Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Bolo menene turbo ? Tie spony vo filtri mazacieho cerpadla sa mi nepacia. Z coho asi su...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 20.01.2011 15:47
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Ja mám auto dva mesiace,neviem či tam bolo menené turbo.
Kde kupujete náhradné diely, konkrétne olejové čerpadlo???
Kde kupujete náhradné diely, konkrétne olejové čerpadlo???
- slimjim
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25.06.2010 01:09
- Bydliště: Levice, Slovensko
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Môj problém s kontrolkou je dúfam vyriešený. Po mnohých pokusoch, meraniach, čisteniach a preplachoch som to už vzdával lebo kontrolka mazania svietila stále tie štyri sekundy. Keď bola kosa a motor studený tak aj viac. Ale potom sa zohralo následovné:
V týchto mrazoch čo práve sú(noc -10 až -14 c) mi auto začalo horšie štartovať, (naskočilo vždy, ale už cvakali relátka a blikali svetlá) tak som neváhal kúpiť novú autobateriu. Po jej výmene sú štarty samozrejme bez problémov a aj pri studenom motore ráno mi kontrolka zhasne do max 2 sekúnd. Nie som odborník ale domnievam sa, že aj to môže byť príčina dlhého zhasínania kontrolky. Zrejme po otočení kľúča do druhej polohy sa zapne olejové čerpadlo a to začne tlačiť olej do systému a ak je slabší akumulátor tak čerpadlo nevládze a tlak oleja je slabý. Baterka bola ešte origo Motocraft, a do nuly štartovala v pohode. Nový akumulátor mám iba pár dní ale zdá sa že je po probléme.
V týchto mrazoch čo práve sú(noc -10 až -14 c) mi auto začalo horšie štartovať, (naskočilo vždy, ale už cvakali relátka a blikali svetlá) tak som neváhal kúpiť novú autobateriu. Po jej výmene sú štarty samozrejme bez problémov a aj pri studenom motore ráno mi kontrolka zhasne do max 2 sekúnd. Nie som odborník ale domnievam sa, že aj to môže byť príčina dlhého zhasínania kontrolky. Zrejme po otočení kľúča do druhej polohy sa zapne olejové čerpadlo a to začne tlačiť olej do systému a ak je slabší akumulátor tak čerpadlo nevládze a tlak oleja je slabý. Baterka bola ešte origo Motocraft, a do nuly štartovala v pohode. Nový akumulátor mám iba pár dní ale zdá sa že je po probléme.
Focus C-MAX 04, 1.6L Duratorq-TDCi (110PS) - DV6, Panther Black (Metallic) , a pred ním Ford Escort Kombi 95, Diesel 1.8L NA (60PS), Tourmallard Green
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Nahoda. Cerpadlo mazania je pohanane od klukovky, nie elektricky. Toto nie je riesenie.slimjim píše:Zrejme po otočení kľúča do druhej polohy sa zapne olejové čerpadlo a to začne tlačiť olej do systému a ak je slabší akumulátor tak čerpadlo nevládze a tlak oleja je slabý. Baterka bola ešte origo Motocraft, a do nuly štartovala v pohode. Nový akumulátor mám iba pár dní ale zdá sa že je po probléme.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Me se tohle stává na fabii, taky otočím klíčkem do polohy 2 a pochvíli zhasne kontrolka. A je to kvůli dochlazování turba když se chcípne motor, aby se nezničilo, ale nevím jak to má dělaný focus 

-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01.02.2012 20:01
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
chystám se zbavit senica DCI 1.9 a koupit ford c max nějak mě ten interier učaroval řadící páka a středovej panel prostě moc pěkný ještě nevím jakou motorizaci určitě v naftě ale když to tady čtu zlatej renault takové zásahy do motoru to sem nečekal... poctivě měním olej po 10tisících plus proplach 5w40 a to když miluješ své auto ..když ho máš rád tak po 15tisícívh ...akdyž ho jenom využíváš tak po 20tis....a taky se vám to vymstí...
- slimjim
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25.06.2010 01:09
- Bydliště: Levice, Slovensko
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
takže tá nová batéria nemôže mať vplyv na skrátenie toho svietenia. a čím to môže byť? že by tou zimou (hustejší olej= vyšší tlak?)V12 píše:Nahoda. Cerpadlo mazania je pohanane od klukovky, nie elektricky. Toto nie je riesenie.slimjim píše:Zrejme po otočení kľúča do druhej polohy sa zapne olejové čerpadlo a to začne tlačiť olej do systému a ak je slabší akumulátor tak čerpadlo nevládze a tlak oleja je slabý. Baterka bola ešte origo Motocraft, a do nuly štartovala v pohode. Nový akumulátor mám iba pár dní ale zdá sa že je po probléme.
Focus C-MAX 04, 1.6L Duratorq-TDCi (110PS) - DV6, Panther Black (Metallic) , a pred ním Ford Escort Kombi 95, Diesel 1.8L NA (60PS), Tourmallard Green
-
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23.05.2008 16:56
- Bydliště: Čachtice
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
To chceš povedať,že po otočení kľúča do polohy 2 tlačí čerpadlo olej?phofy píše:Me se tohle stává na fabii, taky otočím klíčkem do polohy 2 a pochvíli zhasne kontrolka. A je to kvůli dochlazování turba když se chcípne motor, aby se nezničilo, ale nevím jak to má dělaný focus
Ford Focus II 09/2005 combi 1,6TDCI Duratorq bez DPF tmavá zelená metalíza
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
slimjim :
Spojitost moze byt, ale ina - s novou baterkou toci starter vyssie otacky, takze aj olejove cerpadlo pohanane od klukovky dava toho oleja o cosi viac. A prave toto teoreticky moze sposobit rychlejsie zhasnutie kontrolky. Prakticky to ale asi bude od tej nizkej teploty, olej je o cosi hustejsi. Ozaj, co tam mas ? 5W-nieco alebo 10W nieco ?
Peterkos2 :
Nie, to je nezmysel.
Spojitost moze byt, ale ina - s novou baterkou toci starter vyssie otacky, takze aj olejove cerpadlo pohanane od klukovky dava toho oleja o cosi viac. A prave toto teoreticky moze sposobit rychlejsie zhasnutie kontrolky. Prakticky to ale asi bude od tej nizkej teploty, olej je o cosi hustejsi. Ozaj, co tam mas ? 5W-nieco alebo 10W nieco ?
Peterkos2 :
Nie, to je nezmysel.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
No otočím klíček a kontrolka po pár vteřinách zhasne, taky to nechápu je to zajímavýpeterkos2 píše:To chceš povedať,že po otočení kľúča do polohy 2 tlačí čerpadlo olej?phofy píše:Me se tohle stává na fabii, taky otočím klíčkem do polohy 2 a pochvíli zhasne kontrolka. A je to kvůli dochlazování turba když se chcípne motor, aby se nezničilo, ale nevím jak to má dělaný focus

-
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23.05.2008 16:56
- Bydliště: Čachtice
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Viem,že to je nezmysel,kedysi dávno som robil pár motorov-preto takto položená otázka.Tiež mi nieje jasné to dochladzovanie turba-môže mi to phofy objasniť?To som zvedavý.peterkos2 píše:To chceš povedať,že po otočení kľúča do polohy 2 tlačí čerpadlo olej?phofy píše:Me se tohle stává na fabii, taky otočím klíčkem do polohy 2 a pochvíli zhasne kontrolka. A je to kvůli dochlazování turba když se chcípne motor, aby se nezničilo, ale nevím jak to má dělaný focus
Ford Focus II 09/2005 combi 1,6TDCI Duratorq bez DPF tmavá zelená metalíza
-
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23.05.2008 16:56
- Bydliště: Čachtice
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Čisto môj názor-Mám služobný VW Transporter.Tiež som si všimol už dávnejšie toto isté a myslel som,že je to chyba,ale keď kolega nedávno kúpil nového transportéra,všimol som si to zase.Kontrolka sa jednoducho objaví,aby si vedel,že je funkčná-potom zhasne a keď je problém v mazaní,tak sa zase rozsvieti.Mimo témy-Aj vo Forde by som uvítal napr. kontrolku hladiny oleja.ktorú VW má.phofy píše:No otočím klíček a kontrolka po pár vteřinách zhasne, taky to nechápu je to zajímavýpeterkos2 píše:To chceš povedať,že po otočení kľúča do polohy 2 tlačí čerpadlo olej?phofy píše:Me se tohle stává na fabii, taky otočím klíčkem do polohy 2 a pochvíli zhasne kontrolka. A je to kvůli dochlazování turba když se chcípne motor, aby se nezničilo, ale nevím jak to má dělaný focus
Ford Focus II 09/2005 combi 1,6TDCI Duratorq bez DPF tmavá zelená metalíza
- slimjim
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25.06.2010 01:09
- Bydliště: Levice, Slovensko
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
[quote="V12"]slimjim :
Spojitost moze byt, ale ina - s novou baterkou toci starter vyssie otacky, takze aj olejove cerpadlo pohanane od klukovky dava toho oleja o cosi viac. A prave toto teoreticky moze sposobit rychlejsie zhasnutie kontrolky. Prakticky to ale asi bude od tej nizkej teploty, olej je o cosi hustejsi. Ozaj, co tam mas ? 5W-nieco alebo 10W nieco ?
Mám tam total 9000 5w40. Ale aj ked sa motor zohreje tak to zhasne skoro okamzite a pred tým to bolo tie 3-4sek. Takže možno tie vyššie otacky štartéra.
Spojitost moze byt, ale ina - s novou baterkou toci starter vyssie otacky, takze aj olejove cerpadlo pohanane od klukovky dava toho oleja o cosi viac. A prave toto teoreticky moze sposobit rychlejsie zhasnutie kontrolky. Prakticky to ale asi bude od tej nizkej teploty, olej je o cosi hustejsi. Ozaj, co tam mas ? 5W-nieco alebo 10W nieco ?
Mám tam total 9000 5w40. Ale aj ked sa motor zohreje tak to zhasne skoro okamzite a pred tým to bolo tie 3-4sek. Takže možno tie vyššie otacky štartéra.
Focus C-MAX 04, 1.6L Duratorq-TDCi (110PS) - DV6, Panther Black (Metallic) , a pred ním Ford Escort Kombi 95, Diesel 1.8L NA (60PS), Tourmallard Green
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Ano, tak to vyzera. V kazdom pripade to ale sleduj, aby si to nedajboze nezadrel.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Takhle mi to někdo vysvětloval, ale teď jsem hledal na googlu a zjistil jsem úplně něco jiného, což z toho vyplývá důvěřuj, ale prověřujViem,že to je nezmysel,kedysi dávno som robil pár motorov-preto takto položená otázka.Tiež mi nieje jasné to dochladzovanie turba-môže mi to phofy objasniť?To som zvedavý.


http://www.periskop.cz/cz/clanky/volvo- ... u-v-testu/
V tomhle odkazuje něco o dochlazování turba
Tohle zní rozuměji, než moje, ale jinak dík za vysvětleníČisto môj názor-Mám služobný VW Transporter.Tiež som si všimol už dávnejšie toto isté a myslel som,že je to chyba,ale keď kolega nedávno kúpil nového transportéra,všimol som si to zase.Kontrolka sa jednoducho objaví,aby si vedel,že je funkčná-potom zhasne a keď je problém v mazaní,tak sa zase rozsvieti.Mimo témy-Aj vo Forde by som uvítal napr. kontrolku hladiny oleja.ktorú VW má.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti