Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Odpovědět
Uživatelský avatar
cloudyman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 110
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od cloudyman » 23.04.2007 21:48

Dneska na diagnostice : vadný EGR ventil. Tak teď nevím jestli ho vyměnit, nebo zaslepit :?:
1.8 TDCi combi, 85 kW, 5/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 23.04.2007 22:31

cloudyman píše:Dneska na diagnostice : vadný EGR ventil. Tak teď nevím jestli ho vyměnit, nebo zaslepit :?:
Zaslepit, ja to mam taky tak od doby, co mi hodila diagnostika chybu :wink: Chyba bude porad, ale auto bude po zaslepeni zdrave a zive :D
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
lubec
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 591
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lubec » 24.04.2007 00:49

Mne zase diagnostika vyhodila chybu snímača polohy EGR ventilu. Ale žiaden problém s tým zatial nemám, auto nedymí skoro vôbec a sériový výkon pred načipovaním mi namerali až 95PS ! Tak teraz neviem, či zaslepiť alebo nie.
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white

Uživatelský avatar
t_gener
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od t_gener » 24.04.2007 08:06

tak to je moje vina, nedal jsem vam k dispozici dostatek informaci, v podpisu jsem nemel focus combi 1.8Di, 2001. Takze bez turba. Palivovy filtr jsem vymenil okamzite, jak to zacalo zlobit. Spis me desi, ze to chvilku jde a chvilku ne. Nechci vas tady trapit, neni jednoduche radit na dalku, jen, ze je tady spousta sikovnych lidi, co tomu rozumi, tak to zkousim.... v nejhorsim me ceka servis. I tak moc diky :wink:
Ford Focus Combi 1.8 Di, 55kW, 2001

Uživatelský avatar
carlos
Junior
Junior
Příspěvky: 298
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od carlos » 24.04.2007 08:32

Jen pro upřesnění, bez turba Ford focusy nevyráběl. Značí se to buď 1.8 Endura Di TD nebo 1.8 TDDi, obojí je stejné. Koukal jsem do návodu k obsluze, tam jsou vypsána technická data pro různé motorizace focusů.
FF 1,8 TDDi kombi 75k r.v.2000, state blue
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

to t_egener

Příspěvek od toro » 24.04.2007 09:40

I s 55 kW m á š t u r b o, hledání toho nahodilého jevu něco zabere, pak už budeš king.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.

Uživatelský avatar
cloudyman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 110
Registrován: 02.02.2008 03:18

Zaslepení EGR

Příspěvek od cloudyman » 24.04.2007 15:13

Tak už jsem se rozhodl, zaslepím EGR ventil. Teď mám ale problém, protože nevím jak. Není náhodou někdo z okolí Kladna, Phy západ nebo Mělníka, kdo by mi s tím pomohl. Co jsem si o tom četl, tak by to nemělo být náročný, ale nerad bych něco posral.
Prosím, kdo by byl ochotný, tak mi pošlete SZ a určitě se domluvíme.

Předem díky.
Cloudy
1.8 TDCi combi, 85 kW, 5/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
rogallo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18

EGR ventil

Příspěvek od rogallo » 24.04.2007 16:51

moze suvisiet zaneseny EGR ventil s tym, ze pri silnejsom pridani plynu sa mi roztrasie auto medzi 100 a 120 Km/h, pri 130 to uz ide opat v pohode... vzdy to trasie ked silnejsie pridam plyn...
s cim by to este mohlo suvisiet

Uživatelský avatar
lubec
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 591
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od lubec » 24.04.2007 22:01

rogallo píše:moze suvisiet zaneseny EGR ventil s tym, ze pri silnejsom pridani plynu sa mi roztrasie auto medzi 100 a 120 Km/h, pri 130 to uz ide opat v pohode... vzdy to trasie ked silnejsie pridam plyn...
s cim by to este mohlo suvisiet
To vyzerá na homokinetický kĺb na poloose/prevodovke.
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white

Uživatelský avatar
cloudyman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 110
Registrován: 02.02.2008 03:18

EGR

Příspěvek od cloudyman » 25.04.2007 20:12

Nové informace o mém EGR, byl jsem se domluvit u známého, na zaslepení EGR ventilu, ten mi řekl, že ať zatím jezdím a kdyby se zase rozsvítila kontrolka motoru, tak to zdiagnostikuje, když to bude EGR, tak ho vyčistí. Prý na tom jiná závada nebývá, jen je to prý zasraný. Když ani to nepomůže, tak mi ho pak zaslepí.

Cloudy
1.8 TDCi combi, 85 kW, 5/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.04.2007 16:58

emise v r. 2005:
Obrázek

emise v r. 2007:
Obrázek

Na zaslepeni EGR ventilu jsem nachystany. Pokud nebudu muset pod auto, tak se ho pokusim zaslepit tento vikend.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.04.2007 18:28

EGR ventil mam uz zaslepeny. (Nemam funkcni digi, tak to jen popisu z pohledu od masky proti FoFiku).
Nakres zaslepky podle priruby tesne pod ventilem:
Obrázek
Nejprve jsem povolil plastovy rozvod gumovych hadicek, abych si udelal misto. Uvolneny jsem pritahl motouzem k ramenku sterace.
Pak jsem povolil spodni specialni sponku trubky - obepina dve priruby. Sroub M6 nevydrzel a utrhl se. V teto prirube nejde zaslepka jednoduse udelat, protoze prirubovy spoj ma osazeni. Potom jsem povolil srouby u priruby hned pod ventilem. Na prave strane ma priruba otevrenou diru pro sroub stejne jako zaslepka nahore.
Pro zaslepeni jsem pouzil nerez plech 0,5 mm a tenke azbestove tesneni, to jsem dal smerem k vyfukovemu potrubi, smerem k sani jsem nechal jen plech. Pro zatesneni spoje jsem pouzil bezny tmel slouzici pro utesneni prirubovych vyfukovych spoju. Nejprve jsem trubku, azbest. tesneni a plech zasunul pod lehce zasroubovany sroub na prave strane, pak jsem zasrouboval levy sroub. Po utazeni obou jsem nasrouboval spodni specialni sponku.
Vyhoda teto zaslepky je, ze neni videt. Pokud se nevystrihne oblouk na jeji horni prave strane (obrazek nahore), pak je zaslepka videt.
Pouzivane naradi jsem mel privazane motouzem tak, abych ho mohl vytahnout, kdyby se mi vysmeklo z ruky.
V trubce to vypadalo jako v nevymetenem komine - same saze.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 29.04.2007 18:43

Jsem zvědav na první reakce auta, protože saze v potrubí nemám rád a tak uvažuji o stejné proceduře.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.04.2007 19:51

Mozna, ze se mi to zdalo, ale sel rychleji do otacek. Ahmed tady neco podobneho nekolikrat opakoval.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 30.04.2007 13:35

pelen píše:Mozna, ze se mi to zdalo, ale sel rychleji do otacek. Ahmed tady neco podobneho nekolikrat opakoval.
Nezdalo, jsi jenom dalsi, co to potvrzuje. Patrnejsi to ale je, pokud uz mas na tom ventilu poruchu a nefunguje.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host