FF3 predFL
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 10.02.2014 07:27
Fod focus combi 1,6 mk III
Zdravím, přemýšlím o koupi Ford Focus Com. III. 1.6Ti-VCT CZ r.v. 2012. Máte někdo s takovým autkem zkušenosti? Mám zatím forda fiestu 1,3i, ale potřeboval bych něco většího. A zůstat u fordu mi přijde jako dobrá volba.
Díky za radu
Díky za radu
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
105 nebo 125PS ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 10.02.2014 07:27
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
92kW takže 125PS
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
105 HP ide v FFIII este horsie, ako 1.6i 74kW (100 HP) v FFII. Dovodom su emisne predpisy. 92kW v FFIII je podla mna iba o cosi lepsi, ako 74kW v FFII. Urcite by som ale premyslal o zanovnom EcoBooste 92kW, obcas sa da zohnat za velmi zaujimavu cenu s realnym najazdom do 50 tisic km - napr. :
http://autobazar.autovia.sk/ford-focus- ... 5d-1219285
alebo
http://autobazar.autovia.sk/ford-focus- ... m6-1433085
Tento litrovy 92kW pidimotor ide takmer tak dobre, ako atmosfericky dvojliter, v otackach do 3000 je dokonca lepsi. O atmosferickej 1.6 by som uz nepremyslal, je technicky prekonana a emisnymi predpismi pribrzdena viac, nez je zdrave.
Napriek chvalospevu na EB 1.0 odporucam dojazdit do konca zaruky (120k km) a potom predat, nejako neverim dlhodobej zivotnosti.
http://autobazar.autovia.sk/ford-focus- ... 5d-1219285
alebo
http://autobazar.autovia.sk/ford-focus- ... m6-1433085
Tento litrovy 92kW pidimotor ide takmer tak dobre, ako atmosfericky dvojliter, v otackach do 3000 je dokonca lepsi. O atmosferickej 1.6 by som uz nepremyslal, je technicky prekonana a emisnymi predpismi pribrzdena viac, nez je zdrave.
Napriek chvalospevu na EB 1.0 odporucam dojazdit do konca zaruky (120k km) a potom predat, nejako neverim dlhodobej zivotnosti.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
no ja nevim, co jsem cetl, tak 1.0EB a 1.6 vychazely srovnatelne, co se tyce spotreby i dynamiky, asi ta 1.0EB bude prijemnejsi, ale to riziko, ze se neco vy... ja bych volil 1.6 a mam dojem, ze uz i prevody jsou delsi nez u FFII, coz je jiste plus
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Rovnake je zrychlenie z nula na 100, co sa tyka pruznosti tak je ten litrik daleko lepsi, ako 1.6 atmosfera. Bavime sa ale o 1.0 EB 92 kW. Mne sa s tym slo lepsie, ako s mojim 2.0i. Ked ma atmosfericka 1.6 dlhsie prevody ako FFII, tak je to uplne v haji, pretoze to zostane lenive - narast krutiaku je iba o 7 Nm, pri rovnakej hmotnosti a dlhsich prevodoch je dynamika v kybli a vsetko treba riesit dvojkou a trojkou. Kym sa nieco vyserie v zaruke - servis opravi. A po zaruke ? Preto som pisal, ze jazdit do konca zaruky...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
tak to taky pisu, turbo je vzdy prijemnejsi. ale co od auta cekas? Ze budes porad zrychlovat? Pokud ta 1.6ka utahne celou D1 na petku, klidne bych ji bral, to zrychleni dostanes z toho nakonec taky, nebo skoro taky. Jestli budu radit z 5 na 4, nebo na 3, to uz mi je jedno, protoze v tom litriku budes radit taky, aby to jelo, byt asi mene casteji.
Proste tech 92kW radsi poresim atmosferou 120kW uz by bylo asi o necem jinem. Ideal je podle me ta 2.0, co mas Ty.
Proste tech 92kW radsi poresim atmosferou 120kW uz by bylo asi o necem jinem. Ideal je podle me ta 2.0, co mas Ty.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Uz roky tvrdim, ze na 1 tonu potrebujes minimalne 100 atmosferickych, alebo 80 oturbenych koni, resp. 150 Nm. Toto splna aj 2.0i, aj 1.0 EB 92kW.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
zalezi, co ocekavas. ve meste a na okreskach je to skoro jedno a na dalnici i ja dam tempomat na 140 a jedu kopec nekopec bez razeni. A to tvyho limitu nedosahuji, i kdyz 2.0 by byl samozrejme lepsi kazdopadne ja radsi to, co je spolehlive, takze rozhodne atmosfera, i za cenu trosku castejsi navstevy pumpy
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Tiez som za spolahlivost...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Já můžu jen doporučit. První km jsem byl překvapený, z jakých nízkých otáček to zrychluje. Pak jsem začal jezdit živěji, ale trochu mě chběl výkon. Dnes s motorem naprostá spokojenost. Motor si po 15tkm sednul. Za EB bych to nevyměnil. Ideální motor do městskýho a mimoměstskýho provozu. Akorát na dálnicích chybí 6. kvalt. Neváhal bych, moc jich u nás nebylo.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
a kolik ti to toci na petku pri 130? ty kvalty by mely byt delsi, tak 3500ot.? to by bylo v pohode
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Při 140km/h 4000ot. Já jsem s 5kv spokojen. Obec, neobec, dálnice vše na 5. Ani není třeba podřazovat při předjíždění. Uváděl jsem pouze včem je EB asi lepší. Naprostá spokojenost a to jsem přesedlal z 125kW-170k nafťáku 6kv DSG.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
Pokial je tych 140 tachometrovych, tak v reale je to 10 km/h menej.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fod focus combi 1,6 mk III
hmm tak to jsem myslel, ze toci mene... ja mam ted 4000 pri 150tacho (144 dle GPS) a to mi prijde tak akorat
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 10 hostů