by ste mi niekto poradit.Uz asi tyzden mam problem nastartovat auto Focus 1,6 benzin/hlavne rano,ked je studene/Starter toci bez problemov,takze baterka aj starter je ok.Toci vsak na prazdno,ako keby nedostavl benzin.Ked pridam plyn tak chyti,ale neudrzi otacky.V sobotu som bol umyvat auto a v motorovom priestore som nasiel vypadnutu tenku gumovu hadicku,ktora viedla od vzduchoveho filtra ku viecku ventilov.Bola vypadnuta z bocnej strany vzduchoveho filtra a v mieste kam som ju pripajal bolo vidiet v skrinke vzduchoveho filtra nejaku molitanovu penu.Mohla mat tato vypadnuta hadicka nejaky vplyv na startovanie motora?Neviem,kolko bola vypadnuta...mohlo sa stat,ze sa cez nu dostala nejaka necistota do motora,alebo filtra?
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadicka /neviem coho/
ta hadička vede od vika ventilů do boxu se vzduchovým filtrem,a slouží k odvětrání klikové skříně,ale na to startování by to vliv mít nemělo,může to být vadný snímač teploty nasávaného vzduchu,to spíš určitězirafak píše:Nevedeli by ste mi niekto poradit.Uz asi tyzden mam problem nastartovat auto Focus 1,6 benzin/hlavne rano,ked je studene/Starter toci bez problemov,takze baterka aj starter je ok.Toci vsak na prazdno,ako keby nedostavl benzin.Ked pridam plyn tak chyti,ale neudrzi otacky.V sobotu som bol umyvat auto a v motorovom priestore som nasiel vypadnutu tenku gumovu hadicku,ktora viedla od vzduchoveho filtra ku viecku ventilov.Bola vypadnuta z bocnej strany vzduchoveho filtra a v mieste kam som ju pripajal bolo vidiet v skrinke vzduchoveho filtra nejaku molitanovu penu.Mohla mat tato vypadnuta hadicka nejaky vplyv na startovanie motora?Neviem,kolko bola vypadnuta...mohlo sa stat,ze sa cez nu dostala nejaka necistota do motora,alebo filtra?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
nemusi to mit vzduch , v techto pripadech je nejlepsi udelat takovej malej servis - vsechny filtry a pak kdyz se zavada neodstrani tak pak jit dál .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
- bob
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mám ten samý problém s Focusem 1.6 jako "zirafak", studený motor pod plynem nastartuje bez problému ( pokud sundám nohu z plynu motor zhasne ) a po cca 2 minutách kdy držím otáčky na cca 1100 ot/min. jakoby naskočil sytič a už drží otáčky normálně. Asi bych to viděl taky na to čidlo ( filtry jsem měnil v létě ), kde to čidlo je ? , nějaké čidlo je v sacím potrubí hned za filtrem, je to ono ? Nedá se porucha toho čidla poznat podle nějakého kódu v diagnostickém režimu počítače ? "Zirafak" píše o špinavé škrtící klapce, jak to poznám ? - mohlo by se to projevovat jakoby přilepením plynu(plynového pedálu) po cca 24h stání auta ? Děkuji za radu, to startování je taková blbost, ale otravuje.
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
For Bob:může to být čidlo teploty nasávaného vzduchu,je hned za filtrem,v takové malé krabičce.
Může to třeba být čidlem,ale také nemusí,ono jak sou ted ty mrazy tak je to čidlo hodně prochladlé a než se stačí zahřát na tu teplotu co má mít tak ti to zhasíná,a na podruhé už tito pak chytne,ale elektronika by to měla pohlídat,to čidlo ti právě určuje kolik má jít do motoru paliva,a jestli je špatné tak tito zhasíná,zkus na diagnostiku,tam tito určitě zjistí.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Může to třeba být čidlem,ale také nemusí,ono jak sou ted ty mrazy tak je to čidlo hodně prochladlé a než se stačí zahřát na tu teplotu co má mít tak ti to zhasíná,a na podruhé už tito pak chytne,ale elektronika by to měla pohlídat,to čidlo ti právě určuje kolik má jít do motoru paliva,a jestli je špatné tak tito zhasíná,zkus na diagnostiku,tam tito určitě zjistí.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- bob
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- kynte
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Aš
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů