Druss píše:taky by mě to zajímalo, protože jediný co jsem vykoumal je, že s lepším benzínem (verva100, maxxmoiton 100 atd.)je kolisani otacek mensi nez s normalnim N95; taky palivovy cerpadlo min kvili
Ahoj, mám Focus II 1.8 92 kW a dělá mi to hodně podobně jako tobě. Mám sice už slabou baterku, ale nastartuju v pohodě i teď, když je už ráno chladno. Ale jakmile zařadím, přidám plyn a pouštím spojku, otáčky mi spadnou někam pod 1000 a motor se chystá chcípnout. Když sešlápnu spojku, vyběhnou zpět někam na 1100. A to stejné stále dokola. A když přidám plyn víc, jako že to chci trochu vytúrovat, je to to stejné, otáčky, místo aby šly nahoru, padají dolů. Musím to zkusit několikrát po sobě, než se je podaří udržet tak, abych se mohl rozjet. Po zahřátí je to trochu lepší, ale ne moc. Velkej problém na křižovatkách, při rozjíždění do kopce atd. Furt abych se jen bál, kdy mi to kde zase chcípne.
A při "zahřátém" motoru mi navíc po sešlápnutí spojky a jízdě na volnoběh začnou lítat otáčky pořád dokola nahoru-dolů, tak mezi 400 - 1700, občas se už rozsvítí i kontrolka baterky a začíná to chcípat.
Měl jsem to teď ve Ford servise na prohlídce po 120 tis. km, napsali mi špatný termostat a to je fakt, ukazatel teploty si dělá co chce. Občas nepřeleze 65 stupňů, jindy v pohodě vyleze nad 80.
Takže nechám co nejdřív vyměnit a uvidím, jestli to pomůže. Taky hodlám začít lít do nádrže aditivum VIF, to by třeba mohlo taky pomoct. Snad.
V to servise mi měnili svíčky, ty staré byly prý v dost hrozném stavu a je fakt, že zmizelo cukání a klepání auta při jízdě na volnoběh se zařazenou rychlostí a motor celkově líp jede ve vyšších otáčkách. Taky přeinstalovali program v řídící jednotce a restartovali nastavení škrtící klapky. Ale problémy s rozjezdem a kolísáním otáček zůstaly.