Rozvody - kompletni info na straně 62

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Zamčeno
chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 07.12.2006 15:49

PaJaS píše:Tak včetně materiálu a práce mě ta výměna rozvodů vyšla na 6300 Kč 8O
máš to rozpísané? 8O
celkom by ma zaujímalo, čo presne účtovali..

Uživatelský avatar
PaJaS
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 642
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS » 07.12.2006 16:03

Mám tady napsáno řemen, 2x hnaná řem/páka, napínák, 3 hod. práce.
Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN
Obrázek

Uživatelský avatar
romosch
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2237
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Horní Slavkov. Záp.č.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romosch » 15.12.2006 15:45

Tak to je masakr 6300kč.
Kámoš co my auto sehnal mi říkal že za to u něj dám 3500 za matroš a něco na pivo.
A já se pořád nerozhoupal tam zajet.
Ale prý v servisní knížce by to mělo být napsáno kdy měnily řemen né?
Ale je Německy tak nevím. :oops: :cry:
Byl 1.8 16v GHIA Combi r.v 99 115PS
Byl 1.6 16v Escort r.v 96 90PS
Je Ford Galaxy 1.9 TDI GHIA

Obrázek

Uživatelský avatar
Zakus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 506
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakus » 15.12.2006 21:51

Ve Fordu Trutnov předběžná cena 6000,- :evil:
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Ghia, r.v. 2000, Combi

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 15.12.2006 21:57

romosch píše:Tak to je masakr 6300kč.
Kámoš co my auto sehnal mi říkal že za to u něj dám 3500 za matroš a něco na pivo.
A já se pořád nerozhoupal tam zajet.
Ale prý v servisní knížce by to mělo být napsáno kdy měnily řemen né?
Ale je Německy tak nevím. :oops: :cry:
Německy datum poznáš určitě :lol: . Mělo by být stejné, přinejhorším měsíc přelouskneš.

Btw. já dal za:

rozv. řemen
kladky rozvodů
svíčky
pylový filtr
olej
spony výfuku
brzdovou kapalinu
dest. vodu :D
--
4.087,-
+ práce 1.500,- (v ceně práce je i výměna 1 a 2 dílu výfuku + pár drobností)
--
celkem 5.587,-

Mechanik měl Focuse pod rukama podruhé, poprvé to bylo údajně TDCI. Nevěděl za boha jak tam dostat rozvoďák, tak je v ceně 2x cesta z Otrokovic do NJ a poté proplacený benzín 2x Otrokovice. Tj. pokud bych tohle měl odečíst, tak jim nezbylo skoro nic. Dřeli se s tím pěkně dlouho. Doporučil mi je kamarád, já tam sice ztratil taky hodně času, ale ty cesty s ním v nové 320D za to stály :oops: . Ten den sem si s ním projel ještě v tamním salonu kousek dál nového Fusiona.

Od té doby - počátek dubna (auto zakoupeno v půli března) už šlo auto na olej znovu v listopadu.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
romosch
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2237
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Horní Slavkov. Záp.č.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romosch » 15.12.2006 22:50

Sakra a jak by to mělo být v tý Němčině asi napsaný?
Není to třeba - Neue Bremsflussigkeit-?
Byl 1.8 16v GHIA Combi r.v 99 115PS
Byl 1.6 16v Escort r.v 96 90PS
Je Ford Galaxy 1.9 TDI GHIA

Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 16.12.2006 03:38

romosch píše:Sakra a jak by to mělo být v tý Němčině asi napsaný?
Není to třeba - Neue Bremsflussigkeit-?
To je nová brzdová kapalina, ale jsi blízko. :lol:
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Peta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Peta » 16.12.2006 04:39

Ford Charouz - 1.8 TDDi 01, klima:
komplet rozvodak, kladky, gufera, tesneni pod viko, klinak bla bla bla... (uz si nepamatuju co vsechno k tomu jeste patri) + prace
cca 8200.- (a za tyden telefonat od Fordu jak jsem spokojenej, jestli vsechno funguje, jestli neco nepotrebuju... 8O)
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...
Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 16.12.2006 04:51

Peta píše:Ford Charouz - 1.8 TDDi 01, klima:
komplet rozvodak, kladky, gufera, tesneni pod viko, klinak bla bla bla... (uz si nepamatuju co vsechno k tomu jeste patri) + prace
cca 8200.- (a za tyden telefonat od Fordu jak jsem spokojenej, jestli vsechno funguje, jestli neco nepotrebuju... 8O)
To se asi ptali, jestli už Ti vypadlo to jima uvolněné těsnění a přijedeš za nima, aby ho opět utěsnili + našli něco dalšího :lol: .
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
elektronik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

vymena rozvod. řemene

Příspěvek od elektronik » 26.12.2006 17:46

Když tady vidim ty desivě rozdílné ceny za výměnu řemene, připadá mi to až neskutečné. Není to nikterak složitá práce a pokud se jedná o prostou výměnu opotřebovaného po cca 150 000 km za nový není potřeba žádných speciálních přípravků. Samotný řemen stojí kolem 600 a automatická napínací kladka asi 1200 podle výrobce, mě se nejvíc osvědčily kladky SKF a řemen originál FORD..U motoru Duratorq 1,8 je řemen mezi kladkou naftového čerpadla a kladkou vačkového hřídele. Napínací kladka je dvojího provedení, jednoduchá s excentrem a automatická s pružinou. Největší problém je dostat se ke krytu řemene, musí se udělat trochu místa a odšroubovat nádržku na chladící kapalinu a i s hadicemi ji odsunout stranou. Po sejmutí krytu se lihovou fixkou označí poloha obou kladek a řemene dvěma čárkami vždy z kladky na řemen. Pak se odšroubuje napínací kladka, je na jednom šroubu. Tím se uvolní řemen, který se stáhne. K starému řemenu se přiloží nový na ten se přenesou označovací čárky. Nový řemen se nasadí na kladky vačky a čerpadla tak aby značky seděly k sobě. Pak se našroubuje napínací kladka,předepne pružina napínače ke značce. U napínací kladky na to bývá přiložen návod. Nasadí se kryt řemenu, vrátí a přišroubuje vše na původní místo a je zas na delší dobu vystaráno. Zuby mají rozteč cca 10mm a posunout kladky o zub je docela dost vidět, to snad ani nejde. Při sejmutém řemenu se nesmí s vačkovým hřídelem nebo klikovým hřídelem hýbat, ale ono ta ani moc lehce nejde. Když ož se to stane, musí se to nastavit na značky fixkou na řemenu.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 26.12.2006 18:42

Je to myslim dobry, podrobny navod. Vzdy je ale myslim to napoprve delat s nekym, kdo uz to delal. Riziko je dost velke. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
sasa01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: jih moravy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sasa01 » 26.12.2006 19:09

, taky se na to chystam z jara , nevite kolik to tak muze stat u Forda ?
FF kombi 1.6 16V , 00 Futura , Light Sapphire Blue
Ford Focus 1.6 16V , r.v.99 Trend (byl , už nezije )
Mazda 323 F 1.8 GT ( nez bude novy fofo )
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 26.12.2006 19:57

to elektronik : přál bych si popsat vymenu remene u 1,6 a jak se to znaci lihovou fixkou .

jinak k tomu td , kazdy remen se natahuje a ma se to delat tak ze se kladka uvolni a pak se dotahne sroub na vacce . ale na to jsou treba pripravky . ale samozrejme kazdy si to muze vymenit podle tveho navodu , akorat bych tam pripsal ze za to neneses zodpovednost az se to nekomu potka , aby jsi potom neshanel jenom tdi motory .

a vajcka na tvrdo taky nevaris tak ze je oloupes a das do vody uvarit -je na to taky postup stejne jako na vymenu rozvodu .


a mohl by sis nastavit podpis aby jsme vedeli co mas za vuz .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 26.12.2006 20:22

Mohli by jsme to pridat k navodu na aditivum do nafty :D
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
elektronik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od elektronik » 27.12.2006 13:49

Ten návod na výměnu není můj vynález, dělal to tak starý automechanik v Německu, který mě to naučil, když jsem u něj pracoval. Byl jsem tam 5 let a za tu dobu jsem neviděl žádný problém. Měl přípravky na nastavení na různá auta, protože jsou potřeba když se motor sestavuje po demontáži, ale výměny dělal u všech aut podobně. Byl to už starší pán a měl to nacvičené z řetězových rozvodů, které se dělaly dříve. Ono se toho v mechanice u aut zase tak moc nezměnilo, materiály jsou lepší, přesnost vyšší, ale systém stejný. Přidala se akorát elektronika, která umožňuje nejen kompenzovat mechanické nedostatky, ale zvýšila přesnost řízení spalování. Ten pán o kterém mluvím, byl trochu na historická auta a měl MG z roku 1938 s motorem OHC 1litr a výkonu 45 koní při 5500 ot s kotoučovými brzdami Girling. Zajímavé je, že spousta lidí neváhá štourat se v sofware¨počítačů motorů, různě amatérsky "tunit" a výměna rozvodového řemene je tabu. Protože se pohybuji v oblasti elektroniky, už jsem viděl různě propálené písty pomocí vytuněné elektroniky, neuvěřitelně vymordovaná ojniční ložiska atp. ale ladiči k motoru žádný respekt nezískali a ladili dál. Prot tomu se mi zdá chyba vačkového hřídele, 1 nebo 2 stupně, kterou ziskám tím že nekompenzuji výrobní tolerance řemene opravdu prkotina.

Zamčeno

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host