Hvízdání v motoru
- Jozkablack
 - Test driver

 - Příspěvky: 2851
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Praha 6
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tak to moje hvízdání bych asi nenahrál...neni tak silný aby to šlo nahrát!!!
			
									
									Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
						Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jozkablack
 - Test driver

 - Příspěvky: 2851
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Praha 6
 - Kontaktovat uživatele:
 
Jsem na to zvědavej....zejtra si to poslechnu!!
			
									
									Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
						Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- bjuty
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 987
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 
Tak jsem to zkusil nahrát - telefonem, no nevím, ale já to slyším.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo
Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
			
									
									Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo
Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
Mondeo GHIA, kombi, black, 2.0 TDCi, 96kW, 2005
						- Jozkablack
 - Test driver

 - Příspěvky: 2851
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Praha 6
 - Kontaktovat uživatele:
 
No snad se Ti to nezhorší......já to dneska schválně při jízdě poslouchal, ale asi to přece jen bude trochu jiný než u Tebe !!! Tak přeji ať se nic nezhoršuje a na tohle pískání si snad brzy zvykneš!! 
			
									
									Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
						Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- pelen
 - Test driver

 - Příspěvky: 9259
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Nový Jičín
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ale TDDi nema zadne naklapeci klapky u turba.bjuty píše:Tak jsem to zkusil nahrát - telefonem, no nevím, ale já to slyším.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo
Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
- volod
 - Nováček

 - Příspěvky: 10
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 
- tapa
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1089
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Český Krumlov
 - Kontaktovat uživatele:
 
- Jenda25
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 538
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Trebic
 - Kontaktovat uživatele:
 
- Ahmed
 - Test driver

 - Příspěvky: 3751
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Ostrava
 
Turbo nezapina, ani nespina, ani nic jineho. Je to dmychadlo pohanene vyfukovymi plyny, ktere se toci porad a neustale. Pri vetsim mnozstvi vyfukovych plynu, neboli kdyz slapnes na plyn, tak se turbo vice roztoci, zvysi plnici tlak motoru a citis znatelnejsi zrychleni. U nasich aut je to vetsinou okolo 1800ot., kolem 2000 + - to ma nejvetsi plnici tlak a tim padem motor nejvetsi tocivy moment. Pokud ale budes pomalicku postupne pridavat plyn, nebo udrzovat rychlost, tak turbo tolik netlaci.
			
									
									
						Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti






