Stránka 8 z 25
Napsal: 23.04.2007 21:48
od cloudyman
Dneska na diagnostice : vadný EGR ventil. Tak teď nevím jestli ho vyměnit, nebo zaslepit

Napsal: 23.04.2007 22:31
od Ahmed
cloudyman píše:Dneska na diagnostice : vadný EGR ventil. Tak teď nevím jestli ho vyměnit, nebo zaslepit

Zaslepit, ja to mam taky tak od doby, co mi hodila diagnostika chybu

Chyba bude porad, ale auto bude po zaslepeni zdrave a zive

Napsal: 24.04.2007 00:49
od lubec
Mne zase diagnostika vyhodila chybu snímača polohy EGR ventilu. Ale žiaden problém s tým zatial nemám, auto nedymí skoro vôbec a sériový výkon pred načipovaním mi namerali až 95PS ! Tak teraz neviem, či zaslepiť alebo nie.
Napsal: 24.04.2007 08:06
od t_gener
tak to je moje vina, nedal jsem vam k dispozici dostatek informaci, v podpisu jsem nemel focus combi 1.8Di, 2001. Takze bez turba. Palivovy filtr jsem vymenil okamzite, jak to zacalo zlobit. Spis me desi, ze to chvilku jde a chvilku ne. Nechci vas tady trapit, neni jednoduche radit na dalku, jen, ze je tady spousta sikovnych lidi, co tomu rozumi, tak to zkousim.... v nejhorsim me ceka servis. I tak moc diky

Napsal: 24.04.2007 08:32
od carlos
Jen pro upřesnění, bez turba Ford focusy nevyráběl. Značí se to buď 1.8 Endura Di TD nebo 1.8 TDDi, obojí je stejné. Koukal jsem do návodu k obsluze, tam jsou vypsána technická data pro různé motorizace focusů.
to t_egener
Napsal: 24.04.2007 09:40
od toro
I s 55 kW m á š t u r b o, hledání toho nahodilého jevu něco zabere, pak už budeš king.
Zaslepení EGR
Napsal: 24.04.2007 15:13
od cloudyman
Tak už jsem se rozhodl, zaslepím EGR ventil. Teď mám ale problém, protože nevím jak. Není náhodou někdo z okolí Kladna, Phy západ nebo Mělníka, kdo by mi s tím pomohl. Co jsem si o tom četl, tak by to nemělo být náročný, ale nerad bych něco posral.
Prosím, kdo by byl ochotný, tak mi pošlete SZ a určitě se domluvíme.
Předem díky.
Cloudy
EGR ventil
Napsal: 24.04.2007 16:51
od rogallo
moze suvisiet zaneseny EGR ventil s tym, ze pri silnejsom pridani plynu sa mi roztrasie auto medzi 100 a 120 Km/h, pri 130 to uz ide opat v pohode... vzdy to trasie ked silnejsie pridam plyn...
s cim by to este mohlo suvisiet
Re: EGR ventil
Napsal: 24.04.2007 22:01
od lubec
rogallo píše:moze suvisiet zaneseny EGR ventil s tym, ze pri silnejsom pridani plynu sa mi roztrasie auto medzi 100 a 120 Km/h, pri 130 to uz ide opat v pohode... vzdy to trasie ked silnejsie pridam plyn...
s cim by to este mohlo suvisiet
To vyzerá na homokinetický kĺb na poloose/prevodovke.
EGR
Napsal: 25.04.2007 20:12
od cloudyman
Nové informace o mém EGR, byl jsem se domluvit u známého, na zaslepení EGR ventilu, ten mi řekl, že ať zatím jezdím a kdyby se zase rozsvítila kontrolka motoru, tak to zdiagnostikuje, když to bude EGR, tak ho vyčistí. Prý na tom jiná závada nebývá, jen je to prý zasraný. Když ani to nepomůže, tak mi ho pak zaslepí.
Cloudy
Napsal: 27.04.2007 16:58
od pelen
emise v r. 2005:
emise v r. 2007:
Na zaslepeni EGR ventilu jsem nachystany. Pokud nebudu muset pod auto, tak se ho pokusim zaslepit tento vikend.
Napsal: 29.04.2007 18:28
od pelen
EGR ventil mam uz zaslepeny. (Nemam funkcni digi, tak to jen popisu z pohledu od masky proti FoFiku).
Nakres zaslepky podle priruby tesne pod ventilem:

Nejprve jsem povolil plastovy rozvod gumovych hadicek, abych si udelal misto. Uvolneny jsem pritahl motouzem k ramenku sterace.
Pak jsem povolil spodni specialni sponku trubky - obepina dve priruby. Sroub M6 nevydrzel a utrhl se. V teto prirube nejde zaslepka jednoduse udelat, protoze prirubovy spoj ma osazeni. Potom jsem povolil srouby u priruby hned pod ventilem. Na prave strane ma priruba otevrenou diru pro sroub stejne jako zaslepka nahore.
Pro zaslepeni jsem pouzil nerez plech 0,5 mm a tenke azbestove tesneni, to jsem dal smerem k vyfukovemu potrubi, smerem k sani jsem nechal jen plech. Pro zatesneni spoje jsem pouzil bezny tmel slouzici pro utesneni prirubovych vyfukovych spoju. Nejprve jsem trubku, azbest. tesneni a plech zasunul pod lehce zasroubovany sroub na prave strane, pak jsem zasrouboval levy sroub. Po utazeni obou jsem nasrouboval spodni specialni sponku.
Vyhoda teto zaslepky je, ze neni videt. Pokud se nevystrihne oblouk na jeji horni prave strane (obrazek nahore), pak je zaslepka videt.
Pouzivane naradi jsem mel privazane motouzem tak, abych ho mohl vytahnout, kdyby se mi vysmeklo z ruky.
V trubce to vypadalo jako v nevymetenem komine - same saze.
Napsal: 29.04.2007 18:43
od hihi
Jsem zvědav na první reakce auta, protože saze v potrubí nemám rád a tak uvažuji o stejné proceduře.
Napsal: 29.04.2007 19:51
od pelen
Mozna, ze se mi to zdalo, ale sel rychleji do otacek. Ahmed tady neco podobneho nekolikrat opakoval.
Napsal: 30.04.2007 13:35
od Ahmed
pelen píše:Mozna, ze se mi to zdalo, ale sel rychleji do otacek. Ahmed tady neco podobneho nekolikrat opakoval.
Nezdalo, jsi jenom dalsi, co to potvrzuje. Patrnejsi to ale je, pokud uz mas na tom ventilu poruchu a nefunguje.