Stránka 8 z 33

Napsal: 16.12.2007 18:58
od chmelko
chlapi:prvá vec pri týchto pochybách preverit termostat, iný problem nastava ak mate ručičku teploty uplne kolmo a netopi, može byt problem v klapkach na HVAC module..

Napsal: 16.12.2007 19:02
od adrub
Mně to topí, ale mam auto v garáži, do práce tak cca 5 km po městě ( chvilku v koloně a pak normálně plynulá jízda ) a fofo začne topit těsně před prací a to jen tak aby se neřeklo. Když je teplej motor tak to topí v pohodě.

Napsal: 16.12.2007 19:10
od mirin
Já jsem vcelku spokojen ,asi po 2 km /podle toho jaká je zima / Ale musim říct ,že na Feldu namá . To bylo v zimě něco.Než jsem oškrabal okna tak už foukal vlažný vzdoušek ./měl jsem r 99/ :mrgreen:

Napsal: 16.12.2007 19:21
od mathes
mě fufík topí asi po kilometru,ventilace na 2 pak už bych řekl že trvá dýl zahřát motor,ve srovnaní s favoritem a fabií který sem měl tak fofo na tom je asi nejlíp

Napsal: 16.12.2007 21:09
od jamaka
Hej a uz ste si pozreli kolko naplne vody na Favo alebo Felda a kolko ma FOcus Di? A druha vec je to diesel. To ani nebude tak rychlo kurit ako akykolvek benzin.

Napsal: 17.12.2007 12:42
od martinsk
Ja som zatiaľ spokojný, tak ako píše Jamaka nemôžme od diesla čakať že to začne kúriť hneď po naštartovaní.

Napsal: 17.12.2007 20:32
od Jozkablack
Tak ve srovnání třeba se starou Fiestou 1.8D to trvá hrozně dlouho než se zahřeje u Focuse to mám asi 5-7km jízdy, kdežto u Fiesty mám teplý vzduch z ofuku za 2-3km. Ale pokud je motor zahřát na provozní teplotu, hřeje to pěkně.

Napsal: 18.12.2007 17:25
od David 1
No je pravda, že tomu mojemu to taky trvá a ještě ke všemu, když jedu delší dobu z kopce tak mi jde teplota dolů. Tak to mi asi termostat netermostatuje jak má. Vidím to na karton před chladič.

Napsal: 18.12.2007 19:04
od LH
Davidcalek : tak presne tohle mi dela taky , kdyz jedu z kopce staci 300m bez plynu tak sleze teplota tak na 5mm od kraje, bud mi teda taky nechodi termostatt jak ma, ale pri jizde po rovine , nebo do kopce je to Ok (uprostred s minimalnimy vykyvy (+-1mm), nebo je to topeni u forda tak uciny , ze to za tu chvilku staci schladit:-) , ale to se mi nezda , tak jsem dnes objednal novy termostat , tak pak muzu dat vedet... jinak mi to taky moc netopi, ale staci to( kdyz jsem mel Astru tak jsem jezdil v kosili, ted si teda zimni bundu nesundavam a to jeste z daleka neni -20C, ale je pravda , ze Astra byla benzin..) 8)

Napsal: 18.12.2007 19:12
od zewl
me to dela tak, ze kdyz sotva rafika vyleze do pulky (cili provozni teplota), tak kdyz pak jedu par minut na neutral vyssi rychlosti (cca 90-110), tak sleze do ctvrtiny. Pripada mi to normalni v dobe, kdyz mam sotva zahraty motor. Kdyby se mi to stalo po hodinove jizde, zacnu premyslet :wink:

Napsal: 18.12.2007 19:32
od lupo66
Není to jak felda ta topila po kilometru,ale na to že mám ropáka tak to topí celkem obstojně asi po 5 kilometrech.Ale uvažuju o zakrytí spodní mřížky v nárazníku.

Napsal: 18.12.2007 20:40
od lubomir5
no mne to hreje moc dobre asi po dvoch kilometroch a ked sa pozabudnem to stiahnuť tak aj 35 stupnov som mal v interieri . inak som nad mieru spokojný nie ako stará skodula :D

Napsal: 18.12.2007 21:08
od Jozkablack
K tý ručičce topení....když jednou vyleze kolmo nahoru, tak by dolu slézt neměla, ani při sjíždění z kopce......aspoň mě zůstane přišpendlená na jednom místě a nehne se. To mi dělal Escort a byl to termotat, zůstával pootevřenej.

Napsal: 18.12.2007 21:11
od chmelko
jo jo 100%termostat..riešil som to minulý týžden...
ručička musí stat po zohriati non stop kolmo ako 15ročnému :lol: :oops:

Napsal: 18.12.2007 21:12
od zewl
I kdyz se sotva zvedne a pak jedes 3 minuty na volnobech pri rychlosti 110 km/h (z kopce) a venku je -2 stupne?