Stránka 8 z 31

Napsal: 14.02.2007 06:47
od Stehnak
Majo píše:K tým membranovým klapkam sa dostaneš keď otvoriš bočne odkladacie priestory v kufry. V každom je plastový kryt na bočnej stene, keď tie kryty vyberieš / davaj pozor aby si ich nevylomil/ najdeš tie klapky.
Mam 5dv, hatchback, pokud tam mam nejake odkladaci prostory, tak sem si jich nevsiml :oops: Kouknu tam, bude to asi podobne nekde na boku kufru. Diky.

Napsal: 14.02.2007 07:29
od foki
to na tech dverích je vytlumeni kvuli muzice .

Napsal: 14.02.2007 09:18
od chmelko
Stehnak píše:
Majo píše:K tým membranovým klapkam sa dostaneš keď otvoriš bočne odkladacie priestory v kufry. V každom je plastový kryt na bočnej stene, keď tie kryty vyberieš / davaj pozor aby si ich nevylomil/ najdeš tie klapky.
Mam 5dv, hatchback, pokud tam mam nejake odkladaci prostory, tak sem si jich nevsiml :oops: Kouknu tam, bude to asi podobne nekde na boku kufru. Diky.
Majo spomínal combi..takže hatchbacku sa to netýka..

Napsal: 14.02.2007 09:54
od Stehnak
foki píše:to na tech dverích je vytlumeni kvuli muzice .
Asi ano, ale proc a jakou funkci pak ma stejnej matros pod kobercem u ridice? Ja myslel ze muziku zlepsim predevsim tim, ze uzavru ozvucnici - reprak umistim do uzavreneho prostoru, popripade tam vypoctu nejakou diru na bassreflex, nebo jak se tomu nadava... proste roura pro zlepseni bassu.
chmelko píše:
Stehnak píše:
Majo píše:K tým membranovým klapkam sa dostaneš keď otvoriš bočne odkladacie priestory v kufry. V každom je plastový kryt na bočnej stene, keď tie kryty vyberieš / davaj pozor aby si ich nevylomil/ najdeš tie klapky.
Mam 5dv, hatchback, pokud tam mam nejake odkladaci prostory, tak sem si jich nevsiml :oops: Kouknu tam, bude to asi podobne nekde na boku kufru. Diky.
Majo spomínal combi..takže hatchbacku sa to netýka..
OK, vi nekdo jak je to resene u 5dv HB? Diky.

Napsal: 14.02.2007 12:35
od lubec
Stehnak píše:
OK, vi nekdo jak je to resene u 5dv HB? Diky.
Keď zhodíš nárazník, tak je vidno tie membrány po stranách asi kolmo pod svetlami, ale zvnútra neviem, ako sa k nim dostaneš.

Napsal: 14.02.2007 19:28
od Stehnak
lubec píše:
Stehnak píše:
OK, vi nekdo jak je to resene u 5dv HB? Diky.
Keď zhodíš nárazník, tak je vidno tie membrány po stranách asi kolmo pod svetlami, ale zvnútra neviem, ako sa k nim dostaneš.
Aha, pekny :-). Koukam do knizky a na to teda sam nemam, este k tomu venku...

Mam ale jednu novou vec. Doufam ze s Vasi pomoci me navede k puvodci problemu. Po jizde sem opatrne povolil vicko vyrovnavaci nadrzky chl. kapaliny (byl tam nejakej pretlak, kterej "utekl" ven) a o5 utahnul. Odpoledne okna zmrznuta sice byla, ale jen tak, ze se s tim dalo hnedka odjet - oooo jaka pohoda. Byly pokryte ledem jen na okrajich, zadni vubec. Dalsi den (dneska) jsem opet po stejne a vyzkousene trase zase povolil vicko, ale tentokrat sem ho nechal povolene (za budiky sem si strcil papirek, abych to odpoledne nezapomel utahnout) a okna byly pokryta ledem jen nepatrne. Hmmm a ted babo rad....
Na co bych se mel ted zamerit, vubec netusim... tesnost, odvzdusneni, na to ze auto je vyrobene ve Spanelsku?
p.s. ta moje zatka nevypada ze by mela nejakou membranu na vyrovnavani tlaku... preste obycejna plastova zatka.
Diky lidi.

Napsal: 14.02.2007 19:46
od pelen
Myslim, zes na to prisel.
Ja bych se zameril na tesnost chladici soustavy. Pri zahrati kapaliny temer k bodu varu vznika v chaldici soustave pretlak, ve kterem se projevi i mala netesnost. Kdyz jsi pretlak uvolnil, nemelo jiz co tou netesnosti utect k prednimu oknu. Netesnost bude nekde u vymeniku topeni. :wink:

Napsal: 14.02.2007 20:00
od Stehnak
pelen píše:Myslim, zes na to prisel.
Ja bych se zameril na tesnost chladici soustavy. Pri zahrati kapaliny temer k bodu varu vznika v chaldici soustave pretlak, ve kterem se projevi i mala netesnost. Kdyz jsi pretlak uvolnil, nemelo jiz co tou netesnosti utect k prednimu oknu. Netesnost bude nekde u vymeniku topeni. :wink:
OK, zamerim se na to, a hnedka pak na toto
http://ph.answers.yahoo.com/question/in ... 706AAbAVB7
ctete best answer: ... and if you have rubber floor mats this will cause it also,,they draw moisture really bad...

tak co, vypada to moje oblozeni jako "rubber floor mats"? Dle meho usudku 100%. Takze mam mozna takove stesti, ze mam rovnou 2 veci naprd... A urcite sem si i vsiml, ze ten muj led je takovej divnej - s porovnanim s tim kterej seskrabuju z vnejsich oken... Nevim jak to popsat, ale je takovej "mazlavej" ale sladkej ne.
Nechtel bych ale s tou cernou veci cekat na jaro. To by me mohli treba pristi zimu opet krisit. Kurna jak tu vec dostat ted ze dveri a podlahy... bez garaze a horkovzdusne pistole - tu sezenu, ale bude misto vyhrate garaze stacit 0,75 litra JAMESONA :-) ?

Este me teda napadla jedna vec. Zajet s karou do teple, hodne teple garaze (proste tak jak si zatopim kdyz jedu +- 20°C) a potom jen vyjet a prasknout to na mraz. Pokud se udela namraza, jede v tom i ten cernej hnus. Je fakt ze by auto bylo teple aj zvenku, ale snad by muj dalsi pokus mohl o5 napovedet, teda opet v tom hraje roli garaz kterou nemam...

Ohledne okruhu, jaka bude nejmene bolestna cesta? Zajet do Forda, nechat si overit tesnost chl. okruhu (pocitam ze tam natlacej nejakou tu atmosferu, chvili nechaji a pak premeri tlak). Pokud to ale bude velka €-pálka, tak co, mohl bych rovnou nekam nalit nejakou chytrou kapalinu co zatmeli mikrotrhlinky v soustave, nemohl bych tim neco po....? Pokud by se to muselo lit do prohrate kapaliny do nadrzky, tak bych mel asi problem - musel bych zakryt chladic a trochu to protahnout, s chlazenim tu posledni dobou problem nemame :-)
Diky za nazory.
p.s. kua dneska mi tu zazvonila šťára ze prej neplatim kabelofku :-) no neplatim, bo neplatim ani najem, toz proc sa otravovat s TV. To budou musit (doufam) ti, kteri za me plati i bejvak...

Napsal: 14.02.2007 20:26
od Skubi
to Stehnak: dokud to nemas v tomto stavu, tak to je v pohodě :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrázek

Napsal: 14.02.2007 20:41
od Stehnak
Skubi píše:to Stehnak: dokud to nemas v tomto stavu, tak to je v pohodě :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
opravdu bych nikomu, ani Tobe nepral byt v me situaci. Tvuj prispevek se spis hodi do sem: http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... 86b563dbbd

Paikkansapitävä? Kiitos. - Dobře? Děkuji. hm.

Napsal: 14.02.2007 20:46
od Skubi
jestli se tě to dotklo, tak promiň, nebylo to myšleno zle :oops: :oops: :oops:

Napsal: 15.02.2007 08:11
od Stehnak
Skubi píše:jestli se tě to dotklo, tak promiň, nebylo to myšleno zle :oops: :oops: :oops:
OT:
Ja vim a dle tohoto: http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... d5bd22b76c
chapu ze se drzis sveho nazoru na vec... Takze OK, nic se nedeje. Beru to tak, ze tyto 2 Tvoje prispevky sou dalsi zarezy na pazbu a Pelen by se uz pomalu mel zacit bat o sve prvenstvi v poctu prispevku :-)
end of OT.

Jinak sem stastnej jak blecha. I kdyz bylo pres noc k -15, nemam v aute ani naznak po ledu - stale mam vicko otevrene a motor pres noc stale vyhrivany.

Nejspis pujdu do nejakeho cementu do chl. kap. Muze nekdo poradit presny postup, popripade nazev daneho sajrajtu? Chce to nalit asi co nejblize vymeniku topeni a pak auto projet. Zvladnu to sam, musi se vypoustet kapalina? Ď.

Napsal: 15.02.2007 08:32
od zirafak
tak co, vypada to moje oblozeni jako "rubber floor mats"? Dle meho usudku 100%

rubber floor mat....je gumeny kobercek do auta.Takze to na dverach asi nalepene nemas :idea: ,teda myslim...

Napsal: 15.02.2007 09:33
od carlos
To Stehnak:
tak to opravdu vypada ,jak pise Pelen, ze jsi no to asi prisel.
Voda v chladicim/topicim okruhu je pod tlakem. Kdyz povolis zatku,
tak se tlak vyrovna rychle s okolim. Pokud zatka je zavrena,
tak tlak se netesností(nejspis u topneho telesa) vyrovnava pomalu a
jde vlhkost do kabiny. Pak ta namraza asi vznika odtud. Preji Ti, aby jsi
to jiz vyresil a nemuse skrabat led zevnitr.

Napsal: 15.02.2007 13:36
od Stehnak
zirafak píše:tak co, vypada to moje oblozeni jako "rubber floor mats"? Dle meho usudku 100%

rubber floor mat....je gumeny kobercek do auta.Takze to na dverach asi nalepene nemas :idea: ,teda myslim...
OK, ale prave od gumoveho koberce bych necekal ze bude udrzovat vlhkost. To co mam ja je guma pokrita z jedne strany "asfaltem" a z druhe takovou tenkou latkou - to aby to nelepilo...